Enkele weken geleden heb ik de Vodafone Signaalplus (plug & play) aanschaft om de GSM dekking binnenshuis te verbeteren. Helaas heb ik moeten constateren dat Vodafone deze belofte tot op heden totaal niet heeft kunnen waarmaken.
In de afgelopen weken heb ik slechts sporadisch gebruik kunnen maken van Signaalplus door storingen op het 'femtocel' netwerk. Meerdere malen heeft de klantenservice van Vodafone mij doorverbonden met de 'technische dienst', maar gezien reacties op andere forums ligt het probleem toch echt aan de zijde van Vodafone.
Mijn advies aan Vodafone zou zijn om voorlopig te stoppen met het aanbieden van Signaalplus, de kwaliteit van het Femtocel netwerk verbeteren en daarna een hernieuwde introductie te doen.
Op dit moment is Signaalplus meer "Plug & Pray" en mijn inziens Vodafone onwaardig.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone Signaal Plus
Re: Vodafone Signaal Plus
Mijn Signaalplus heb ik vrijdag 12 oktober aangeschaft. Het registreren ging, via de buitengewoon onoverzichtelijke en slecht werkende site van Vodafone, toch nog redelijk gemakkelijk. Het duurde echter meer dan 24 uur en diverse keren resetten, voordat de femtocel werkte. Vodafone vanzelfsprekend een aantal keren gebeld zonder een duidelijk antwoord te krijgen. Bovendien krijg je én een zeer irritante boodschap over een tevredenheidsonderzoek én uiteraard een wachttijd die wel opliep tot 8 minuten.
Nu anderhalve week "werkend", dat wil zeggen: meer niet dan wel en dagelijks resetten, en het enige antwoord dat je van Vodafone krijgt, is dat het succes van Signaalplus, problemen geeft op de server en dat ze niet weten wanneer het opgelost is.
Mooi zonde van mijn € 85,00.
Ik sluit me dus volledig bij de conclusie van het vorige forumlid (fons66) aan; Niet meer verkopen, problemen oplossen en opnieuw introduceren.
Nu anderhalve week "werkend", dat wil zeggen: meer niet dan wel en dagelijks resetten, en het enige antwoord dat je van Vodafone krijgt, is dat het succes van Signaalplus, problemen geeft op de server en dat ze niet weten wanneer het opgelost is.
Mooi zonde van mijn € 85,00.
Ik sluit me dus volledig bij de conclusie van het vorige forumlid (fons66) aan; Niet meer verkopen, problemen oplossen en opnieuw introduceren.
Re: Vodafone Signaal Plus
Ik herken dit niet met signaalplus , deze was goed te registreren en hij doet het hier perfect maar je moet hem niet naast een router installeren deze moet je wel een stukje er vandaan zetten.Staat ook in de beschrijving .ik heb hem alleen nodig voor te bellen dat kon ik namelijk niet voor de 3g heb ik hem niet nodig daar heb ik wifi voor
Gr Ruud
Gr Ruud