LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Hoiiiiiiiiiii,
Nou wij hebben dus ook problemen met Vodafone.Maar ik zie dat ik helaas niet de enige ben.
Ik hoorde altijd al van torenhoge rekeningen ivm buitenland en heb dus op dag van vertrek nog even snel contact opgenomen met Vodafone klantenservice om deze torenhoge rekeningen te voorkomen.
En wat denk je.............je kan het vast al raden...............het heeft geen zak uitgemaakt want mijn zoon van 18 kreeg dus idd een torenhoge rekening! Vind het niet gek dat jongeren in de problemen komen met deze oplichters van Vodafone!
Enne de bonusheren maar in hun dure bakken rijden, schandalig.
Ik zijn moeder heb gezegd wij gaan deze rekening niet betalen. Heb wel een eerlijk/kloppend deel betaald maar meer krijgen ze echt niet. Heb al diverse brieven verzonden maar ze blijven bij hun standpunt en ik ook!
Ik bel om torenhoge rekeningen te voorkomen, er word mij verteld dat mijn zoon gewoonweg kan internetten voor maar 2 euro per daggggggg en als hij maar niets download. Downloaden heeft hij dussssssss echt niet gedaan maar nu blijkt volgens de hoge heren van Vodafone dat mijn zoon 7 uur achter elkaar op internet heeft gezeten. 7 uur , jaaaaaaaaaa vast. We waren met familie op vakantie en altijd lekker weg, genieten met zijn allen. Heb hem nooit 7 uur achter elkaar achter zijn kleine foon zien zitten. [ongefundeerde bewering verwijderd door moderator]
Enne dan nog, al zou hij bij wijze van spreken wel 7 uur hebben gezeten......................dan zou het nog maar 2 euro per dag zijn(zo is het ons verteld he). Maar dat is dusssssssssssss niet zo, zijn dusssssss sprookjes aan ons verteld. Dat is tot bepaald aantal MB( of zoiets ). Ik heb wel 3 x gevraagd, mijn familie zat erbij in de auto(op luidspreken) of internet onbeperkt 2 euro was en zij zei jaaaaaaaaaaaa. Ik dacht wel, nou dat is nog eens leuk/goedkoop.
Maar laten ze hun klantenservice dan goed voorlichten..................en nog belangrijker de klanten.
Ik voel mij zwaar genaaid door Vodafone en helemaal erg is dat ze alleen maar met brieven komen, u moet betalen.
Ik ben klant en de klant is koning en ik betaal niet voor iets wat niet gebruikt is!!!!
Dus dan maar rechtszaak.
Hij, mijn zoon heeft nu een beperkt gebruik van zijn foon, hij kan alleen gebeld worden en zelf niet bellen(belachelijk, schandalig)!!!
Hij zou 10 okt helemaal afgesloten worden.
Nou prima, steek dit abonnement maar waar het daglicht het niet kan zien!!!
Er word niet betaald, ik vind dit pure oplichterij..................en betaal echt niet mee aan die dure bonusbakken!!!
Al moet er rechtszaak komen, kom maar op Vodafone(oplichters)!
dussssssssss mensen begin NOOIT aan Vodafone!!
Ik heb zelf t-mobile................en echt nooit problemen. Als ik in buitenland ben is mijn rekening hoogstens 20 euro hoger dan normaliter in Nederland.
Dank je wel t-mobile voor de goede voorlichting en de perfecte service al jaren.
Had naar kennissen en vrienden moeten luisteren, die waarschuwde mij al voor de oplichters van Vodafone.
Nou Vodafone, kom maar op, ik ben er klaar voor !!!!
[Grof taalgebruik verwijderd door de moderator, houd het netjes!]
Nou wij hebben dus ook problemen met Vodafone.Maar ik zie dat ik helaas niet de enige ben.
Ik hoorde altijd al van torenhoge rekeningen ivm buitenland en heb dus op dag van vertrek nog even snel contact opgenomen met Vodafone klantenservice om deze torenhoge rekeningen te voorkomen.
En wat denk je.............je kan het vast al raden...............het heeft geen zak uitgemaakt want mijn zoon van 18 kreeg dus idd een torenhoge rekening! Vind het niet gek dat jongeren in de problemen komen met deze oplichters van Vodafone!
Enne de bonusheren maar in hun dure bakken rijden, schandalig.
Ik zijn moeder heb gezegd wij gaan deze rekening niet betalen. Heb wel een eerlijk/kloppend deel betaald maar meer krijgen ze echt niet. Heb al diverse brieven verzonden maar ze blijven bij hun standpunt en ik ook!
