LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone prepaid ellende in het buitenland

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dorminnetje

Vodafone prepaid ellende in het buitenland

Ongelezen bericht door dorminnetje »

Vodafone schreeuwt van de daken dat je in het buitenland je beltegoed 'gemakkelijk' kunt opladen. In Duitsland kan dit met een duitse Vodafoine prepaidbon. Het duurt echter veelal uren voordat dit tegoed na het opladen is bijgeboekt of zelf helemaal niet wordt bijgeschreven.
Zo heb ik gisteravond rond 7 uur mijn beltegoed opgeladen via een duitse Vodafone tegoedbon. Nu, 14 uur later (!) is dit beltegoed nog steeds niet bijgeboekt. Gevciolg is nu dat ik niet meer kan bellen/sms-en. maar -en dit is veel lastiger- ook niet meer gebeld kan worden.
De klantenservice is via 1200 ook niet te bereiken, reden 'uw beltegoed is niet voldoende..' Je zal maar een doodziek familielid in Nederland hebben.

tennis

Re: Vodafone prepaid ellende in het buitenland

Ongelezen bericht door tennis »

Mag ik vragen, of je nu nog in het buitenland bent?
Was toch Duitsland, of niet?

Ravx

Re: Vodafone prepaid ellende in het buitenland

Ongelezen bericht door Ravx »

Ik heb een jaar geleden ook gebruik gemaakt van Vodafone prepaid, ik had mijn bankrekening gekoppeld aan de sim. Dus als ik wou opwaarderen belde ik (vroegtijdig, als er nog tegoed opstond) via de rekening.. word het geincasseerd.

Ook kun je een nederlandse kennis vragen om een prepaidbon te kopen deze dan de code te laten smsen :roll: . Het zal met opwaarderen in het buitenland langer duren denk ik, dit omdat elk land natuurlijk zijn eigen netwerk en spelregels heeft..

Gesloten