Bij het horen, typen of zien van deze naam word ik al chagerijnig. Ik heb nu ongeveer 3 maanden een Vodafone abonnement echter is het bereik en de dekking zo minmaal dat ik bijna nooit tot hele dagen geen bereik heb terwijl mijn vriendin (die vaak bij mij is) altijd bereik heeft. Het werkt voor mij zo frustrerend dat ik mijn telefoon soms ook maar gewoon helemaal niet meer meeneem. Wat als er nu een noodgeval is oid.? Dan weet ik dat het slecht met me af loopt omdat ik niemand kan bellen. Fijne gedachte.
Ook in het begin dat mijn abonnement werd overgezet is dit falikant fout gegaan. Ik had een bestelling gedaan echter was ik vergeten numerbehoud aan te vragen, dus heb meteen weer een bestelling gedaan met nummerbehoud. Ik heb toen meteen gebeld om aan te geven dat ze het reeds bestelde abonnement ZONDER en dan heb ik expliciet ZONDER nummerbehoud aangegeven. Het bestelnummer opgegeven, de klantenservice het bestelnummer op laten noemen terwijl ik het zelf heb geverriefieerd. De persoon aan de andere kant van de lijn gaf aan:
. En ja hoor, je raadt het al. Ze hebben alsnog de verkeerde bestelling doorgevoerd. En toen kwam de telefoonmolen."ik zal zorgen dat dit bestelnummer geanulleerd word"
Uiteindelijk na 1,5 week kon ik mijn eigen nummer weer gebruiken. Kreeg ik een compensatie? Nee. Hebben zij hun excuses aangeboden? Ehm, nee. Heb ik de volledige rekening gekregen voor die 1,5 week (ook al deed mijn eigen nummer het niet). Ja.
Beetje een bittere nasmaak krijg je hiervan.