LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JJa

Vodafone...

Ongelezen bericht door JJa »

Het verhaal met Vodafone begint bij mij met een foutje vanuit mijn kant. Ik dacht een leuke aanbieding te hebben gevonden op internet. Na mijn bestelling nog maar eens goed naar de voorwaarden gekeken (Ik weet het: héél erg dom, doe ik nooit meer. Eerst voorwaarden lezen, dan bestellen)

Maar daar bleek dus uit dat het alleen voor vodafone personeel was. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, was inderdaad alleen voor personeel. Dus heb ik hem direct geannuleerd. Nu een week later krijg ik een email van vodafone dat mijn bestelling verwerkt is en dat de bestelling verstuurd zal worden.... Ik gelijk naar vodafone bellen, doorverbonden naar abonnementen, doorverbonden naar online winkel. Online winkel zegt dat ik 0800 0560 moet bellen. Als ik bij dat nummer vragen had over bestellingen kreeg ik constant een storing. Als ik dan vragen had over een nieuwe telefoon, deed het nummer het weer wel.... Maar die zeiden weer dat ik terug naar de online winkel moet bellen. Dan zegt de online winkel weer dat ik 0800 0001 of 0800 05500300 moet bellen, zij wist het ook niet zeker.... Dus het 2e nummer gebeld. Krijg ik een jongeman aan de lijn die nog niet eens fatsoenlijk nederlands praat en dan gewoon niet antwoord als ik iets vraag. Na een paar seconden zei hij 0800 0001. Ik vraag: moet ik dat bellen? Geen antwoord.....ik vraag na een paar seconden: Hallo?! hij zegt weer 0800 0001. Ik weer: moet ik dat bellen? En toen kreeg ik een korte aarzelende ja. Dus ik 0800 0001 gebeld. Daar werd ik weer doorverbonden, en krijg ik weer een keuzemenu. Ik de keuzes ingetoetst, word de verbinding verbroken.

Nu begon ik echt heel pissig te worden. Ik was nu al bijna 2 uur aan het bellen (met wachttijd).
Ik maar weer de online winkel bellen. Nu kreeg ik een begrijpende mevrouw aan de lijn die zei dat ik het bij personeelszaken moet regelen en gaf mijn een nummer: 0800 020043. Ik vraag nog: weet je zeker dat dat het goede nummer is, want ik word nu al de hele middag van de een naar de ander verwezen. Ze durft nog te zeggen: Ja dat weet ik zeker. Dus ik dat nummer bellen. Krijg ik zo'n pieptoon met nummer niet in gebruik.......
Dus ik begon flink te vloeken....
Gaat de telefoon opeens over. Ik neem op: is het Dynafix die mijn pakketje wil komen bezorgen. Dus ik doe mijn verhaaltje over dit en dat. Die mevrouw zegt: ''Oh geen probleem, ik stuur het terug en dan is het bij deze geannuleerd.'' Ik was natuurlijk niet direct overtuigt, maar die mevrouw wees me er ook op dat ik geen contract heb ondertekend, dus dat er niets aan de hand is.

Toch ben ik nog niet helemaal zeker van de zaak. Ik heb vorige week nadat ik dat vodafone abonnement geannuleerd heb, een Hi abonnement afgesloten. Dus ik hoop dat dat goed gaat met het nummerbehoud....

Maar ik vind het gewoon een vreemde zaak hoe Vodafone zijn administratie bijhoud. Ik heb geloof ik wel 15 tot 20 medewerkers gesproken, sommige heel raar, anderen heel behulpzaam, maar uiteindelijk weten ze allemaal niet waar ik moet zijn.

WEBRELATIONSAA

Re: Vodafone...

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Antoine
Vodafone Web Relations

JJa

Re: Vodafone...

Ongelezen bericht door JJa »

Heb vandaag weer contact gehad, eindelijk het goede nummer. Iemand aan de lijn die me kon helpen. Het nummer is weer teruggezet naar prepaid. Kon allemaal opgelost worden.

Is wel een opluchting. Nooit meer vodafone voor mij, ben blij dat ik er vanaf ben.

Gesloten