Ik heb op 6-11 heb ik mijn abonn verlengd samen met medewerkster van Vodafone.deze is echt op 13-11 eenzijdig geannuleerd?Waarom? en op 17-11 heb ik mijn abonn weer verlengd met medewerkster. En ja hoor, ook deze is gisteren eenzijdig geannuleerd? Ik heb alles in mijn mail box zwart op wit.
wat bezielt Vodafone? Willen ze mijn na all die jaren niet meer als vaste klant? Zo ja, graag kenbaar maken, dan kan ik naar de Concurrent !!! of werken ze door elkaar heen? en inmiddels heeft dit geintje meer dan € 50.00 gekost aan 0900 nummer.......wat een waardeloos bedrijf is dit en ik heb nog geen abonn verlengd en ik wordt nu al van de kast naar de muur gestuurd.
OP Facebook regent het met klachten.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone
Re: Vodafone
Ten eerste zou ik bij de eerste annulering al gaan navragen waarom dat gedaan is. Want als je niet weet waarom, dan is de kans groot dan het de tweede keer weer gaat gebeuren. En dat was dus ook zo.S@id schreef:Ik heb op 6-11 heb ik mijn abonn verlengd samen met medewerkster van Vodafone.deze is echt op 13-11 eenzijdig geannuleerd?Waarom? en op 17-11 heb ik mijn abonn weer verlengd met medewerkster. En ja hoor, ook deze is gisteren eenzijdig geannuleerd? Ik heb alles in mijn mail box zwart op wit.
wat bezielt Vodafone? Willen ze mijn na all die jaren niet meer als vaste klant? Zo ja, graag kenbaar maken, dan kan ik naar de Concurrent !!! of werken ze door elkaar heen? en inmiddels heeft dit geintje meer dan € 50.00 gekost aan 0900 nummer.......wat een waardeloos bedrijf is dit en ik heb nog geen abonn verlengd en ik wordt nu al van de kast naar de muur gestuurd.
OP Facebook regent het met klachten.
Ten tweede zou je als Vodafone klant gewoon met 1201 kunnen bellen a 45 cent per gesprek, dus waar die 50 euro vandaan komt is mij een raadsel.
Ten derde heb je alleen iets zwart op wit, als je het afdrukt (deze was te makkelijk
En ook zonder dat Vodafone kenbaar maakt dat ze je niet meer als klant willen kun je ook gewoon naar een andere provider gaan. En gezien deze ervaringen zou ik dat ook maar doen....