LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
stylus
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2008 15:48

Vodafone

Ongelezen bericht door stylus »

Ook ik heb mijn abonnement verlengt bij vodafone met toestel blackberry curve.Bij bestelling wordt beloofd dat het binnen 5 tot 10 dagen geregeld is.
Inderdaad het nieuwe abonnement gaat dan in en de contractdatum wordt onmiddelijk verlengt met in mijn geval twee jaar. Ik heb nu een abonnement met blackberry internet maar kan hier niets mee zonder toestel en moet wel betalen. Ook ik bel bijna dagelijks en iedere dag duurt het nog zeker 5 werkdagen . Het toestel is gewoon op voorraad. Onbegrijpelijk. Verder heeft een huisgenoot van mij hetzelfde toestel en abonnement besteld en had alles binnen 4 dagen in huis.
Het gaat hier om een nieuwe klant. Wanneer je al klant bent wordt je bij vodafone zwaar gestraft omdat je klant wil blijven bij vodafone. Verder ben ik nogal geschrokken van het aantal meldingen op het forum en heb dan ook gemailt naar trosradar redactie. Nu maar hopen dat radar dit onderwerp gaat behandelen want als consument kom je niet verder bij vodafobe

Rob Hoegstra
Berichten: 169
Lid geworden op: 01 okt 2004 17:29

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door Rob Hoegstra »

U bent genaaid dus :D

michiel99
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 jan 2010 22:18

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door michiel99 »

Stylus,

Zou je jouw verhaal kunnen toevoegen aan het forum onderdeel "Vodafone onbereikbaar". Daar zie je meer ervaringen van anderen die van toepassing zijn op jouw situatie. Verder is het beter om alle ervaringen centraal te houden en niet te versnipperen over het forum. Alvast bedankt.

stylus
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 nov 2008 15:48

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door stylus »

heb dit onmiddelijk gedaan

Gesloten