Ik bel om torenhoge rekeningen te voorkomen, er word mij verteld dat mijn zoon gewoonweg kan internetten voor maar 2 euro per daggggggg en als hij maar niets download. Downloaden heeft hij dussssssss echt niet gedaan maar nu blijkt volgens de hoge heren van Vodafone dat mijn zoon 7 uur achter elkaar op internet heeft gezeten. 7 uur , jaaaaaaaaaa vast. We waren met familie op vakantie en altijd lekker weg, genieten met zijn allen. Heb hem nooit 7 uur achter elkaar achter zijn kleine foon zien zitten. [ongefundeerde bewering verwijderd door moderator]
Enne dan nog, al zou hij bij wijze van spreken wel 7 uur hebben gezeten......................dan zou het nog maar 2 euro per dag zijn(zo is het ons verteld he). Maar dat is dusssssssssssss niet zo, zijn dusssssss sprookjes aan ons verteld. Dat is tot bepaald aantal MB( of zoiets ). Ik heb wel 3 x gevraagd, mijn familie zat erbij in de auto(op luidspreken) of internet onbeperkt 2 euro was en zij zei jaaaaaaaaaaaa. Ik dacht wel, nou dat is nog eens leuk/goedkoop.
Maar laten ze hun klantenservice dan goed voorlichten..................en nog belangrijker de klanten.
Ik voel mij zwaar genaaid door Vodafone en helemaal erg is dat ze alleen maar met brieven komen, u moet betalen.
Ik ben klant en de klant is koning en ik betaal niet voor iets wat niet gebruikt is!!!!
Dus dan maar rechtszaak.
Hij, mijn zoon heeft nu een beperkt gebruik van zijn foon, hij kan alleen gebeld worden en zelf niet bellen(belachelijk, schandalig)!!!
Hij zou 10 okt helemaal afgesloten worden.
Nou prima, steek dit abonnement maar waar het daglicht het niet kan zien!!!
Er word niet betaald, ik vind dit pure oplichterij..................en betaal echt niet mee aan die dure bonusbakken!!!
Al moet er rechtszaak komen, kom maar op Vodafone(oplichters)!
dussssssssss mensen begin NOOIT aan Vodafone!!
Ik heb zelf t-mobile................en echt nooit problemen. Als ik in buitenland ben is mijn rekening hoogstens 20 euro hoger dan normaliter in Nederland.
Dank je wel t-mobile voor de goede voorlichting en de perfecte service al jaren.
Had naar kennissen en vrienden moeten luisteren, die waarschuwde mij al voor de oplichters van Vodafone.
Nou Vodafone, kom maar op, ik ben er klaar voor !!!!
[Grof taalgebruik verwijderd door de moderator, houd het netjes!]
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Lees het bericht nog eens na, hier is toch geen pijl op te trekken. Wat een akelige asociale en onsamenhangende warboel.
Een berg verwijten bij elkaar, zonder de "feiten" van de kosten erbij te halen.
7 uur op internet is geen probleem, veel telefoons hebben nu eenmaal die verbinding met internet continu open staan.
Zou u van de factuur wat getallen kunnen delen, dan is het makkelijker kijken waar het in zit.
Wat zijn de bedragen waarover het gaat?
Stonden de internet op reis bundels waar u het over heeft ook echt aan, is dit te zien op de factuur?
Is er via sms of email een bevestiging van activering te zien geweest?
Zijn er in het buitenland waarschuwingen geweest voor datagebruik?
Welk land/Welke landen bent u geweest? Er zijn binnen de bundel namelijk slechts een beperkt aantal landen mogelijk.
Zijn er data hoeveelheden te herleiden vanaf de factuur?
Ik vraag me oprecht af of u de brieven naar Vodafone op dezelfde manier heeft geschreven als deze klacht, want het taalgebruik (en dan met name de overdaad aan letters bij dusssss etcetera) is echt afschuwelijk.
Een berg verwijten bij elkaar, zonder de "feiten" van de kosten erbij te halen.
7 uur op internet is geen probleem, veel telefoons hebben nu eenmaal die verbinding met internet continu open staan.
Zou u van de factuur wat getallen kunnen delen, dan is het makkelijker kijken waar het in zit.
Wat zijn de bedragen waarover het gaat?
Stonden de internet op reis bundels waar u het over heeft ook echt aan, is dit te zien op de factuur?
Is er via sms of email een bevestiging van activering te zien geweest?
Zijn er in het buitenland waarschuwingen geweest voor datagebruik?
