LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VODAFONE pffff..!!!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
karin78
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2009 13:48

VODAFONE pffff..!!!!!

Ongelezen bericht door karin78 »

Vodafone lekker geregeld hoor daar bij de klantenservice!
12 februari jongstleden heeft mijn man via internet zijn contract verlengd met 2 jaar waar hij een mooi toestel bij uit kon kiezen.
Hij ging voor de Samsung Pixon.
We kregen keurig via de mail een bevestiging van zijn bestelling en hij zou het toestel binnen twee weken in zijn bezit krijgen.
Ook kreeg hij over de post nog een bevestiging met daarin beschreven dat hij zijn abbonement verlengd had en welk toestel hij daar bij zou krijgen.
Dus je zou zeggen alleen nog even afwachten tot het toestel bezorgd zou worden.
Ik had ook op dezelfde dag mijn abbonement verlengd en hetzelfde toestel daarbij uitgekozen..,kreeg ook een bevestiging zowel via de mail als de post.
24 februari kreeg ik een mail met daarin de mededeling dat het toestel wat ik bestelt had niet leverbaar was en dat dat voorlopig ook wel zo zou blijven..,ik mocht contact opnemen met de klantenservice om een ander toestel uit te zoeken.
Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice en daar mijn verhaal gedaan over de mail die ik had gekregen.
Ik mocht een ander toestel uitzoeken en die zou mij toegestuurd worden.
De volgende dag heb ik keurig mijn toestel gekregen..,dus dat was prima geregeld.
Mijn man heeft echter nooit meer iets gehoord tot op de dag van vandaag..,ook geen mail dat de telefoon niet meer leverbaar was ofzo.
We zijn nu dan ook continue aan het bellen met de klantenservice hoe het met zijn toestel is gesteld.
Hij heeft zelfs al aangegeven dat als de samsing pixon niet meer leverbaar is hij dan wel een Nokia N96 wil hebben.
Klantenservice verbindt ons elke keer door..,ze zeggen dat ze terugbellen en vandaag werd ons zelfs verteld dat mijn man een sim-only heeft besteld.
Terwijl wij de bevestiging op de mail en per post hebben dat dat zeker niet zo is!!!
Terug bellen is er al helemaal niet bij..,wij zitten nu met onze handen in het haar hoe het verder moet.
Ook hebben wij gevraagd of we niet gewoon naar de winkel mogen om het te regelen maar de winkel en de internetshop staan weer apart van elkaar.
Heeft iemand anders dit mischien ook aan de hand gehad en hoe moet je dit in hemelsnaam op lossen????

mvg Karin

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: VODAFONE pffff..!!!!!

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit of ik nog iets voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

karin78
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2009 13:48

Re: VODAFONE pffff..!!!!!

Ongelezen bericht door karin78 »

Heb je zojuist een mail met gegevens gestuurd.
Hoop dat er nu eindelijk eens een einde komt aan de ellende

mvg Karin

karin78
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2009 13:48

Re: VODAFONE pffff..!!!!!

Ongelezen bericht door karin78 »

Inmiddels is alles opgelost dankzij webrelations!!
Mijn man heeft nu een toestel ontvangen en kan nu eindelijk gaan bellen!

mvg Karin

Gesloten