Erg vervelende ervaring heb ik, gemiddeld was mijn rekening 100 per maand, afgelopen maand maar liefst verdubbeld en is het voor het eerst misgelopen met de automatische incasso met alle gevolgen van dien.
20 sept. ontving ik een dreigende brief gedatteerd 8 sept. dat als ik niet voor 18 sept. zou betalen ik afegesloten zal worden.
Ten eerste staat in mijn rek. online dat het bedrag 9 sept. zal worden afgeschreven, dus hoe de brief in vredesnaam 8 sept. gedatteerd kan zijn begrijp ik niet, al helemaal niet omdat ik hem pas 20 sept ontvangen had.Ook was ik 18 sept nog niet afgesloten, maar werd ik 22 sept. wel afgesloten en wel dusdanig dat ik ook niet meer bereikbaar was.Voordien is het nooit fout gelopen met de automatische incasso en de rekening is vorige week vrijdag betaald, maar tot op heden ben ik nog steeds afgelsloten!Er vervelend als net in de steek gelaten moeder met een klein kind zou ik het liefst kunnen bellen als er iets aan de hand is.
Bij myvodafone staat bel 1200, erg frustrerend.........ook de klantenservice was niet te bereiken en zelfs op een e-mail naar de klantenservice kreeg ik geen respons.
Is dit de normale gang van zaken bij vodafone?
Ik zit helaas nog een tijdje aan me abonnement vast, maar zal geen minuut meer buiten me bundel bellen!!!
Wat voor stappen kan ik het best ondernemen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone
Re: Vodafone
Ik zou je rekening betalen en dan met de telefoon van een vriend of kennis naar de klantenservice bellen.
Ik geloof dat je ook in de Vodafone Shop naar de klantenservice kunt bellen.
Ik geloof dat je ook in de Vodafone Shop naar de klantenservice kunt bellen.
Re: Vodafone
Me rekening heb ik vorige week vrijdag betaald, kan eigenlijk aan het werk niet tussendoor weg, zal morgen toch proberen langs de shop te gaan. Maar ben een tijd geleden ook in de shop geweest omdat ik niet in myvodafone kon inloggen, zij konden het probleem ook niet oplossen toen, zelfs niet nadat ze met het hoofdkantoor gebeld hadden en gaven aan dat ze zelf ook problemen hebben.
Re: Vodafone
Nee, in de Vodafone Shop kunnen ze het inderdaad niet oplossen, maar je zult er waarschijnlijk wel kunnen bellen.
Re: Vodafone
zal ik effe doen, had er een beetje de balen van, tnx voor je reaktie
Re: Vodafone
Succes ermee.
Mocht je er alsnog niet uitkomen.. Er posten hier af en toe ook nog een klantenservice-medewerker van Vodafone onder de naam VFWEBRELATIONSBC.
Misschien dat hij nog iets voor je kan betekenen als het niet wil lukken met de telefonische klantenservice.
Mocht je er alsnog niet uitkomen.. Er posten hier af en toe ook nog een klantenservice-medewerker van Vodafone onder de naam VFWEBRELATIONSBC.
Misschien dat hij nog iets voor je kan betekenen als het niet wil lukken met de telefonische klantenservice.
Re: Vodafone
Tja zoals zo vele al gemerkt hebben het is een puinhoop bij Vodafone op het moment. Ook ik ben onterecht afgesloten geweest.
Onjuiste facturen, problemen met het inzien van de facturen, op maandelang geen enkele factuur in kunnen zien (zoals ik).
Web relations is helaas niet heilig. Klinkt leuk, maar uit eigen ervaring weet ik dat ze niet veel voor je kunnen beteken. Je kunt proberen de afdeling betalingen te bellen en vragen naar de manager (Caroline Albrechts) zij heeft mij destijds ook geholpen en mijn aansluiting per direct weer geactiveerd.
Helaas is het zo bij Vodafone dat je tig keer moet bellen om net die ene persoon te pakken te krjigen die je wil! en kan helpen.
Of een shop je kan helpen, ik denk het niet, zij worden ook gewoon in de wachtrij gezet.
Ander advies, stuur een aangetekende brief (als hij niet is aangetekend regeageerd Vodafone NIET - 3 maal geprobeerd nooit een reactie -) en vraag om ontbinding, je bent - zover ik het begrijp - onterecht afgesloten.
Onjuiste facturen, problemen met het inzien van de facturen, op maandelang geen enkele factuur in kunnen zien (zoals ik).
Web relations is helaas niet heilig. Klinkt leuk, maar uit eigen ervaring weet ik dat ze niet veel voor je kunnen beteken. Je kunt proberen de afdeling betalingen te bellen en vragen naar de manager (Caroline Albrechts) zij heeft mij destijds ook geholpen en mijn aansluiting per direct weer geactiveerd.
Helaas is het zo bij Vodafone dat je tig keer moet bellen om net die ene persoon te pakken te krjigen die je wil! en kan helpen.
Of een shop je kan helpen, ik denk het niet, zij worden ook gewoon in de wachtrij gezet.
Ander advies, stuur een aangetekende brief (als hij niet is aangetekend regeageerd Vodafone NIET - 3 maal geprobeerd nooit een reactie -) en vraag om ontbinding, je bent - zover ik het begrijp - onterecht afgesloten.