LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone rekening voor internet in het buitenland

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
timmymerkel

vodafone rekening voor internet in het buitenland

Ongelezen bericht door timmymerkel »

Tijdens mijn verblijf in het buitenland, polen, had ik nauwelijks toegang tot het internet. En toen bleek dat ik met een nieuw kabeltje mijn pc meteen aan het internet kon aansluiten via mijn telefoon was ik intens gelukkig. Ik had immers een abonnement en had mijn buitenland pas geactiveerd, dan zou internetten toch ook niet al te duur zijn. Ik hiel het wel een beetje in de peiling: na een anderhalf uur bijpraten en downloaden hield ik het voor gezien. Toen de volgende dag een vriendelijke dame van vodafone belde met het bericht dat mijn rekening in anderhalf uur met 1400 euro was gestegen was ik verbaasd en onthutst… Dat kan toch niet… de dame stond erop dat ik de volgende week zou betalen ( iets dat vanwege mijn verblijf in Polen en mijn helaas gestolen bankpas niet ging) en anders zou ze de telefoon blokkeren. Nadat de verbinding verbroken werd bleef ik onthuts achter: als iets zoveel kost kan de provider toch ook een berichtje sturen met een waarschuwing>? Ik ben best bereid leergeld te betalen voor mijn fouten maar dit is geheel niet in verhouding naar mijn mening. Voor mij betekent het een maandloon dat in anderhalf uur de deur uit vliegt.

Ik hoop dan ook dat er een mogelijkheid is om dit op te lossen

Administrat0r

Re: vodafone rekening voor internet in het buitenland

Ongelezen bericht door Administrat0r »

downloaden = dataverkeer, internetten = cookies ontvangen = dataverkeer en je hebt waarschijnlijk een bundel tot xMB dataverkeer. Ga je daar overheen, dan gaat de meter tikken.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Beetje dom om dan zo veel dataverkeer te genereren. En om niet even na te gaan hoeveel het kost. Volgens mij kost het zo'n 3 ct per kb, en is het vooral bedoeld om kleine sites en mailtjes te bekijken en niet om veel gewoon te internetten, laat staan downloaden. Dus een beetje je eigen schuld.

gertvisscher

Ongelezen bericht door gertvisscher »

tja vooraf informeren over buitenland tarieven lijkt me erg verstandig en ook stom dat je er vanuit gaat dat dit weinig kost.,het is namelijk erg prijzig internetten in het buitenland,ik hoop dat je er uit komt met vodafone zal lastig worden

Gesloten