Welk land/Welke landen bent u geweest? Er zijn binnen de bundel namelijk slechts een beperkt aantal landen mogelijk.
Zijn er data hoeveelheden te herleiden vanaf de factuur?
Ik vraag me oprecht af of u de brieven naar Vodafone op dezelfde manier heeft geschreven als deze klacht, want het taalgebruik (en dan met name de overdaad aan letters bij dusssss etcetera) is echt afschuwelijk.
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Vodafone is niet de boosdoener. Vodafone constateert en factureert. Als u dan wilt klagen, dan moet u dat doen bij de maker van het toestel van uw zoon. Het gaat namelijk om het feit dat de internetverbinding niet automatisch op het toestel wordt afgesloten. Gevolg is een continu open verbinding. Moet je wel zelf afsluiten (apps, handmatig).
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Vodaphone zet het toch vrij duidelijk op de website:
Als de telefoon dus aan heeft gestaan om bijv. een filmpje te downloaden en dat heeft zo'n 7 uur geduurd zonder dat uw zoon daarbij persé zèlf achter zijn smartphone hoefde te zitten, betekent dat met de bestaande gemiddelde snelheden dat het verbruik inderdaad aardig kan oplopen. Een eerste 100Mb filmpje kost zo al (100-35)*€0.30=€19.50 ! Elk volgende filmpje op zo'n dag kost dan €30!
Zo komt uw zoon inderdaad aan een forse rekening. Vodaphone zet niet voor niets op de site de volgende waarschuwing:
Je kunt dus in het buitenland (de 42 genoemde landen) voor €2/dag 35Mb uit je bundel verbruiken, neem tenminste aan dat de vakantie vóór 1 augustus plaatsvond. Daarboven de genoemde €0.30 per Mb.Internet op Reis Dagbundel
Start onbezorgd je smartphone in het buitenland met de Internet op Reis Dagbundel. Voor slechts € 2 per dag (incl. btw) internetten en e-mailen in 42 populaire landen, incl. EU
Je betaalt alléén als je een dataverbinding maakt. Heb je geen dataverbinding in het buitenland, dan betaal je ook niets. Met een abonnement afgesloten voor 1 augustus kun je met deze bundel per dag tot 35 MB uit je normale (nationale) datategoed internetten. Is je abonnement na 1 augustus afgesloten dan komt het datategoed niet uit je bundel. De Internet op Reis Dagbundel is geldig in 42 Passport-landen.
Gratis en eenvoudig aanmelden. Aanmelden kan op elk moment in binnen- en buitenland. Je hoeft je niet af te melden als je terug bent in Nederland.
Tarief buiten de bundel van 35 MB is € 0,30 per MB
Als de telefoon dus aan heeft gestaan om bijv. een filmpje te downloaden en dat heeft zo'n 7 uur geduurd zonder dat uw zoon daarbij persé zèlf achter zijn smartphone hoefde te zitten, betekent dat met de bestaande gemiddelde snelheden dat het verbruik inderdaad aardig kan oplopen. Een eerste 100Mb filmpje kost zo al (100-35)*€0.30=€19.50 ! Elk volgende filmpje op zo'n dag kost dan €30!
Zo komt uw zoon inderdaad aan een forse rekening. Vodaphone zet niet voor niets op de site de volgende waarschuwing:
Hoeveel MB verbruik jij?
Wil je weten hoeveel data je verbruikt met internet op je mobiel? Gebruik dan onze Data Calculator. Zo kom je niet voor vervelende verrassingen te staan.
Tip: Vermijd het veelvuldig gebruik van streaming video of audio, het dataverbruik van streaming media kan oplopen tot wel 150 MB per uur.
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Daarnaast, internetten kan wel, maar als er maar niks gedownload wordt?
Zodra iemand op internet zit wordt er al direct gedownload!
Om een pagina te kunnen bekijken, moet deze eerst downloaden naar je toestel, want dan pas kan de pagina bekeken worden.
Daarnaast, Vodafone zal vast een een limiet aan aantal MB's per dag verteld hebben neem ik aan?
Tegenover die 2 euro zal dan een x-aantal MB's hebben gestaan.
Waarom dan geen datacounter APP geïnstalleerd om dit in de gaten te kunnen houden!?
Dus, graag met details en aantallen MB's komen wat uw zoon gebruikt zou hebben en de bedragen van de rekening en wat hij normaal zou betalen.
Dan pas kunnen we er iets mee!
Daarnaast, dit is een consumenten forum en u schreeuwt hier zo van de daken dat ik vermoed dat er tegen Vodafone nog minsten 3 keer zo heftig is gereageerd vanuit uw kant. Hebben ze nog niet de hoorn erop gegooid?
