LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone haalt 's nachts MB's eraf

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
nl-ashley-nl

Vodafone haalt 's nachts MB's eraf

Ongelezen bericht door nl-ashley-nl »

Ik ben al jaren klant bij Vodafone. Er zijn altijd wel problemen maar nu ben ik erachter gekomen dat ze snachts mb's eraf halen terwijl ik internet uit heb staan.

Ik ben er achter gekomen toen ik in Berlijn op vakantie was. Hier had ik Roaming natuurlijk niet aanstaan en internet ook niet. Toch zijn er snachts mb's afgehaald. Toen ik dit bij Vodafone melden werd ik eigenlijk belachelijk gemaakt.
Er was iets mis met mijn telefoon, of zoals het wel eens voor komt heb ik niet goed opgelet en internet niet uitgezet.. Fouten maken is menselijk werd er gezegd.
Duidelijk aangegeven dat dit niet het geval is en er bij hun iets fout zit.. Maar werd een beetje belachelijk gemaakt..

Ik heb dit nu in Nederland weer gecheckt, door voordat ik ging slapen internet uit te zetten en volgende dag te kijken of er weer wat afgehouden is.
En jawel hoor! Start 02:24 staat er dan of start 01:40.
Heb dit bij vrienden gecheckt en dit is ook bij hun het geval. Het is niet veel wat eraf gaat maar het klopt niet!
En vooral niet als je in het buitenland op vakantie bent en hij buiten de bundel kosten gaat maken.

Hebben meer mensen dit probleem? Of kunnen jullie dit testen?
In de Vodafone app kun je bij je tegoed de details van je verbruik zien. Kies internet en dan kun je zien wanneer hij start met het verbruiken van internet.
Vergeet niet van je voren je internet uit te zetten;)

Hoor graag van jullie..!

Groetjes Ashley

blabblab

Re: Vodafone haalt 's nachts MB's eraf

Ongelezen bericht door blabblab »

Ik heb even gekeken en bij mij staat er bij details ook internetgebruik met een nachtelijk tijdstip. Maar ik heb de indruk dat dit steeds het totale verbruik van de afgelopen dag is, aangezien er bij mij steeds maar 1 maal op een dag (meestal 's nachts) verbruik in de lijst staat (terwijl ik toch diverse keren per dag internet gebruik - niet zijnde midden in de nacht). Kan het zijn dat het verbruik in het buitenland dat was van de vorige dag toen je nog in Nederland was? Of is er elke nacht in Berlijn afgehaald en niet alleen de eerste nacht?

yona

Ongelezen bericht door yona »

Hallo blabblab ,
Ik kreeg hetzelfde antwoord van Vodafone: alleen had ik zo nu en dan last van storing en een slechte verbinding.
Nieuw toestel gekocht.
Maar toen lag het weer aan mijn toestel vertelden ze mij..... standaard antwoord dus.
Ik heb uiteindelijk maar een andere provider genomen en daarna een prima ontvangst en geen storingen meer én, nog leuker, goedkoper uit.
Vodafone ga je schamen!

nl-ashley-nl

Ongelezen bericht door nl-ashley-nl »

Hallo blablab,

Het gaat niet alleen over Berlijn maar het is standaard.. Iedere keer word er mb's afgehaald en dit gebeurd wanneer ik internet uit heb staan. Het ligt niet aan de telefoon en ook ben ik het niet "vergeten" uit te zetten.
Veel meer mensen hebben dit probleem.
Wanneer me abonnement afgelopen is stap ik over (net zoals yona).
Goedkoper, beter bereik en geen problemen meer.

Gesloten