LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone schrijft onterecht geld af van mijn rekening

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
corine1988
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2012 11:11

Vodafone schrijft onterecht geld af van mijn rekening

Ongelezen bericht door corine1988 »

Op 19 december 2011 heb ik een eerste bestelling geplaatst van een iPhone 4 8gb. Hiervoor heb ik 49 euro voor het toestel moeten betalen. Op de site staat aangegeven dat er binnen 24 uur contact met me op zou worden genomen voor een levering. Na 3 dagen nog helemaal niets vernomen te hebben van vodafone ben ik zelf gaan bellen. De 24 uur waren namelijk allang voorbij. Er werd toen tegen mij gezegd dat alles goed was gegaan en ik die dag of de volgende dag nog gebeld zou worden. Na weer 3 dagen nog niets gehoord te hebben toch maar weer eens gebeld. Er bleek een probleem te zijn met het ordernummer. Het moest nu allemaal handmatig ingevoerd worden, maar zodra dat gedaan zou zijn zou het allemaal goed komen. 29 december heb ik weer gebeld. Toen werd er gezegd dat de order helaas geannuleerd moest worden. 10 dagen lang heb ik helemaal niets gehoord vanuit vodafone. Heb overal zelf achteraan moeten bellen. Ontzettend veel kosten gemaakt en dan wordt me doodleuk verteld dat de order geannuleerd moet worden. Die 49 euro die ik heb moeten aan betalen zijn ook nog steeds niet terug gestort op mijn rekening. Die middag van 29 december heb ik weer gebeld en toen heb ik telefonisch weer dezelfde bestelling geplaatst. Ik weet niet meer precies welke datum maar ik dacht 1 of 2 januari heb ik hier ook een klacht ingediend en toen kreeg ik als reactie vanuit vodafone dat er geen nieuwe order in het systeem stond. Die telefonische bestelling was dus blijkbaar ook niet gelukt. Heb toen ook via facebook contact gezocht. Heb contact gehad met Linda. Ik heb aan haar gevraagd of zij kon zien of er nog een order in stond en zij zei ook van niet. Heb toen gevraagd of ik dan langs kon gaan in de vodafone winkel en daar een abonnement kon afsluiten. Niet dat ik er dan alsnog 1 thuis zou krijgen. Nee ze kon me echt verzekeren dat er niets in het systeem stond en ik met een gerust hart naar de vodafone winkel kon gaan. Heb dit dus gedaan en toen een abonnement afgesloten. Onder het nummer 0629299xxx. Dit nummer heb ik nu in gebruik. Op 3 januari kreeg ik ineens een mailtje dat er een order was verwerkt en ik binnenkort mijn toestel thuis afgeleverd zou krijgen. Er bleek dus wel een order in te staan terwijl mij eerder door 2 personen was verteld dat dit niet het geval zou zijn. Heb contact gehad met degene die het bij me thuis zouden afleveren en uitgelegd dat er iets heel erg mis is gegaan bij vodafone en ze hem terug moeten sturen. Prima ik dacht er dus vanaf te zijn. Kijk ik op mijn rekening is er gewoon 49,19 euro vanaf geschreven. Ik naar de klantenservice gebeld. Zij zeggen dat ik 2 abonnementen op mijn naam staan. En dat die 49,19 euro van dat andere abonnement is. Dit is dus echt fout want ik heb die andere telefoon helemaal niet geaccepteerd die is nooit bij mij aan de deur gekomen. Ik heb er niet eens een telefoonnummer van. Hoe kan die dan geactiveerd zijn? Vodafone heeft gewoon zonder mijn toestemming geld van mijn rekening afgeschreven!!!
Gisteren weer een mail gehad dat er een order voor me klaar stond. Vodafone adviseerde mij om die te annuleren. Wat ik dus eigenlijk al een keer had gedaan maar Vodafone zei van niet.
Dus ik gebeld en wederom gezegt dat ze hem moeten annuleren. Zegt die mevrouw, maar dat is toch al een keer gebeurd?
Oftewel vodafone blijft gewoon proberen om mij nog een abonnement aan te smeren en mijn geld af te troggelen!!
Ze schrijven het ook gewoon alvast af van me rekening! Belachelijk!!!
Dus pas op met vodafone!!! Stelletje oplichters zijn het en ik vind dat iedereen heb moet weten!!!!!!!!!!!

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Vodafone schrijft onterecht geld af van mijn rekening

Ongelezen bericht door Jolijn »

Storneren, het bedrag vh tweede abbo.
Niet meer bellen, maar mailen, alles wat telefonisch besproken is.
Data van gesprekken ( kun je misschien nog terug vinden in je telefoon).
Jij bent niet verantwoordelijk voor de administratieve fouten van Vodafone.

corine1988
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 feb 2012 11:11

Re: Vodafone schrijft onterecht geld af van mijn rekening

Ongelezen bericht door corine1988 »

Heb het inmiddels teruggekregen via de bank.
Vodafone heeft niets van excusus in woorden aangeboden. Wel 50 euro korting op mijn volgende rekening. Kwam in een brief met alleen een tabel en met de tekst verkeerde handeling....
Erg netjes or.. niet dus!

Nu is het nog een gezeur om die 49 euro van die eerste telefoon die geannuleerd moest worden terug te krijgen.
Ze willen dit ook terug geven als een korting op mijn volgende factuur.
Maar het lijkt mij dat ze dit toch gewoon terug moeten storten?

jackvdW
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 nov 2010 17:15

Re: Vodafone schrijft onterecht geld af van mijn rekening

Ongelezen bericht door jackvdW »

corine1988 schreef:Heb het inmiddels teruggekregen via de bank.
Vodafone heeft niets van excusus in woorden aangeboden. Wel 50 euro korting op mijn volgende rekening. Kwam in een brief met alleen een tabel en met de tekst verkeerde handeling....
Erg netjes or.. niet dus!

Nu is het nog een gezeur om die 49 euro van die eerste telefoon die geannuleerd moest worden terug te krijgen.
Ze willen dit ook terug geven als een korting op mijn volgende factuur.
Maar het lijkt mij dat ze dit toch gewoon terug moeten storten?
klopt, maar ze proberen alles natuurlijk!
Ff een vraagje aan jou, ik wil m miss via kpnizzle bestellen, maar ik zie op hun iphone 4s specs-pagina dat ie geen wav afspeelt... klopt dat?

en hoe zit het met de batterij duur, is die inmiddels al beter?

cheers!

Gesloten