LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] (VODAFONE) Iphone5 besteld, betaald, maar niet ontvangen
(VODAFONE) Iphone5 besteld, betaald, maar niet ontvangen
Op 12-11-2012 heb ik een Iphone 5 besteld bij Vodafone telefonisch. Na 2 dagen kreeg ik een nette e-mail dat mijn bestelling verzonden zou worden. Direct had ik contact met de klantenservice opgenomen om te vragen wanneer mijn toestel geleverd zou worden. De medewerker van de klantenservice had mij verteld dat ik hier voor niet thuis hoefde te zijn en dat het ook bij mijn buren kon worden afgegeven. Ik heb hier op gereageerd dat ik dit raar vond.
een x aantal werkdagen later heb ik opnieuw de klantenservice gecontacteerd die mij vertelde dat mijn telefoon was afgegeven 20 huisnummers verder op en dat daar een buurman voor had getekend. De klantenservice kon mij de naam en adres van deze buren vertellen. De zelfde avond ben ik er nog heen gegaan om mijn toestel op te halen. Mijn buren van 20 huisnummers veder op vertelde mij dat ze nooit pakketjes aannemen en helemaal er niet voor tekenden.
Omdat ik hier op vrijdag avond achter kwam kon ik de juiste afdeling van Vodafone niet bereiken en heb het dus moeten uitstellen tot Maandag. De afdeling die er over ging vertelde mij dat er een vermissingen onderzoek van 10 werkdagen werd ingevoerd.
Op de dag van vandaag 7 december 2012 zijn deze 10 dagen verstreken. Na contact te hebben gehad met de klantenservice die nu op eens weer zij dat hun vermissingen onderzoek 2 weken in beslag nam, vertelde de medewerker mij dat GLS het koeriers bedrijf nog niet had gereageerd op hun vermissingen onderzoek en dat ze er nog een week aan vast plakken.
De iphone 5 is inmiddels betaald en ook het abonnement loopt al omdat het om een verlening betreft. Echter heb ik nog geen toestel en is mijn oude toestel niet betrouwbaar meer.
Ik een hele tijd begrip getoond tegen de organisatie Vodafone. Aangezien elke keer een medewerker van hun klantenservice mij een ander verhaal verteld weet ik het ook niet meer.
een x aantal werkdagen later heb ik opnieuw de klantenservice gecontacteerd die mij vertelde dat mijn telefoon was afgegeven 20 huisnummers verder op en dat daar een buurman voor had getekend. De klantenservice kon mij de naam en adres van deze buren vertellen. De zelfde avond ben ik er nog heen gegaan om mijn toestel op te halen. Mijn buren van 20 huisnummers veder op vertelde mij dat ze nooit pakketjes aannemen en helemaal er niet voor tekenden.
Omdat ik hier op vrijdag avond achter kwam kon ik de juiste afdeling van Vodafone niet bereiken en heb het dus moeten uitstellen tot Maandag. De afdeling die er over ging vertelde mij dat er een vermissingen onderzoek van 10 werkdagen werd ingevoerd.
Op de dag van vandaag 7 december 2012 zijn deze 10 dagen verstreken. Na contact te hebben gehad met de klantenservice die nu op eens weer zij dat hun vermissingen onderzoek 2 weken in beslag nam, vertelde de medewerker mij dat GLS het koeriers bedrijf nog niet had gereageerd op hun vermissingen onderzoek en dat ze er nog een week aan vast plakken.
De iphone 5 is inmiddels betaald en ook het abonnement loopt al omdat het om een verlening betreft. Echter heb ik nog geen toestel en is mijn oude toestel niet betrouwbaar meer.
Ik een hele tijd begrip getoond tegen de organisatie Vodafone. Aangezien elke keer een medewerker van hun klantenservice mij een ander verhaal verteld weet ik het ook niet meer.
Re: (VODAFONE) Iphone5 besteld, betaald, maar niet ontvangen
Tja Vodafone en klantenservice...................
Je kunt het volgende aangetekend versturen. Je kunt vervolgens alle bedragen storneren bij de bank. Ik neem hierbij aan dat er geen langere levertijd is afgesproken dan 30 dagen.
Geachte heer, mevrouw,
Op 12 november 2012 heb ik bij Vodafone telefonisch een Iphone 5 besteld. Twee dagen later heb ik van Vodafone een e-mail ontvangen dat deze verzonden zou zijn. Echter, deze telefoon is door mij nooit in ontvangst genomen. Inmiddels heb ik hierover meerdere keren telefonisch contact gehad, maar dat heeft tot op heden geen resultaat geleverd.
U bent in middels in verzuim. Bij deze ontbind ik de overeenkomst en houd u aansprakelijk voor de hieruit voortvloeiende schade.
Met vriendelijke groet
[Uw naam]
Geachte heer, mevrouw,
Op 12 november 2012 heb ik bij Vodafone telefonisch een Iphone 5 besteld. Twee dagen later heb ik van Vodafone een e-mail ontvangen dat deze verzonden zou zijn. Echter, deze telefoon is door mij nooit in ontvangst genomen. Inmiddels heb ik hierover meerdere keren telefonisch contact gehad, maar dat heeft tot op heden geen resultaat geleverd.