Zodra iemand op internet zit wordt er al direct gedownload!
Om een pagina te kunnen bekijken, moet deze eerst downloaden naar je toestel, want dan pas kan de pagina bekeken worden.
Daarnaast, Vodafone zal vast een een limiet aan aantal MB's per dag verteld hebben neem ik aan?
Tegenover die 2 euro zal dan een x-aantal MB's hebben gestaan.
Waarom dan geen datacounter APP geïnstalleerd om dit in de gaten te kunnen houden!?
Dus, graag met details en aantallen MB's komen wat uw zoon gebruikt zou hebben en de bedragen van de rekening en wat hij normaal zou betalen.
Dan pas kunnen we er iets mee!
Daarnaast, dit is een consumenten forum en u schreeuwt hier zo van de daken dat ik vermoed dat er tegen Vodafone nog minsten 3 keer zo heftig is gereageerd vanuit uw kant. Hebben ze nog niet de hoorn erop gegooid?
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Dit soort teksten zijn vooral niet echt "verstandig".anria schreef: Dan maken wij ons sterk en maken die oplichters af met een man of 40!!
Mag ik vragen op wiens naam het abonnement staat? Van u of van uw zoon, want dit soort "problemen" komen ook altijd bij preventel terecht, dat maakt de telefonie toekomst van een van u beide een stuk lastiger.
Als het goed is worden betalingsproblemen niet meer bij het BKR gemeld, maar ik zou het nog even nakijken iig. Anders kan het probleem nog vele malen groter worden.
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Maar ik ben ook niet echt verstandig.
Ik ben alleen maar EERLIJK en DIRECT!!
That's me, als iedereen zo was....................zou de wereld er een stuk leuker uitzien!
En ik hou er niet van om opgelicht te worden.......................en in dit geval word ik opgelicht(of in dit geval mijn zoon) en dat laat ik echt niet gebeuren!
Maakt mij niet uit wat ze doen.............................interesseert mij niets. Het is de waarheid en Vodafone is FOUT in dit geval.
Ze moeten de mensen die bij klanterservice zitten beter instrueren zodat dit soort dingen niet kunnen gebeuren.
Waarom bel ik voordat ik op vakantie ga met de klantenservice, om dit soort misstanden te voorkomen.
Nou had net zo goed niet hoeven bellen want het heeft niets opgeleverd.
Ik heb zelf al jaren t-mobile zonder problemen, ik kreeg gewoon een "normale"rekening, zoals het hoort.
Klanten beduvelen moeten ze niet bij mij zijn.
Dat laat ik echt niet gebeuren.
En als ik lees dat ik niet de enige ben denk ik van...............zoooooooo zie je wel, ik heb gelijk!
Ze kunnen van alles verzinnen. Ik ben er niet bij. Maar ik weet wel dat mijn zoon geen 7 uur achter internet heeft gezeten.............dat weet ik 100% zeker omdat hij bij ons was.............vakantie met zijn familie!!!!!!!
Dussssssssssssssssssss ik ben heeeeeeeeeeeeeel boos en betaal niets meer."
Ik ben alleen maar EERLIJK en DIRECT!!
That's me, als iedereen zo was....................zou de wereld er een stuk leuker uitzien!
En ik hou er niet van om opgelicht te worden.......................en in dit geval word ik opgelicht(of in dit geval mijn zoon) en dat laat ik echt niet gebeuren!
Maakt mij niet uit wat ze doen.............................interesseert mij niets. Het is de waarheid en Vodafone is FOUT in dit geval.
Ze moeten de mensen die bij klanterservice zitten beter instrueren zodat dit soort dingen niet kunnen gebeuren.
Waarom bel ik voordat ik op vakantie ga met de klantenservice, om dit soort misstanden te voorkomen.
Nou had net zo goed niet hoeven bellen want het heeft niets opgeleverd.
Ik heb zelf al jaren t-mobile zonder problemen, ik kreeg gewoon een "normale"rekening, zoals het hoort.
Klanten beduvelen moeten ze niet bij mij zijn.
Dat laat ik echt niet gebeuren.
En als ik lees dat ik niet de enige ben denk ik van...............zoooooooo zie je wel, ik heb gelijk!
Ze kunnen van alles verzinnen. Ik ben er niet bij. Maar ik weet wel dat mijn zoon geen 7 uur achter internet heeft gezeten.............dat weet ik 100% zeker omdat hij bij ons was.............vakantie met zijn familie!!!!!!!
