hallo allemaal,
ik keek vanochtend op internet om even te kijken naar mijn rekening van september. Tot mijn grote schrik moet ik 232 euri gaan betalen.
Bij het nakijken van de rekening zag ik dat al mijn kosten buiten mijn bundel zijn. Ik meteen vodafone gebeld.
ik kreeg daar als antwoord dat het probleem bij hun bekend is en dat ze hebben besloten dat ze dat de volgende maand gaan compenseren.
dit betekend dus dat ze deze maand van al hun klanten extra gaan innen plus nog eens je belbundel.
Ik vind het een hele klantonvriendelijke manier van handelen. Dat heb ik ze ook medegedeeld en ik heb ook gezegd dat ik niet accoord ga met deze manier en het geld zeker terug zal boeken.
Iedereeen die een vodafone abbonnement heeft moet even zijn rekening bekijken want je schrikt je rot.
De dame bij de klantenservice zei dat ik niet de enige was en daar was ik al achter want ik heb 20minuten in de wacht gehangen.
zijn ermeer mensen met dit probleem hier??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vodafone rekening september
Re: vodafone rekening september
Er zijn op het moment heel veel problemen bij Vodafone. Op dit moment kun je er beter geen (nieuwe) aansluiting nemen.
Ze hebben natuurlijk hun fantastische Web relations afdeling die het 'allemaal oplost', maar uit eigen ervaring weet ik dat ze echt niks doen. Veel mooie praat, maar klantenservice kennen ze niet.
Mijn eigen ervaring is alles behalve goed
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=63629
en ook hier niet veel beter (terwijl Web relations het op zou lossen).
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=63682
Zeer slechte provider op het moment Vodafone. Als je geen problemen hebt is er niks aan de hand, maar oh als je problemen krijgt met foutieve facturen etc.
Ze hebben natuurlijk hun fantastische Web relations afdeling die het 'allemaal oplost', maar uit eigen ervaring weet ik dat ze echt niks doen. Veel mooie praat, maar klantenservice kennen ze niet.
Mijn eigen ervaring is alles behalve goed
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=63629
en ook hier niet veel beter (terwijl Web relations het op zou lossen).
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=63682
Zeer slechte provider op het moment Vodafone. Als je geen problemen hebt is er niks aan de hand, maar oh als je problemen krijgt met foutieve facturen etc.
Re: vodafone rekening september
Ik zou het geld niet storneren.
Hoewel je in principe natuurlijk gelijk hebt, zal het storneren praktisch veel problemen met zich meebrengen. Zo zul je bijvoorbeeld waarschijnlijk afgesloten worden.
Maar het blijft natuurlijk je eigen beslissing.
Succes ermee.
Hoewel je in principe natuurlijk gelijk hebt, zal het storneren praktisch veel problemen met zich meebrengen. Zo zul je bijvoorbeeld waarschijnlijk afgesloten worden.
Maar het blijft natuurlijk je eigen beslissing.
Succes ermee.
Re: vodafone rekening september
Ow, kijk...ik ben dus niet de enige die zich lam geschrokken is.
Ik had ineens een rekening van 92 euries (normaal 27).
Ik had ineens een rekening van 92 euries (normaal 27).
-
- Berichten: 10
- Lid geworden op: 18 jul 2008 11:55
Re: vodafone rekening september
En mijn nieuwe abo bleek na een week al geheel op te zijn, terwijl we normaal altijd maandelijks een flink deel overhouden.
Volgens 'Klantenservice' (wellicht beter voortaan 'Klanten-te-woord-staan-en-afschepen' te noemen) moest ik maar wachten op mijn factuur (die pas halverwege oktober beschikbaar komt) en dan alle gesprekken checken. Waanzin!
Ik ben nu al 4 weken bezig om mijn gelijk te krijgen en onterecht in rekening gebrachte bedragen niet van mijn rekening afgeschrven te krijgen. Ik heb iedereen van de 'Klanten-te-woord-staan-en-afschepen' al aan de telefoon gehad en diverse berichtjes via MyVodafone verstuurd. Geen enkele respons. Nogmaals: waanzin!
Volgens 'Klantenservice' (wellicht beter voortaan 'Klanten-te-woord-staan-en-afschepen' te noemen) moest ik maar wachten op mijn factuur (die pas halverwege oktober beschikbaar komt) en dan alle gesprekken checken. Waanzin!
Ik ben nu al 4 weken bezig om mijn gelijk te krijgen en onterecht in rekening gebrachte bedragen niet van mijn rekening afgeschrven te krijgen. Ik heb iedereen van de 'Klanten-te-woord-staan-en-afschepen' al aan de telefoon gehad en diverse berichtjes via MyVodafone verstuurd. Geen enkele respons. Nogmaals: waanzin!
Re: vodafone rekening september
U kunt n.a.v. de gespreksspecificatie van de factuur een schriftelijk aangetekende klacht indienen ( kijk in AV binnen welke termijn dit moet)
Gezien de vele klachten rond fouten bij Vodafone rond gesprekskosten lijkt mij dat de meest logische actie is om 4 maanden voor einde contract datum schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging op te zeggen ( maximale opzegtermijn die providers mogen hanteren is 3 maanden)
Misschien gaat Vodafone deze problematiek oplossen als het opzeggingen regent.
Gezien de vele klachten rond fouten bij Vodafone rond gesprekskosten lijkt mij dat de meest logische actie is om 4 maanden voor einde contract datum schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging op te zeggen ( maximale opzegtermijn die providers mogen hanteren is 3 maanden)
Misschien gaat Vodafone deze problematiek oplossen als het opzeggingen regent.