LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
duikpeer

Vodafone

Ongelezen bericht door duikpeer »

Wij hebben een mobiel abbonement bij Vodafone en willen dit opzeggen. We hebben dat telefonisch gedaan en daar werd gevraagd of wij ons nummer wilden behouden. Waarop wij positief hebben geantwoord. Nou werd ons medegedeeld op 25 juni loopt het abbonement af. Tot zo ver geen probleem. Mar toen mijn nieuwe provider nummerbehoud aanvroeg werd einde abonnement al 11 juli. Maar hier gingen we niet mee accoord dus na veel heen en weer bellen en mailen werd ons toe gezegd dat we per 25 juni weg konden. Nu krijg ik een melding van mijn nieuwe provider dat het nummerbehoud is geannuleerd. Door wie?????? zeker niet door mij. Van Vodafone krijg ik bericht dat mijn nieuwe provider het het nummerbehoud heeft geannuleerd. Wat is het nou ben ik nu straks mijn nummer alsnog kwijt ?????Ik weet het niet meer.Vandaar deze posting

Henri42

Re: Vodafone

Ongelezen bericht door Henri42 »

duikpeer schreef:Wij hebben een mobiel abbonement bij Vodafone en willen dit opzeggen. We hebben dat telefonisch gedaan en daar werd gevraagd of wij ons nummer wilden behouden. Waarop wij positief hebben geantwoord. Nou werd ons medegedeeld op 25 juni loopt het abbonement af. Tot zo ver geen probleem. Mar toen mijn nieuwe provider nummerbehoud aanvroeg werd einde abonnement al 11 juli. Maar hier gingen we niet mee accoord dus na veel heen en weer bellen en mailen werd ons toe gezegd dat we per 25 juni weg konden. Nu krijg ik een melding van mijn nieuwe provider dat het nummerbehoud is geannuleerd. Door wie?????? zeker niet door mij. Van Vodafone krijg ik bericht dat mijn nieuwe provider het het nummerbehoud heeft geannuleerd. Wat is het nou ben ik nu straks mijn nummer alsnog kwijt ?????Ik weet het niet meer.Vandaar deze posting
je neemt je bestaande simkaart toch mee?, je nieuwe provider heeft je schriftelijk geinformeerd over het nummer behoud ?
de 2 data , te weten 25 juni en 11 juli zijn me onduidelijk

aukjevermeulen

Ongelezen bericht door aukjevermeulen »

Ik heb een soortgelijke ervaring. Wilde overstappen van Vodafone naar T-mobile met nummerbehoud maardit blijkt moeilijker te zijn dan gedacht..Ik dacht slim te zijn en kosten te besparen van 2 abonnementen door op dezelfde dag van de ene naar de andere over te stappen. Fout!
Vodafone moet het nummer actief houden tot het T-mobile contract ingaat. T komt er dus op neer dat ik 2 telefoonnummers tegelijkertijd moet hebben en dus ook 2 abonnementen. Dat laatste ga ik natuurlijk niet doen, dus ben ik niet mobiel beriekbaar nu al 2 weken lang.
Dus Vodafone nummer opnieuw actief laten worden maar daar gaat natuurlijk wel een paar weken overheen! In 1 dag is dat blijkbaar te moeilijk realiseerbaar. Vandaag maar weer eens gebeld naar stand van zaken, want ik ben nog steeds niet bereikbaar. Maar tel.nr van Vodafone ligt eruit! Geen contact te krijgen maar wel 45 cent per gesprek kwijt! :twisted: Zo kan ik ook gemakkelijk geld verdienen.

Wat te doen? E-mailen kan niet want ik heb geen actief nummer en zonder dat kun je niet mailen naar Vodafone.

Mousy

Ongelezen bericht door Mousy »

Vodafone is niks beter dan andere providers ik heb mn abbo opgezegt ik logte me altijd in op my vodafone om mn verbruik van mn bundel te bekijken, maar de laatste maand van mn contract werd echter mn verbruik niet bijgewerkt, die bleef staan op een datum uit de voorgaande maand, daardoor kon ik niet zien hoeveel er nog van mn bundel over was, met gevolg dat ik niet te veel wou bellen, omdat ik geen zin had om nog ff te moeten bijbetalen. Ik had t idee dat ze dit express deden daar mn man ook nog een mobiel abbo heeft van vodafone en dat verbruik werd wel gewoon bijgewerkt.
Blijkt later dat ik nog 50 euro in mn bundel had en deze is dus gewoon weg.
Lekker makkelijk verdienen voor vodafone. Voel me echt genaaid.

Gesloten