Dussssssssssssssssssss ik ben heeeeeeeeeeeeeel boos en betaal niets meer."
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Wel fijn dat je onze berichten leest en daar duidelijk op ingaat.
Hulp kun je van mij bij deze vergeten, praten tegen een muur is makkelijker en doeltreffender.
Hulp kun je van mij bij deze vergeten, praten tegen een muur is makkelijker en doeltreffender.
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Jammer dat je niet in gaat op de vragen welke gesteld zijn en het probleem dus kennelijk niet zo serieus benaderd.
Je manier van communiceren strijkt ook menigeen tegen de haren in.
Je post hier om hulp te krijgen bij het oplossen van een probleem, maar je vertikt het om antwoorden te geven op de vragen, zodat men hier verder kan kijken wat er nu eigenlijk daadwerkelijk aan de hand is.
Kom ik even terug met een citaat uit jouw post :
Niemand zou meer luisteren naar elkaar en iedereen zou elkaars vragen nooit meer beantwoorden.
Zo zouden er geen kinderen meer geboren worden, puur om het feit dat er geen verliefdheid meer ontstaan, gezien iedereen een hekel aan elkaar zou krijgen.
Jij beschrijft en bestempelt hoe het einde der tijd er uit zou zien!
Succes verder!
Je manier van communiceren strijkt ook menigeen tegen de haren in.
Je post hier om hulp te krijgen bij het oplossen van een probleem, maar je vertikt het om antwoorden te geven op de vragen, zodat men hier verder kan kijken wat er nu eigenlijk daadwerkelijk aan de hand is.
Kom ik even terug met een citaat uit jouw post :
Als iedereen zo onverstandig en schreeuwerig was als jij, zou de maatschappij een gigantische puinhoop zijn met een groot gebrek aan assertiviteit en een zeer ongezonde manier van communiceren.Maar ik ben ook niet echt verstandig.
Ik ben alleen maar EERLIJK en DIRECT!!
That's me, als iedereen zo was....................zou de wereld er een stuk leuker uitzien!
Niemand zou meer luisteren naar elkaar en iedereen zou elkaars vragen nooit meer beantwoorden.
Zo zouden er geen kinderen meer geboren worden, puur om het feit dat er geen verliefdheid meer ontstaan, gezien iedereen een hekel aan elkaar zou krijgen.
Jij beschrijft en bestempelt hoe het einde der tijd er uit zou zien!
Succes verder!
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
vogels schreef:Je lag 's nachts naast hem, begrijp ik? Je kan nou wel ordinair te keer gaan, bedrijven voor oplichters uit maken, rekening niet betalen enz. enz. maar uit alles blijkt, dat je er de balle verstand van hebt. Bovendien schrijf je niks, waardoor ik ga denken: Vodafone zit fout.Heb hem nooit 7 uur achter elkaar achter zijn kleine foon zien zitten.
Wat je hiermee bereikt, is dat je zoon nergens meer een mobiel abo kan afsluiten de komende jaren!
legio mogelijkheden
nog 5 maanden: dan ben ik van de club Vodafone af
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Nou, daar zal Vodafone dan wakker van liggen...
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Heb je ook verteld dat je een cruise ging maken?Op een cruise schip gelden andere tarieven er staan op het water geen GSM masten.Dit vertel je wel in een ander topic maar laat je hier voor het gemak maar weg.Dit is wel een cruciaal gegeven.Waarom bel ik voordat ik op vakantie ga met de klantenservice, om dit soort misstanden te voorkomen.
Nou had net zo goed niet hoeven bellen want het heeft niets opgeleverd.
Je hebt vlak voor je op vakantie ging nog even gebeld, zou toen gewijzigd worden,de meeste wijzigingen gaan pas de volgende periode in.
Tip hou de verhalen op verschillende topics hetzelfde geeft een duidelijker en juister beeld.
Dus vlak voor vakantie moet dus zijn onderweg op vakantie,als dat zo is is het wel heel heel laat om nog iets aan te laten passen.Ik heb wel 3 x gevraagd, mijn familie zat erbij in de auto(op luidspreken) of internet onbeperkt 2 euro was en zij zei jaaaaaaaaaaaa. Ik dacht wel, nou dat is nog eens leuk/goedkoop.
gr Henk
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
bij 1/4de van het bericht ben ik gekapt met lezen want die
"dus......................" was best irritant
tja ik kan alleen zeggen dat ik al klant ben van vodafone toen ze nog de naam libertel droegen (prepaid overigens) en heb tot nu toe nog nooit problemen gehad met ze
internet gebruik ik niet in het buitenland ik sms alleen maar (en ja zelfs dat is prijzig) heb altijd een reserve prepaid bon bij me
vind persoonlijk het zeer onverstandig om jongeren en mensen die wat moeite hebben met abbo's een abbonement te geven of te verkopen..
