LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone SMS tegoed

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
KarK
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 aug 2005 10:34

Vodafone SMS tegoed

Ongelezen bericht door KarK »

Ik kreeg vorige week een smsje van Vodafone dat mijn sms tegoed is aangevuld tot 25, met allemaal uitroeptekens erachter.... :? Alsof dat zo vet is, niet dus als je net je sms tegoed hebt aangevuld....dus in totaal maar 2 smsjes gratis gehad, Dit slaat toch nergens op? :roll:

Iemand mee eens? ervaring? Of blijven die smsjes geldig? die 23?

lola
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 jul 2005 19:34

Re: Vodafone SMS tegoed

Ongelezen bericht door lola »

KarK, om je vraga te beantwoorden heb ik wat meer info nodig, heb je ene prepaid of abonnement, en zijn die sms-jes onderdeel van een actie of iets dergelijks?

KarK
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 aug 2005 10:34

Re: Vodafone SMS tegoed

Ongelezen bericht door KarK »

Ik heb prepaid idd, maar om het hele smsje te citeren:

Je sms tegoed is gratis aangevuld tot 25 smsjes!!! Deze zijn vanaf nu 2 maanden geldig.Met een sms tegoed sms je altijd voordeliger!

Ze spreken niet van acties of iets dergelijks, er wordt ook geen reden genoemd.... :roll:

lola
Berichten: 22
Lid geworden op: 16 jul 2005 19:34

Re: Vodafone SMS tegoed

Ongelezen bericht door lola »

nou ja het is jammer voor je dat je er maar 2 gratis kreeg, maar het blijft gratis dus ik zie niet wat daar zo negatief aan is. Het gaat idd niet om een speciale actie, je bent niet benadeeld, je kreeg gewoon je voorraad aangevuld. Dat aanvullen heeft vodafone dan waarschijnlijk gedaan ivm een wijziging in het systeem en op deze manier willen ze voorkomen dat je smsjes verloren gaan. Daarom krijg je ze aangevuld tot het oorspronkelijke volledige tegoed dat je voor de wijziging had. En daarnaast is het smsje dat je kreeg om je te informeren over het feit dat het smsTegoed vanaf dan 2 maanden geldig is, al met al heel netjes toch?

KarK
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 aug 2005 10:34

Re: Vodafone SMS tegoed

Ongelezen bericht door KarK »

Dankje voor de uitleg :wink:
Ach, het maakte me niet zo veel uit, je kan er niet veel aan doen, Nu maar sms en geblazen!!! :P :lol: :wink:

ejh
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Re: Vodafone SMS tegoed

Ongelezen bericht door ejh »

goeie actie van vodafone

lianne87
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 aug 2005 01:01

Re: Vodafone SMS tegoed

Ongelezen bericht door lianne87 »

ja die kreeg ik dus ook; 5 minuten nadat ik het sms tegoed had aangeschaft en er 1 had verstuurd. vond het wel grappig.

Gesloten