Vrijdag 1-2-2013 werd ik gebeld door medewerker Vodafone,hij wist precies mijn verbruik te vertellen en dat ik nogal duur uit was.
Omdat mijn contract half mei afliep had hij een aanbieding voor mij met 50% korting.
Omdat ik daar nog even over na wilde denken en nog een poosje de tijd had,vroeg hij of ik aan iets anders zat te denken???
Ik zei.....misschien aan een nieuwe samsung 3.....maar dat ik daar nog niet uit was en het even met mijn man wilde overleggen.
Toen vroeg hij of hij me s'middags terug kon bellen en ik zei nee,want mijn man komt vanavond pas thuis.....toen zou hij volgende week bellen.
Wat schetst mijn verbazing.....krijg even later een mailtje met een nieuwe contractbevestiging????
Met onmiddelijke ingang.....duurder,minder datagebruik en met een IPHONE waar helemaal niet over gesproken is!!!
Ik gelijk gebeld.....na van het kastje naar de muur gestuurd te zijn,werd het uiteindelijk geannuleerd.
Ik had er geen goed gevoel over en ben ook nog naar de Vodafonewinkel gegaan en die vertelde ook dat het geannuleerd was.....niks aan de hand zou je zeggen.
S'avond krijg ik een mailtje dat mijn nieuwe toestel opgestuurd is......ik vanmorgen 2-2-2013 getwitterd met Vodafone medewerker.
Moest het pakketje weigeren en een ontvangstbewijs vragen.....heb het net geweigerd,maar krijg geen bewijs,hebben ze niet.
Meneer zei dat hij haast had en het enige wat ik kon doen was het autonummer opschrijven.
Toch maar weer Vodafone gebeld.....kreeg een mederwerker aan de lijn die er uiteindelijk ook niets aan kan doen......we moeten tot maandag wachten en dan zou mijn oude contract terug gezet worden.
Ben zeer benieuwd.....want het werkt schijnbaar allemaal langs elkaar heen daar!
Mijn punt.....Vodafone splitst je iets in de maag en jij moet van alles doen om het ongedaan te maken grrrrrrrrr
Hebben meer mensen hier last van????
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VODAFONE verandert contract......meer mensen last van?
Re: VODAFONE verandert contract......meer mensen last van?
Het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat de persoon die het eerst belde, per ongeluk een verkeerde knop heeft ingedrukt.... Het blijft mensenwerk.
Dat kan....daar ben ik het helemaal mee eens!
Maar als ik dan gelijk bel......herstel dat dan meteen.
Ze zijn heel vlug met het toestel opsturen,maar het was dus duidelijk geannuleerd,volgens Vodafone medewerkers!!!!
Maar als ik dan gelijk bel......herstel dat dan meteen.
Ze zijn heel vlug met het toestel opsturen,maar het was dus duidelijk geannuleerd,volgens Vodafone medewerkers!!!!
En nu moet ik ook nog eens wachten tot hun het pakketje hebben waar ik niet om gevraagd heb!
Dat zijn geen menselijke fouten meer......maar klantonvriendelijk!!!
Het verhaal word steeds mooier!
Dat zijn geen menselijke fouten meer......maar klantonvriendelijk!!!
Het verhaal word steeds mooier!
Vandaag weer in de winkel geweest.....werd vriendelijk geholpen door verkoopster.
Maar zij kon verder ook niks betekenen in deze.
Mag dit nu zomaar vraag ik mij af???
Is er iemand die hiermee op de hoogte is???
Er is mij gezegd dat ik moet wachten tot het telefoontje bij hun binnen is.
Een telefoontje waar ik nooit om gevraagd heb notabene.....
Moet ik de rechtsbijstand misschien al benaderen???
Kan iemand mij misschien informeren......want ik vind het een vreemd verhaal.
Maar zij kon verder ook niks betekenen in deze.
Mag dit nu zomaar vraag ik mij af???
Is er iemand die hiermee op de hoogte is???
Er is mij gezegd dat ik moet wachten tot het telefoontje bij hun binnen is.
Een telefoontje waar ik nooit om gevraagd heb notabene.....
Moet ik de rechtsbijstand misschien al benaderen???
Kan iemand mij misschien informeren......want ik vind het een vreemd verhaal.
Niet (meer) bellen, maar mailen.
Zet je verhaal even op de mail (contactformulier) met data en tijd. Maak er geen roman van, zeg gewoon duidelijk wat er gezegd/gedaan is en wat jij van Vodafone verwacht:
en dan zou mijn oude contract terug gezet worden.
Niet vragen om, maar gewoon duidelijk stellen.
Zet je verhaal even op de mail (contactformulier) met data en tijd. Maak er geen roman van, zeg gewoon duidelijk wat er gezegd/gedaan is en wat jij van Vodafone verwacht:
en dan zou mijn oude contract terug gezet worden.
Niet vragen om, maar gewoon duidelijk stellen.
Jolijn....dank je wel voor de tip.
Ik wacht morgen af en dan stuur ik een mail!
Ik wacht morgen af en dan stuur ik een mail!
Eindelijk na een week van irritatie opgelost dankzij de mail.
Bellen heeft dus geen enkele zin,want als men er genoeg van heeft verbreekt men gewoon de verbinding.
Ze hoeven mij in ieder geval nooit meer te bellen.....hang gelijk op
Bellen heeft dus geen enkele zin,want als men er genoeg van heeft verbreekt men gewoon de verbinding.
Ze hoeven mij in ieder geval nooit meer te bellen.....hang gelijk op