(ja daarom heb ik een prepaid want ik ken mijn belgedrag )
"dus......................" was best irritant
tja ik kan alleen zeggen dat ik al klant ben van vodafone toen ze nog de naam libertel droegen (prepaid overigens) en heb tot nu toe nog nooit problemen gehad met ze
internet gebruik ik niet in het buitenland ik sms alleen maar (en ja zelfs dat is prijzig) heb altijd een reserve prepaid bon bij me
vind persoonlijk het zeer onverstandig om jongeren en mensen die wat moeite hebben met abbo's een abbonement te geven of te verkopen..
(ja daarom heb ik een prepaid want ik ken mijn belgedrag )
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Zooooooooooo hoop lui die voor Vodafone werken zitten hier.............allemaal bonustrekkers?
Mijn zoon lag idd bij mij in de hut ja...........of we waren met de hele familie leuke dingen aan het doen(theater, dansen, club, wandelen in de plaatsjes)............dussssssss hij heeft NOOIT 7 uur achter elkaar op internet gezeten.
En het feit blijft dat Vodafone klantenservice hun klanten verkeerde informatie verstrekt!!
Dit heeft gelukkig mijn hele familie in de auto toen ook gehoord want had hem op luidspreker staan.
Ik vroeg wel enkele malen hoe het zat met de internetkosten en iedere keer vertelde deze dame dat het 2 euro per dag was.(ik vond het zelf nl ook goedkoop en vandaar dat ik het meerdere keren vroeg). Ze waarschuwde ons wel voor downloaden.
Dusssssss verkeerde informatie.
Zet daar mensen neer die er dan wel verstand van hebben..........misschien kun je die ook een vette bonus geven.
Een klant behoort namelijk wel goede informatie krijgen.
Lees in een ander stukje van het forum ook iemand met hetzelfde probleem. Ook verkeerd geinformeerd.
Dus in deze zitten wij NIET fout!
Daarmee zet Vodafone je onder druk en is de eerlijke klant al lang geen koning meer, niet betalen........................dan krijg je jaren geen abonnement meer.
Walgelijk gedrag eigenlijk.
Nou wees maar niet bang, wij redden ons prima en ik betaal al jaren al mijn rekeningen waar ik ook echt iets voor heb gehad en ga niet betalen voor NIETS wat ik ontvangen heb.
Dusssssssssss ik betaal niet Vodafone en jullie blijven oplichters!
En de koude douche mag naar jullie want luisteren in de brieven die ik stuur doen jullie ook niet.
Gewoon standaard onzinnige brieven waar alleen maar in staat u moet betalen.
Nou dat doe ik dussssssssssssss NIET.
Ik betaal niet voor iets wat ik niet gebruikt heb!
En Vodafone medewerkers die hier allemaal reageren , aan die reacties heb ik ook niets!
Zijn net de standaardbrieven die ik thuis heb liggen als reactie!
Schiet ik niets mee op.
En die gek met zijn liefde.............hahahahahaha ik had bijna een natte broek.
Ik krijg genoeg liefde/aandacht en ben gelukkig een geliefd persoon, dit omdat ik wel altijd eerlijk ben.
Soms te direct.
zouden meer mensen zooooooooo moeten zijn, dan ziet de wereld er stuk leuker uit.
Oplichters, leugenaars, tillers..........bonustrekkers , zakken vullers.........heb ik zo'n vreselijke hekel aan.
Maar misschien vang je nog een bonus voor het beantwoorden van mijn email. Veeeeeeeeeeeeeeeeeel geluk ermee!
Mijn zoon lag idd bij mij in de hut ja...........of we waren met de hele familie leuke dingen aan het doen(theater, dansen, club, wandelen in de plaatsjes)............dussssssss hij heeft NOOIT 7 uur achter elkaar op internet gezeten.
En het feit blijft dat Vodafone klantenservice hun klanten verkeerde informatie verstrekt!!
Dit heeft gelukkig mijn hele familie in de auto toen ook gehoord want had hem op luidspreker staan.
Ik vroeg wel enkele malen hoe het zat met de internetkosten en iedere keer vertelde deze dame dat het 2 euro per dag was.(ik vond het zelf nl ook goedkoop en vandaar dat ik het meerdere keren vroeg). Ze waarschuwde ons wel voor downloaden.
