Hallo,
Vorige maand werd ik door Vodafone gebeld met een aanbod. Omdat er technische problemen waren geweest, was ik als vaste klant uitgekozen voor een speciaal aanbod. Het aanbod was dat als ik vanaf dan nog 2 jaar bij Vodafone zou blijven, ik een telefoon zou krijgen en 50% korting op mijn abonnementskosten. Omdat ik in februari 2010 net een 2 jarig contract had afgesloten, ben ik op het aanbod ingegaan.
Vorige week zag ik ineens dat mijn contractseinddatum op de site van Vodafone op februari 2012 stond. Omdat ik dacht he dat klopt niet, laat ik ze eens bellen, belde ik met de klantenservice. Daar werd mij ineens gemeld dat er een melding stond dat mijn contract na februari 2012 met 2 jaar zou worden verlengd. Omdat dat niet de afspraak was, zou ze het uitzoeken. Ze gaf meteen ook al aan dat dit helemaal niet kon. Vodafone mocht wettelijk gezien niet eens contracten langer dan 36 maanden afsluiten.
Vandeweek werd er op mijn voicemail ingesproken dat mijn contract toch echt tot 2014 loopt nu en dat ik dan wel de telefoon terug kon sturen en dan zouden ze het ongedaan maken. Omdat ze bij het aanbod in augustus geen telefoon hadden die voor mij interessant was, gaf de medewerker aan: "dan neemt u toch een blackberry, die bent u zo kwijt op marktplaats." Dit dus gedaan, dus de telefoon heb ik niet meer in mijn bezit en nu is een ander optie van vodafone dat ik dan maar € 285,00 moet betalen en dan kunnen ze de boel terugdraaien. Ik wil gewoon dat ze zich aan de afspraak houden en mijn contractseinddatum aanpassen naar augustus 2012. Ze willen totaal niet meewerken. Ik heb nergens een bevestiging gehad dat mijn contract tot 2014 verlengd was en moet dus uit gaan van wat de vriendelijke meneer aan de telefoon mij toen verkocht.
Zijn er nog meer mensen die vorige maand met dit aanbod gebeld zijn van wie het contract nog lang liep en zo ja, hoe is het aan jullie verteld mbt een verlenging. Ga zo onderhand aan mezelf twijfelen, terwijl ik toch echt nog wel weet wat me aan de telefoon is verteld.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone heeft mijn contract verlengd tot 2014!!
Re: Vodafone heeft mijn contract verlengd tot 2014!!
ja dat zijn altijd van die situaties waarin ik het gevoel zou hebben geen kant op te kunnen en dus maar te betalen. Bij kassa was zaterdag trouwens ook dat Vodafone haar belminuten naar boven afrond....even je probleem. je hebt geen overeenkomst getekend? want je het niks van Vodafone op schrift zei je. Na een telefonische overeenkomst moet er volgens mij per post een schriftelijke overeenkomst komen met de gegevens en de voorwaarden enzo. Anders is het toch niet rechtsgeldig? vraag het eens bij een rechtswinkel. en probeer anders dit bij Vodafone te leggen dat jij nooit een schriftelijke bevestiging hebt gehad. succes ermee!
PS: ik heb ook Vodafone
PS: ik heb ook Vodafone
Re: Vodafone heeft mijn contract verlengd tot 2014!!
Ik heb wel een bevestiging gehad dat mijn contract is gewijzigd en waarin het is gewijzigd en per wanneer. Maar niet dat het dan ook meteen tot 2014 is en idd ook geen voorwaarden ontvangen (maar goed, na te lezen online) en niets getekend.
Ik ga nu eerst even rustig tot mezelf komen, na de frustraties van vandaag en dan een mooie klachtenbrief sturen haha.
Ik ga nu eerst even rustig tot mezelf komen, na de frustraties van vandaag en dan een mooie klachtenbrief sturen haha.