LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Marga1606

Vodafone

Ongelezen bericht door Marga1606 »

Hallo,
In mei heb ik mijn abonnement van 2 jaar verlengd bij Vodafone, aangezien mijn huidige toestel niet naar meer goed werkte. Ik bestelde de Nokia 6600 Fold en wat kreeg ik de Nokia 6600 Slide. Ik heb hier verschillende keren over gebeld en het zou omgeruild worden. Niet dus! Heel veel gebeld en gemaild, echter of de hoorn wordt door de klantenservice opgegooid of er wordt NIET gereageerd op mijn emails. Uiteindelijk heb ik het abonnement verschillende keren opgezegd en wij krijgen nu een brief dat het per 2011 komt te vervallen. Pijn in mijn buik krijg ik ervan. Dit kunnen ze toch niet maken. Wie kan mij vertellen wat voor stappen ik moet nemen om van deze verschrikkelijke organisatie af te komen. Ik kan hier wel een heel boekwerk over schrijven, want de correspondentie met Vodafone is enorm geworden, echter alleen van mijn kant.
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen welke stappen ik moet ondernemen.
Gr.

niksmismee

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door niksmismee »

Ik heb een soort gelijk probleem met vodafone...ik heb medio juni 2009 mijn abo verlengt en zou een nokia fold krijgen...paar weken later gebeld en bleek dat deze niet leverbaar was...toen omgezet naar een sony-ericcson 905....sindsdien elke 14 dagen gebeld (zeker een half uur per gesprek)...allerlei smoesjes...telefoon is onderweg 3 x...telefoon is niet op voorraad 2x....en 5 x zouden ze er achteraan gaan maar niets meer van gehoord...het is nu 11 september 2009 heb net gebeld....was te druk...zou terug gebeld worden...nog geen telefoontje van vodafone ontvangen.....heb geen idee wat nu nog te doen...de telefonistes zeggen steeds alles staat klaar om verzonden te worden...echter ik ontvang niets.....graag een oplossing hiervoor.

Utaddict

Ongelezen bericht door Utaddict »

Als het goed is heeft u tijdens het bestellen een orderbevestiging gekregen.

Welk toestel staat hierop?

Als dit de Nokia 6600 fold is, heeft een een aardig stok om mee te slaan. Wrijf ze hier dan ook mee onder de neus.

Zij kunnen u dan niet weigeren het toestel om te ruilen.

Alhoewel, mijn persoonlijke voorkeur qua kwaliteit van het toestel uit zou gaan naar de slide. Maar dit is natuurlijk voor iedereen weer anders.

Marga1606

Ongelezen bericht door Marga1606 »

Op de orderbevestiging staat heel duidelijk Fold. Dat hebben wij ook aangegeven, zelfs de bevestiging op de fax gezet, echter dan hoor je ze niet meer.

niksmismee

Ongelezen bericht door niksmismee »

niksmismee schreef:Ik heb een soort gelijk probleem met vodafone...ik heb medio mei 2009 mijn abo verlengt en zou een nokia fold krijgen...paar weken later gebeld en bleek dat deze niet leverbaar was...toen omgezet naar een sony-ericcson 905....sindsdien elke 14 dagen gebeld (zeker een half uur per gesprek)...allerlei smoesjes...telefoon is onderweg 3 x...telefoon is niet op voorraad 2x....en 5 x zouden ze er achteraan gaan maar niets meer van gehoord...het is nu 11 september 2009 heb net gebeld....was te druk...zou terug gebeld worden...nog geen telefoontje van vodafone ontvangen.....heb geen idee wat nu nog te doen...de telefonistes zeggen steeds alles staat klaar om verzonden te worden...echter ik ontvang niets.....en het is nu 6 uur geweest dus geen belletje meer van vodafone......graag een oplossing hiervoor.

Yme

Ongelezen bericht door Yme »

Stel een nette brief op maar daarin je klacht en stuur het naar:
Vodafone Libertel B.V.
afdeling Special Services
Postbus 1500
6201 BM Maastricht

Een collega van me had een tijdje terug een klacht en bellen met de klantenservice was zinloos. Ze heeft haar klacht naar bovenstaand adres gestuurd en na ongeveer een maand is haar probleem alsnog opgelost. Dit adres staat trouwens ook in de AV van Vodafone.

Utaddict

Ongelezen bericht door Utaddict »

Marga1606 schreef:Op de orderbevestiging staat heel duidelijk Fold. Dat hebben wij ook aangegeven, zelfs de bevestiging op de fax gezet, echter dan hoor je ze niet meer.
Mooi.

Dan staat u volledig in uw recht. Ik zou Yme's advies opvolgen, en dan zorgen dat het alsnog geregeld wordt. Wees ook niet bang om er textueel wat druk achter te zetten, dit wil nog wel eens helpen.

Gesloten