LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vodafone stort niet terug

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ekkie46

vodafone stort niet terug

Ongelezen bericht door ekkie46 »

Ik bestel 25 juni een gsm van 89,99 bij vodafone en betaal via ideal. Blijkt dat ze het toestel niet op voorraad hebben en ik heb het nodig voor een verjaardag dus annuleer ik. Na veel gebel en gemail wordt m'n order pas op 10-7 geannuleerd en ze mailen terug dat ik binnen 4 weken het geld terug heb. Na 4 weken niets. Weer bellen/mailen; het duurt 4-6 weken. Na 6 weken weer niets. Blijkt de annulering per 8-8 in het systeem te staan. Niemand doet wat of gaat het uitzoeken om de fout te herstellen. Ik moet gewoon weer 4-6 weken na 8-8 wachten en ze maken weer een case aan. Toezeggingen doen ze doorlopend maar er wordt niets nagekomen. Er wordt ook niet verteld wanneer men het overmaakt want daar zijn strakke procedures voor. Ik heb het geld hard nodig en verwacht eigenlijk niet dat het nog terugkomt. Welke stappen kan ik ondernemen?

soldaatje_1995

Re: vodafone stort niet terug

Ongelezen bericht door soldaatje_1995 »

gewoon aan de telefoon blijfen hangen tot het is opgelost dan kunnen ze niets anders en als ze miepen dat zij niet over dat deel van het bedrijf gaan vraagen of ze u willen doorverbinden

mvg soldaatje

Gesloten