LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone klant onvriendelijk

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tessa_

Vodafone klant onvriendelijk

Ongelezen bericht door Tessa_ »

In verband met verlenging van mobiele telefooncontract van mijn man afgelopen week telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone. De vraag gesteld of het mogelijk was dat het contract
door mij verlengd zou worden in een Vodafone winkel. Dit was geen enkel probleem gezien het feit dat de overeenkomst voorzien is van een wachtwoord waardoor het mogelijk is dat door beide personen handelingen verricht kunnen worden op deze overeenkomst.
Hedenmorgen 18-07-09 naar de Vodafone winkel gereden en aan de medewerker gezegd dat ik kwam om het contract te verlengen (contract + legitimatie van zowel mijn man als van mijzelf bij de hand).
De dame aan de balie zei direct dat is niet mogelijk waarop er een collega bij geroepen werd die mij eveneens direct mededeelde dat dit niet mogelijk was. Hierop heb ik gezegd dat de klantenservice mij geïnformeerd heeft dat het wél mogelijk is mits ik het wachtwoord zou gebruiken.
De medewerkers hadden hierop als antwoord “ja dat horen we meer maar de klantenservice heeft dat toch echt verkeerd”. Wij kunnen helaas niets voor u doen regels zijn regels.
Ik heb verzocht om de klantenservice te bellen zodat het één en ander alsnog geregeld zou kunnen worden maar hiertoe was men niet bereidt.
Onverrichter zaken en met een vreselijk afgescheept gevoel heb ik de winkel verlaten.
Ik ben van mening dat er blijkbaar bij het hoofdkantoor /klantenservice een ander beleid gevoerd wordt dan in de winkel en ik verwacht na meer dan 10 jaar klant te zijn bij Vodafone een andere behandeling dan als een klein kind weggestuurd worden uit een winkel.
Ik ben inmiddels helemaal klaar met Vodafone aangezien dit nu de 2e keer is dat ik een staaltje meemaak van hun “klantvriendelijke” beleid!

Tessa

BBCS
Contacteer:

Re: Vodafone klant onvriendelijk

Ongelezen bericht door BBCS »

De medewerkers hadden hierop als antwoord “ja dat horen we meer maar de klantenservice heeft dat toch echt verkeerd”. Wij kunnen helaas niets voor u doen regels zijn regels.

Als de regels dit voor de winkelier niet toestaan, dan kan de klantenservice zeggen wat zij willen, maar de winkelier mag het dan gewoon niet uitvoeren.

Dus loopt in de organisatie gewoon alles langs elkaar heen.

Dan moet je de winkelier niet kwalijk nemen, maar wel de gehele organisatie.

Als de winkelier duidelijk opdracht heeft gegeven om de contracten niet te mogen verlengen, dan mogen ze dat niet.

Tessa_

ben ik helemaal met je eens. Uiteraard heb ik na thuiskomst direct de klantenservice gebeld en voorspelbaar deze begrepen totaal niet waarom de winkel niet even contact met hen had opgenomen want dan had het zeker direct afgehandeld kunnen worden. Men werkt dus duidelijk totaal langs elkaar heen en zeker niet samen.
Tessa

Ouwe aap

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Inderdaad. En inderdaad zit de klantenservice hier fout. Ook een belletje had niets uitgemaakt, het mag gewoon niet.
De klantenservice is gewoon niet goed op de hoogte van de regels.

Tessa_

Oké laten we er van uitgaan dat de klantenservice in dit geval fout zit en een verkeerde inlichting geeft. Uiteindelijk is het allemaal Vodafone dus één organisatie. In het hele verhaal is er maar één de dupe, de klant dus. Voor Jan Klaasen naar de winkel gegaan en op een botte manier afgescheept door het winkelpersoneel.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik verkoop als winkel geen Vodafone meer omdat andere goedkoper zijn.

Een nieuw contract leverde meer op dan verlengen dus ik begrijp hun wel.

Tijdig oversluiten naar een Sim Only en indien nodig een prepaid van zelfde aanbieder of Simlockvrije kopen kan dus.

Ik mag geen adres vermelden wegens reclame verbod en oneerlijke concurrentie.

U kunt wel dit per gratis telefoon nummer verlengen en vragen of ze en leuk aanbod hebben en als je laat weten dat je elders een leuke welkomst aanbieding kreeg aangeboden is korting eerder regel dan uitzondering.

Dus elke keer opzeggen en wachten op leuk aanbod om toch bij Uw huidige te blijven.

Tessa_

Vandaag een reactie van Vodafone ontvangen per e-mail.
Letterlijk: Ik vind het heel vervelend dat ze u in de winkel niet konden helpen.

Neem alstublieft voor een aanbieding telefonisch contact op met één van onze medewerkers. We zijn bereikbaar via het nummer 1200 optie ‘abonnement verlengen’.
Onderneemt u verder geen actie, dan zal uw contract stilzwijgend doorlopen met een opzegtermijn van een maand.

In de e-mail wordt totaal niet ingegaan op de handelswijze van klantenservice en/of winkel.
De reactie per e-mail getuigd wederom van een slordige manier van met klanten omgaan en ik zit zeker niet te wachten op een aanbieding van Vodafone en uiteraard zullen wij verder wel actie ondernemen en het contract absoluut niet stilzwijgend verlengen.

Tessa

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Tessa_
Welcome to Holland. hier mag en kan alles.
Niemand doet aan dit soort praktijken iets behalve degenen die zich er ook mee kunnen verrijken :wink:

T

Tessa_

Ja begin het zo langzamerhand ook te geloven dat alles kan en mag in de mobiele telefoonwereld. Vind het wel prima maar aan mij zal Vodafone écht niet meer verdienen.

Gesloten