Sinds 2010 heb ik een abonnement bij Vodafone, vorig jaar heb ik dit abonnement verlengd. Het is standaard dat ik met enkele euro's boven mijn abonnement zat maar ach. Tot ik drie maanden terug opeens een rekening had van meer dan het drie dubbele van mijn abonnement, volgens Vodafone lag dat aan mijn gebruik. Natuurlijk schrok ik hier van maar goed, wellicht hadden ze gelijk al zeiden ze ook dat ik in het buitenland internet had gebruikt terwijl ik niet in het buitenland was geweest en mijn provider keuze op handmatig staat dus niet per ongeluk op Belgie kan springen.
Netjes de rekening betaald en toen ik kreeg ik weer een klap de maand daarna toen mijn rekeing vier keer het dubbele was. Zelfde verhaal, terwijl ik toch echt op mijn verbruik heb gelet.
Ook was ik geblokkeerd geweest omdat mijn rekening te laat was betaald. Ik krijg dan ook geen papieren rekeningen ook niet via de mail. Ik krijg enkel via sms drie dagen van te voren het bericht betaal voor dan en dan. (nu ik dat nogal boos heb laten weten krijg ik nu wel op tijd een sms) deze sms kreeg ik de vrijdag avond en het geld was dus niet op tijd binnen..
Maand daarna, let ik elke dag op mijn verbruik, internet staat voor alle apps uit behalve whatsapp. Af en toe kijk ik op internet en op facebook maar schakel het daarna gelijk uit en hou mijn gebruik goed in de gaten. Geen Belgisch netwerk ook dat hou ik in de gaten.. Rekening.. Bijna vijf keer het dubbele van normaal!!
Ik weet zeker dat ik niet zoveel verbruik ik kijk het twee soms vijf keer per dag na, thuis gebruik ik WiFI, overal waar ik WiFi kan gebruiken doe ik dat, en schakel ik internet geheel uit. Op mijn stage etc. schakel ik 3G uit maar wel internet verbinding aan, maar dan zolas gezegd enkel op whatsapp, verder heb ik geen spelletjes die internet kunen verbruiken en heb ik zo goed als geen apps buiten facebook en whatsapp om welke internet verbruiken. Ook sluit ik alles altijd goed af.
Ook probeer ik al sinds april vorig jaar mijn adres te wijzigen, dit heb ik enkele malen geprobeerd via de website van Vodafone, via de Bel Company twee maal en via de telefoon een keer. Tot op heden is dat dus nog niet gelukt.
Mochten mensen nog meer willen weten hoor ik dat graag, mijn vraag wat kan ik nu doen? Vodafone zegt je hebt het verbruikt bekijk de specifike rekening maar. Als ik dan kijk zie ik verbruiken welke ik NIET heb gedaan, op vreemde tijden, op tijden dat ik sliep, aan het werk was, mijn telefoon uit stond en ga zo maar door.
Zou mijn telefoon nummer gehackt kunnen zijn of zo? Dat iemand anders via mijn abonnement gebruik maakt van mijn internet etc.?
Ik wil dat mijn geld van vorige maand terug wat ik teveel heb betaald en de rekening van nu wil ik ook zeker niet betalen! Kan dit een reden zijn om mijn contract e beeindigen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone maakt er een potje van..
Re: Vodafone maakt er een potje van..
Dit is een Vodafonekwaal, iets van het laatste halfjaar, staan ook op Kassa diverse topics over.
Vodafone zegt je hebt het verbruikt bekijk de specifike rekening maar. Als ik dan kijk zie ik verbruiken welke ik NIET heb gedaan, op vreemde tijden, op tijden dat ik sliep, aan het werk was, mijn telefoon uit stond en ga zo maar door.
Zou mijn telefoon nummer gehackt kunnen zijn of zo? Dat iemand anders via mijn abonnement gebruik maakt van mijn internet etc.?
Ik wil dat mijn geld van vorige maand terug wat ik teveel heb betaald en de rekening van nu wil ik ook zeker niet betalen! Kan dit een reden zijn om mijn contract e beeindigen?
balou_k Berichten: 3Geregistreerd: 04 okt 2013 12:29
staat roaming uit?
woon je in de grensstreek?
bedrag laten storneren door je bank
contract zit je aan vast, gezien hun factuur specificaties.
Hou er rekening dat bij stornering Vodafone een deurwaarder kan inschakelen, signaal kan afsluiten bkr inschakelt.
Ik zou het eea in een brief aan Vodafone verwoorden, en totv een comprimis zien te komen
ps: deze topic is al eerder geopend ???
balou_k Berichten: 3Geregistreerd: 04 okt 2013 12:29
staat roaming uit?
woon je in de grensstreek?
bedrag laten storneren door je bank
contract zit je aan vast, gezien hun factuur specificaties.
Hou er rekening dat bij stornering Vodafone een deurwaarder kan inschakelen, signaal kan afsluiten bkr inschakelt.
Ik zou het eea in een brief aan Vodafone verwoorden, en totv een comprimis zien te komen
ps: deze topic is al eerder geopend ???
Hallo,
Ja internet staat sowieso uit thuis, dan heb ik WiFi, ik heb diverse dingen geprobeerd alleen internet uit, vliegtuig modus, telefoon uit en combinaties hier van. Alsnog blijk ik belachelijk veel internet te gebruiken mijn kosten zijn ruim 2 jaar en 9 maanden het zelfde gebleven hoe kan het dat het nu zoveel hoger is?
Ik verbruik alleen minder.
Ja internet staat sowieso uit thuis, dan heb ik WiFi, ik heb diverse dingen geprobeerd alleen internet uit, vliegtuig modus, telefoon uit en combinaties hier van. Alsnog blijk ik belachelijk veel internet te gebruiken mijn kosten zijn ruim 2 jaar en 9 maanden het zelfde gebleven hoe kan het dat het nu zoveel hoger is?
reageer eens eerst op m,n vragenbalou_k schreef:Hallo,
2 topics met dezelfde inhoud is niet productief
met toestel eens naar de winkel gaan en instellingen checken
vodafone is bereid om na een briefwisseling de kosten te wijzigenm alleen bellen werkt niet