LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Koole

Vodafone

Ongelezen bericht door Koole »

Per 1 maart ben ik overgestapt naar een nieuwe telefoon provider. Voorheen had ik een abonnement bij Vodafone, waar ik op 1 maart nog een tegegoed van € 42.75 open had staan. Volgens Vodafone kan ik naar dit geld fluiten. Ze vertellen mij dat ik genoeg tijd heb gehad om dit geld op te maken. :shock: Ik ben van mening dat ik nog recht heb op dit geld. Moet ik het met Vodafone eens zijn?

bvedwin

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door bvedwin »

Natuurlijk ben je dat kwijt. Lees de algemene voorwaarden even door. Dat is overigens niet alleen bij Vodafone.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Sja... je hebt geen tegoed gekocht in geld, maar een tegoed in belminuten/sms-berichten. Uitgedrukt in geld, maar niet bedoeld om dingen mee te betalen. Dat jij dat tegoed niet opmaakt, is je eigen keuze.

Zelfde als een fles cola, die je weggooit omdat de prik er af is, ook al zit er nog flink wat in. Je hebt het gekocht, maar niet opgemaakt binnen de tijd dat het nog lekker was. Maar je kunt moeilijk met het restant naar de winkel terug omdat het nog een bepaalde waarde zou hebben. :wink:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

witte angora schreef:Sja... je hebt geen tegoed gekocht in geld, maar een tegoed in belminuten/sms-berichten. Uitgedrukt in geld, maar niet bedoeld om dingen mee te betalen. Dat jij dat tegoed niet opmaakt, is je eigen keuze.

Zelfde als een fles cola, die je weggooit omdat de prik er af is, ook al zit er nog flink wat in. Je hebt het gekocht, maar niet opgemaakt binnen de tijd dat het nog lekker was. Maar je kunt moeilijk met het restant naar de winkel terug omdat het nog een bepaalde waarde zou hebben. :wink:
Goeie vergelijking met die fles cola. Moet ik onthouden.

Gesloten