LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JABou

Vodafone

Ongelezen bericht door JABou »

Vodafone.

Bij het horen, typen of zien van deze naam word ik al chagerijnig. Ik heb nu ongeveer 3 maanden een Vodafone abonnement echter is het bereik en de dekking zo minmaal dat ik bijna nooit tot hele dagen geen bereik heb terwijl mijn vriendin (die vaak bij mij is) altijd bereik heeft. Het werkt voor mij zo frustrerend dat ik mijn telefoon soms ook maar gewoon helemaal niet meer meeneem. Wat als er nu een noodgeval is oid.? Dan weet ik dat het slecht met me af loopt omdat ik niemand kan bellen. Fijne gedachte.

Ook in het begin dat mijn abonnement werd overgezet is dit falikant fout gegaan. Ik had een bestelling gedaan echter was ik vergeten numerbehoud aan te vragen, dus heb meteen weer een bestelling gedaan met nummerbehoud. Ik heb toen meteen gebeld om aan te geven dat ze het reeds bestelde abonnement ZONDER en dan heb ik expliciet ZONDER nummerbehoud aangegeven. Het bestelnummer opgegeven, de klantenservice het bestelnummer op laten noemen terwijl ik het zelf heb geverriefieerd. De persoon aan de andere kant van de lijn gaf aan:
"ik zal zorgen dat dit bestelnummer geanulleerd word"
. En ja hoor, je raadt het al. Ze hebben alsnog de verkeerde bestelling doorgevoerd. En toen kwam de telefoonmolen.
Uiteindelijk na 1,5 week kon ik mijn eigen nummer weer gebruiken. Kreeg ik een compensatie? Nee. Hebben zij hun excuses aangeboden? Ehm, nee. Heb ik de volledige rekening gekregen voor die 1,5 week (ook al deed mijn eigen nummer het niet). Ja.

Beetje een bittere nasmaak krijg je hiervan.

sephora30

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik heb iets dat nog vreemder is.

Abo bij Vodafone verlengd ongeveer een maand geleden. Kreeg een Samsung Star2.

Zodra ik de (nieuwe) Vodafone sim erin doe is het bereik nagenoeg weg (1 a 2 streepjes).

Doe ik een andere sim in de Star doet ie het perfect, en doe ik de sim in mn oude telefoon heb ik gewoon bereik.

Ra ra wie snapt dit :shock:

JABou

Ongelezen bericht door JABou »

Ja inderdaad, heb dit ook al eens geprobeerd. Eerst de SIMkaart van mijn vriendin gebruikt, volledig bereik, en al eens met mijn oude telefoon. Idem. :s

GodsSon

Ongelezen bericht door GodsSon »

Dan ga je naar de winkel vraag je om een nieuwe simkaart en kijk je nog eens....

Annie07

Ongelezen bericht door Annie07 »

Ik snap dit..
Je toestel is defect.
Je moet dus terug ermee.

bianca82

Ongelezen bericht door bianca82 »

Heb altijd perfect bereik met vodafone.. ligt het niet aan het toestel?

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Dat vraag ik me ook af, ben je al langs een Vodafone winkel geweest?

Gesloten