Dusssssss verkeerde informatie.
Zet daar mensen neer die er dan wel verstand van hebben..........misschien kun je die ook een vette bonus geven.
Een klant behoort namelijk wel goede informatie krijgen.
Lees in een ander stukje van het forum ook iemand met hetzelfde probleem. Ook verkeerd geinformeerd.
Dus in deze zitten wij NIET fout!
Daarmee zet Vodafone je onder druk en is de eerlijke klant al lang geen koning meer, niet betalen........................dan krijg je jaren geen abonnement meer.
Walgelijk gedrag eigenlijk.
Nou wees maar niet bang, wij redden ons prima en ik betaal al jaren al mijn rekeningen waar ik ook echt iets voor heb gehad en ga niet betalen voor NIETS wat ik ontvangen heb.
Dusssssssssss ik betaal niet Vodafone en jullie blijven oplichters!
En de koude douche mag naar jullie want luisteren in de brieven die ik stuur doen jullie ook niet.
Gewoon standaard onzinnige brieven waar alleen maar in staat u moet betalen.
Nou dat doe ik dussssssssssssss NIET.
Ik betaal niet voor iets wat ik niet gebruikt heb!
En Vodafone medewerkers die hier allemaal reageren , aan die reacties heb ik ook niets!
Zijn net de standaardbrieven die ik thuis heb liggen als reactie!
Schiet ik niets mee op.
En die gek met zijn liefde.............hahahahahaha ik had bijna een natte broek.
Ik krijg genoeg liefde/aandacht en ben gelukkig een geliefd persoon, dit omdat ik wel altijd eerlijk ben.
Soms te direct.
zouden meer mensen zooooooooo moeten zijn, dan ziet de wereld er stuk leuker uit.
Oplichters, leugenaars, tillers..........bonustrekkers , zakken vullers.........heb ik zo'n vreselijke hekel aan.
Maar misschien vang je nog een bonus voor het beantwoorden van mijn email. Veeeeeeeeeeeeeeeeeel geluk ermee!
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Ik heb idd gebeld op weg naar de cruiseboot, in de bus van mijn broer. Op luidspreker met klantenservice. Het ging gelijk in! Ook bevestigingssms ontvangen van Vodafone!
Dus tot toen ging het perfect dacht ik.
Maar ik heb foute informatie verkregen van de klantenservice medewerkster, helaas.
En op de boot , als wij uit plaats weg gingen heeft hij helemaal geen internet gebruikt.
We zijn natuurlijk niet achterlijk.
Want dan gaat het via satelliet en kost het klauwen volllllllllllllllllllllll geld.
Dat is dus NOOIT gebeurt.
En 7 uur internet......................is dus ook NOOIT gebeurt.
Dus vandaar word er ook NIET betaald.
We gaan niet betalen voor iets wat niet gebeurt/gebruikt is.
Hij word als het goed is vandaag afgesloten. Prima. Wij hebben Vodafone niet nodig en al kregen we een gratis toestel of een excuus. Vodafone wil ik niet met horen/zien/lezen.
Heb al jaren T-mobile zelf en echt NOOIT problemen.
Hoor al jaren alleen maar problemen van mensen die Vodafone hebben en dacht o jeeeeeeeee mijn zoon wil Vodafone ivm mooi toestel. Nou is ellende toestel, ook continu problemen mee...............................en dan ook die oplichterij.
Vind het schandalig van Vodafone dat ze zo met klanten omgaan!
En ik noem dit ook echt oplichterij.
Hij heeft niet op internet gezeten en dan wel rekenen.
Beetje vreemd en niet lekker.
Dus tot toen ging het perfect dacht ik.
Maar ik heb foute informatie verkregen van de klantenservice medewerkster, helaas.
En op de boot , als wij uit plaats weg gingen heeft hij helemaal geen internet gebruikt.
We zijn natuurlijk niet achterlijk.
Want dan gaat het via satelliet en kost het klauwen volllllllllllllllllllllll geld.
Dat is dus NOOIT gebeurt.
En 7 uur internet......................is dus ook NOOIT gebeurt.
Dus vandaar word er ook NIET betaald.
We gaan niet betalen voor iets wat niet gebeurt/gebruikt is.
Hij word als het goed is vandaag afgesloten. Prima. Wij hebben Vodafone niet nodig en al kregen we een gratis toestel of een excuus. Vodafone wil ik niet met horen/zien/lezen.
Heb al jaren T-mobile zelf en echt NOOIT problemen.
