LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone iZi

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bemore

Vodafone iZi

Ongelezen bericht door Bemore »

Ivm met klachten over geen bereik in mijn woonplaats, mailtje gestuurd naar Vodafone. Antwoord hierop was: uw vraag is te complex om per e-mail te beantwoorden, u kunt beter telefonisch kontakt opnemen met onze klantenservice (EUR 0,34 p. min.).
Punt 1: wat is er zo complex aan mijn vraag?
Punt 2: bellen zonder bereik gaat een beetje moeilijk, lijkt mij.
Punt 3: ik weiger 0,34 p. min. te betalen aan hun klantenservice.
Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen met Vodafone en dan vooral het slechte bereik???

Simon

Re: Vodafone iZi

Ongelezen bericht door Simon »

Punt 1: Ik denk dat alleen vodafone je dat kan uitleggen
Punt 2: Met een vast toestel.
Punt 3: Vodafone klantenservice= 0800 nummer. Of 117 met mob foon=lokaal tarief. Of het nr in maastricht= veelal interlokaal. € 0,34 p/m??

Bemore

Wat ik eigenlijk wil zeggen met mijn 1e bericht = wat kan er nou complex zijn aan mijn vraag??? IK HEB GEEN BEREIK.
Wat betreft punt 2, wie zegt dat ik ook een vaste telefoonaansluiting heb?
Punt 3, dit is het nummer dat Vodafone mag adviseerde om te bellen: De Vodafone Klantenservice is bereikbaar vanaf Vodafone mobiel via 555, optie 4, optie 2 (EUR 0,34 p. min.).

?

Ongelezen bericht door ? »

Punt 1: Het kan een toestelprobleem zijn. Het kan inderdaad een netwerkprobleem zijn. Het kan een probleem zijn met de SIMkaart. Het kan een combinatie SIM-telefoon zijn die een probleem veroorzaakt. Er kan een probleem zitten tussen je telefoon en het netwerk. Moet ik nog even doorgaan of is mijn punt duidelijk? Een dekkingsklacht kan tig oorzaken hebben; het is niet altijd het netwerk.

Punt 2: Je komt vast wel eens op een plek waar de dekking gewoon goed is, denk je niet? Zo niet, is er echt wat mis.

Punt 3: Bij terechte klachten storten ze de 34 cent pm terug.
(117 is alleen voor abonnees).

Bemore

Het is nu bijna een half jaar geleden dat ik een brief naar Vodafone heb geschreven over het feit dat ik in mijn woonplaats geen bereik heb.
Ondanks ettelijke telefonische toezeggingen, heb ik nog steeds geen schriftelijk antwoord van Vodafone gekregen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Waar woon je dan ???

Bemore

Ik woon op Schiuwen-Duiveland, vlakbij Zierikzee.

Bemore

Sorry, het is natuurlijk Schouwen-Duiveland.

Vodafone gebruiker

Ongelezen bericht door Vodafone gebruiker »

Via de volgende nummers kan je gratis de Vodafone klantenservice bereiken:

0800-Vodafone

Of via de iZi infolijn:
-ga naar beltegoed opwaarderen
-kies hulp bij opwaarderen
-kies overige vragen
-nu heb je gratis klantenservice

Eventueel kun je vanaf een gewone aansluiting het volgende nummer bellen: 0654500100.

p.s. Ga met iZi niet naar een City Point want die weten en kunnen niks met een prepaid kaart, ze verkopen ze alleen maar

bemore

Ongelezen bericht door bemore »

0654500100 heb ik al heel vaak gebeld en elke keer zeggen ze dat ze mijn brief zullen beantwoorden, stelletje leugenaars zijn het!!!!
Vodafona is gewoon zwaar k*&^%&, bij de klantenservice houden ze je gewoon aan het lijntje en lachen ze je uit.

Vodafone gebruiker

Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb nu ook problemen met inloggen op die stomme site van ze.
Als ik naar die site ga waar je voicemail, opwaarderen kan enz. enz. kan ik geen voicemail instellingen veranderen. De helpdesk reageert niet eens, het enige antwoord is volgende week is het in orde of wacht maar tot volgende week dan hebben we je email wel beantwoord NIET DUS
TOTAAL GEEN REACTIE VAN VODAFONE
HET MAAKT NIET UIT WELK NR JE BELT ZE ZEGGEN ALLEMAAL HETZELFDE

chris :(

Vodafone gebruiker

dit zijn ook nrs van voda

08001258 (eigenlijk voor zakelijke klanten)
043-3555555 (hoofdkantoor in maasstricht)

meer kan ik er niet vinden

en anders hoofdkantoor engeland

indycat

Ongelezen bericht door indycat »

Hou op over Vodafone. Ik probeer al sinds april van mijn simlock af te komen. Ik ben al jaren over die periode van 1 jaar heen, het diverse keren gebeld, weet ik hoeveel mailtjes gestuurd, maar er gebeurd gewoon niets. En ik zit met een nutteloze telefoon in de linnenkast...

Gast

Ik heb geen problemen je kan gewoon naar de klantenservice bellen en dan krijg je een formulier toegestuurd. De procedure duurt inderdaad lang maar dat moet worden opgevraagd bij toestlfabrikant. Dusss...

Bemore

Wel, inmiddels wacht ik al een half jaar op een antwoord op mijn brief. Ik bel 1x per maand om te informeren en elke keer krijg ik te horen dat men er voor zal zorgen dat ik antwoord krijg. Nou mooi niet dus, klantenservice Vodafone = stelletje ^&%&$^&*.
Ook vraag ik elke keer de naam van degene die mij te woord staat, als ik dan de volgende keer naar die persoon vraag, dan kennen ze die niet. Nou, daar kan ik me iets bij voorstellen, WIE WIL ER IN GODSNAAM WERKEN BIJ ZO'N KL***** MAATSCHAPPIJ?

snakeman

Ongelezen bericht door snakeman »

ik heb een toestel met vast abonnement woon in waalre en heb geen bereik in mijn huis na telefonisch contact zeggen ze gewoon er is een landelijke dekking voor op straat van 98%.Heb vodafoon live er al afgegooid kost wel 15 euro per maand werkt binnen ook niet.
mijn abonnement kan ik niet opzeggen en als ik telefoon krijg moet ik buiten gaan staan of ik ben niet te bereiken. Mijn broer heeft als hij bij mij is precies hetzelfde probleem. Heeft het zelfde toestel met abonnement.
Brieven aan vodafoon moeten aangetekend verstuurd worden anders komt er niks aan.ZO ben je ontzettend blij met vodafoon

Gast

VODAFONE dus.........

Gast

Uit eigen ervaring kan ik je de volgende tip geven om een reactie te krijgen. Stuur ze een brief en dreig met de Geschillencommissie. Na een half jaar bellen waren de problemen die ik met Vodafone had nog steeds niet opgelost. Een brief aangetekend verzonden met een reactietermijn van twee weken.Binnen 5 dagen twee excuusbrieven gekregen waarin het probleem werd opgelost.

groetjes S

active16

Ongelezen bericht door active16 »

Ik werk zelf bij Vodafone en kan wel wat vertellen over de dekking in ondermeer zierikzee.Momenteel is er een nieuw plan gemaakt voor 2004 waarin een aantal antenneopstelpunten gepland zijn, in de regio zierikzee.wanneer precies de optelpunten klaar zijn weet ik nog niet, maar er wordt aan gewerkt.voor wat betreft Waalre,daar zou voldoende dekking moeten zijn,reageer eens op deze mail met je postcode dan kan ik e.v.t iemand laten meten in die buurt.

Gesloten