LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafone toestel bij abonnement duurder voor bestaande klant

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Bloem4

Vodafone toestel bij abonnement duurder voor bestaande klant

Ongelezen bericht door Bloem4 »

Onlangs wilde ik mijn Vodafone Bel+SMS abonnement via studentmobiel omzetten naar een Vodafone Bel+SMS+Web 200 abonnement met een Samsung i9100 Galaxy S II. Mijn huidige tweejarige abonnement is reeds afgelopen, maar is stilzwijgend verlengd, deze kan ik op ieder moment opzeggen. Wat mijn verbazing wekte, is dat ik als bestaande klant 134 euro voor het toestel moet betalen, terwijl een nieuwe klant het toestel gratis krijgt. Aangezien in mijn huidige nummer wil behouden ben ik verplicht om 134 euro te betalen voor het toestel. In mijn ogen zeer klantonvriendelijk voor bestaande klanten.

Nu is mijn vraag: is het mogelijk om mijn huidige nummer om te zetten naar een prepaid nummer, om vervolgens na een week het gewenste Vodafone abonnement aan te vragen met het gratis toestel. Of heeft Vodafone voorwaarden waardoor dit niet mogelijk is?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Bloem4
Laatst gewijzigd door Bloem4 op 09 jul 2011 19:38, 2 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Vodafone toestel bij abonnement duurder voor bestaande klant

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

Dat zou je dus even aan Vodafoon zelf moeten vragen, maar pas op!!! Servicemedewerkers zeggen bijna op elke vraag ja, terwijl een nee van toepassing is. Met name dit bedrijf staat daarom bekend.

Maxiem.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als belt neem dan het telefoongesprek op. Dit kan met een dienst als tapecall. Je hoeft (juridisch gezien) niet verplicht om aan te geven dat je het een telefoongesprek opneemt.
http://www.tapecall.nl/

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Volgens mij kan je een abo nummer niet omzetten naar prepaid.

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

In mijn ogen zeer klantonvriendelijk voor bestaande klanten.
Dit gebeurd bij alle energiebedrijven alle internetproviders, alle telecom aanbieders ,kranten abonnementen tijdschriften abonnementen. Dit soort vragen staan vermeld in vrijwel alle categorieen.

gr Henk

GodsSon

Ongelezen bericht door GodsSon »

Je verlengt via studentmobiel, dat zijn hun voorwaarden. In bijvoorbeeld de winkel van Vodafone zijn de prijzen voor verlengen en nieuwe abonnementen gelijk aan elkaar.

Je zou naar prepaid over kunnen gaan, maar zo omslachtig werken is denk ik niet de oplossing.

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.

aigle

Ongelezen bericht door aigle »

Je kunt je de moeite beter besparen en via Vodafone zelf je abonnement verlengen. In de winkels van Vodafone wordt namelijk geen onderscheid gemaakt tussen nieuwe of verlengende klanten: ze betalen dezelfde prijs voor het toestel. Dat dealers van Vodafone, zoals BelCompany maar ook studentmobiel.nl daar wel onderscheid in maken heeft er alles mee te maken dat de provisie die zij krijgen voor een nieuw abonnement hoger is dan voor een verlenging. En daarom is verlengen bij dit soort kanalen vrijwel altijd duurder.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Kijk eens op hun eigen website, en dan met name de aanbiedingen voor klanten van bijvoorbeeld de ANWB. Daar kun je leuke kortingen krijgen. Maar er zijn er meer die voor hun klanten goedkope Vodafone abonnementen aanbieden.

Gesloten