Hoor al jaren alleen maar problemen van mensen die Vodafone hebben en dacht o jeeeeeeeee mijn zoon wil Vodafone ivm mooi toestel. Nou is ellende toestel, ook continu problemen mee...............................en dan ook die oplichterij.
Vind het schandalig van Vodafone dat ze zo met klanten omgaan!
En ik noem dit ook echt oplichterij.
Hij heeft niet op internet gezeten en dan wel rekenen.
Beetje vreemd en niet lekker.
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
òf te diep in het glaasje gekeken òf in de spiegel gekeken zeker? Ik wens jou en je zoon het allerbeste maar als rolmodel kan je hem misschien beter iemand anders aanraden.anria schreef:Oplichters, leugenaars, tillers, bonustrekkers, zakkenvullers.........
Dus voor profiteurs als jij betalen wij al die opslagen van oninbare vorderingen bij verschillende bedrijven? Cruise wel, maar telefoonrekening niet betalen?
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Jij bent zijn moeder???
Geloof er niks van, je typt als een 12 jarige.
Geloof er niks van, je typt als een 12 jarige.
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Ik ben een perfect rolmodel;
Mijn zoon is 18 jaar een rookt en drinkt niet. Hij leert, loopt stage...............en zijn moeder is 40 en rookt en drinkt niet en kan perfect met geld omgaan. Heb nog nooit schulden gehad en dat zal mijn zoon ook niet gebeuren. Dit omdat ik een perfect rolmodel ben.................kunnen hoop mensen nog veel van mij leren
Ik ben altijd eerlijk...................nog nooit gelogen en kan mijzelf in de spiegel aankijken.
Maar ik laat mij niet belazeren, door niemand NIET en al helemaal NIET door Vodafone zeg.
Ben geen gekke gerritje en als ik mij laat naaien wil ik er een lekker gevoel aan overhouden en zeker erbij zoenen!
Dusssssssssssssss Vodafone.........................ik zal NIET betalen voor iets wat ik niet gebruikt heb en al die domme mensen hier met hun domme opmerkingen...............................waarschijnlijk bonustrekkers van Vodafone..............hou je domme opmerkingen lekker voor je en ga aan je werk!
Mijn zoon is 18 jaar een rookt en drinkt niet. Hij leert, loopt stage...............en zijn moeder is 40 en rookt en drinkt niet en kan perfect met geld omgaan. Heb nog nooit schulden gehad en dat zal mijn zoon ook niet gebeuren. Dit omdat ik een perfect rolmodel ben.................kunnen hoop mensen nog veel van mij leren
Ik ben altijd eerlijk...................nog nooit gelogen en kan mijzelf in de spiegel aankijken.
Maar ik laat mij niet belazeren, door niemand NIET en al helemaal NIET door Vodafone zeg.
Ben geen gekke gerritje en als ik mij laat naaien wil ik er een lekker gevoel aan overhouden en zeker erbij zoenen!
Dusssssssssssssss Vodafone.........................ik zal NIET betalen voor iets wat ik niet gebruikt heb en al die domme mensen hier met hun domme opmerkingen...............................waarschijnlijk bonustrekkers van Vodafone..............hou je domme opmerkingen lekker voor je en ga aan je werk!
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Nou! Je bent me het rolmodel wel!anria schreef:Ik ben een perfect rolmodel....
Ben geen gekke gerritje en als ik mij laat naaien wil ik er een lekker gevoel aan overhouden en zeker erbij zoenen!...
Heb nog nooit schulden gehad...ik zal NIET betalen ...
...hou je domme opmerkingen lekker voor je en ga aan je werk!
Re: Vodafone is echt 1 grote oplichtersbende, zakkenvullers!!
Typen ja, maar mijn zoontje van 4 kan zichzelf dan nog beter verwoorden als "dàt" mens!Sanne26 schreef:Jij bent zijn moeder???
Geloof er niks van, je typt als een 12 jarige.
Maar goed, nog steeds geen antwoord op vragen of echt verder in gaan op een poging om hier goed advies in te krijgen, dus totaal niet bereid om mee te denken waar het mis gegaan zou kunnen zijn.
Lekker kortzichtig en zoals al eerder door iemand gezegd is hier, tegen een muur praten is nog zinniger dan het praten tegen een moeder wie typt als een kind van 12 en het niveau heeft van een kind van 3.
Tip: Zoek een leven!
Oh en:
Kom maar even langs dan! Dan krijg je de beurt van je leven en ben je gelijk van al jouw frustratie af!Ben geen gekke gerritje en als ik mij laat naaien wil ik er een lekker gevoel aan overhouden en zeker erbij zoenen!