U bent in middels in verzuim. Bij deze ontbind ik de overeenkomst en houd u aansprakelijk voor de hieruit voortvloeiende schade.
Met vriendelijke groet
[Uw naam]
De uitleveringen van Vodafone gaat via een koerierbedrijf, soms is de betreffende telefoon niet op voorraad.
Mijn phone was ook 4 weken onderweg, Geduld is een schone zaak
De telefoon is vlgs Vodafone 20 huisnummers verderop afgeleverd.Har06 schreef:De uitleveringen van Vodafone gaat via een koerierbedrijf, soms is de betreffende telefoon niet op voorraad.
Geduld? Geduldig afwachten tot Vodafone zegt dat dit wat beweerd is, toch niet waar is?
een x aantal werkdagen later heb ik opnieuw de klantenservice gecontacteerd die mij vertelde dat mijn telefoon was afgegeven 20 huisnummers verder op en dat daar een buurman voor had getekend.
ik zou inderdaad die brief versturen die hier boven door iemand is geschreven.
klantenservice van Vodafone staat bekend om het langs elkaar werken.
kloppen doet het niet, zeker niet dat ze claimen dat het 20 huizen verderop is afgegeven. dat mag helemaal niet.
succes
kloppen doet het niet, zeker niet dat ze claimen dat het 20 huizen verderop is afgegeven. dat mag helemaal niet.
succes
20 huizen is een hele straat verderop, in een gemiddelde wijk, wat me wat absurd voorkomt. Ik bestel al ~7 jaar 10+ keer per jaar online dingen, en die zijn nog nooit zover afgeleverd. Nog afgezien van het feit dat zulke high-end toestellen doorgaans worden verzonden met als eis een handtekening voor ontvangst, en/of de beperking dat het pakket enkel op het adres van de contractant mag worden afgegeven. (Aldus de help van vodafone.)esme42 schreef:ik zou inderdaad die brief versturen die hier boven door iemand is geschreven.
succes
Ik zou met het track&trace nummer bij de hand, eerst eens contact opnemen met de vervoerder, en vragen naar een afdruk/scan van alle relevante info.
Ja dat klopt inderdaad, het is op de uiterste hoek van de straat geweest, buren die ik alleen ken van gezicht, maar veder ook niets. Om het verhaal nog even wat verwarrender te maken heb ik nooit van GLS een briefje in de bus gehad dat het paketje is afgeven. Ik heb dus alleen een order nummer van Vodafone maar geen nummer die bij mijn pakketje hoort.esme42 schreef:20 huizen is een hele straat verderop, in een gemiddelde wijk, wat me wat absurd voorkomt. Ik bestel al ~7 jaar 10+ keer per jaar online dingen, en die zijn nog nooit zover afgeleverd. Nog afgezien van het feit dat zulke high-end toestellen doorgaans worden verzonden met als eis een handtekening voor ontvangst, en/of de beperking dat het pakket enkel op het adres van de contractant mag worden afgegeven. (Aldus de help van vodafone.)
Ik zou met het track&trace nummer bij de hand, eerst eens contact opnemen met de vervoerder, en vragen naar een afdruk/scan van alle relevante info.
Vodafone heeft me na het plaatsen van dit bericht op hun Facebook pagina een bericht gestuurd dat ze het allemaal betreuren hoe het loopt (waar heb ik dit eerder gehoord). De medewerker vertelde bij dat GLS nog niet had gereageerd op hun vermissings onderzoek en dat het dus afwachten is.(????)
A.s. maandag 10-12-2012 zal in contact op nemen met de klantenservice van GLS om te vragen waarom hun niet reageren op het vermissing onderzoek van Vodafone. Om vervolgens weer met de klantenservice van Vodafone te gaan bellen. Dit verhaal word ongetwijfeld vervolgt.
Beste TS, het is inderdaad vreemd dat een pakket 20 huizen verderop wordt afgeleverd. Dat het gebeurt acht ik overigens niet geheel onwaarschijnlijk.
In ieder geval heeft u daar geen boodschap aan. U heeft besteld bij vf voor aflevering op adres x. Dat zij het af (laten) leveren op adres y, is niet uw probleem maar dat van vf.
U kunt of eisen dat er alsnog een nieuwe telefoon wordt geleverd (en uiteraard dat het abonnement later ingaat en het teveel betaalde wordt teruggestort), of de koop ontbinden.
Success
In ieder geval heeft u daar geen boodschap aan. U heeft besteld bij vf voor aflevering op adres x. Dat zij het af (laten) leveren op adres y, is niet uw probleem maar dat van vf.
U kunt of eisen dat er alsnog een nieuwe telefoon wordt geleverd (en uiteraard dat het abonnement later ingaat en het teveel betaalde wordt teruggestort), of de koop ontbinden.
Success
Vodafone zegt zelf op de klantenservice pagina dat ze een pakket alleen na handtekening van de contractant afgeven, dus die 20 huizen verderop, en dan ook nog zonder briefje in de bus van TS is wel wat apart, aangezien dat zo ongeveer 180 graden afwijkt van de procedure...olaf79 schreef:Beste TS, het is inderdaad vreemd dat een pakket 20 huizen verderop wordt afgeleverd. Dat het gebeurt acht ik overigens niet geheel onwaarschijnlijk.
Success