Sinds vorige week woensdag valt mijn htc telefoon de hele dag door uit (spontane reboots). In eerste instantie dacht ik dat te verhelpen door het apparaat terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, maar helaas.
Uiteindelijk legde ik me zaterdagochtend neer bij het feit dat de telefoon stuk was en wilde deze zaterdagochtend ter reparatie naar Vodafone brengen.
Nog net op tijd ontdekte ik zaterdagochtend het bericht http://tweakers.net/nieuws/74707/vodafo ... foons.html.
Uit dit bericht blijkt dat de oorzaak van het probleem bij Vodafone ligt en dat Vodafone al minstens sinds vrijdag hiervan op de hoogte is.
Vodafone neemt echter geen enkele actie om de klanten van dit probleem op de hoogte te brengen en lijkt het probleem na 4 dagen nog steeds niet serieus te nemen en op te willen lossen.
Uit de reacties blijkt dat verschillende klanten inmiddels hun toestel ten onrechte ter reparatie hebben opgestuurd en waarschijnlijk weken kwijt zijn. Godzijdank las ik op tijd het bericht.
Ondertussen gaat het rebooten de godganze dag door en zwijgt Vodafone in alle toonaarden. Wel ontving ik vrijdag de maandafrekening, want dat heeft voor Vodafone natuurlijk veel hogere prioriteit
Vodafone heeft blijkbaar een stok achter de deur nodig om het probleem serieus te nemen en op te lossen. Hopelijk is dit bericht daar een kleine aanzet toe.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone zwaar in gebreke
Re: Vodafone zwaar in gebreke
De combinatie HTC en Vodafone schijnt geen goede te zijn. Mijn HTC Tattoo kan random geen inkomende oproepen te ontvangen.
Gisteren ben ik 2 uur bezig geweest bij The Phone House(waar ik het toestel heb gekocht) en de Vodafone winkel. Om gillend gek van te worden. De simkaart van The Phone House werkt wel in het HTC toestel, het zou dus aan de simkaart liggen. Moest ik maar naar de Vodafone winkel om de simkaart om te ruilen. Toen de simkaart in het toestel zat opnieuw geprobeerd. 2 keer ging het toestel wel rinkelen, de 3e en 4e keer was het nummer niet bereikbaar. Terug naar The Phone House, wordt het toestel nu maar opgestuurd.
Ik mag hopen dat het probleem wordt opgelost door Vodafone. Gelukkig heb ik een prepaid toestel en kan ik over 2 weken een unlock code aanvragen.
Gisteren ben ik 2 uur bezig geweest bij The Phone House(waar ik het toestel heb gekocht) en de Vodafone winkel. Om gillend gek van te worden. De simkaart van The Phone House werkt wel in het HTC toestel, het zou dus aan de simkaart liggen. Moest ik maar naar de Vodafone winkel om de simkaart om te ruilen. Toen de simkaart in het toestel zat opnieuw geprobeerd. 2 keer ging het toestel wel rinkelen, de 3e en 4e keer was het nummer niet bereikbaar. Terug naar The Phone House, wordt het toestel nu maar opgestuurd.
Ik mag hopen dat het probleem wordt opgelost door Vodafone. Gelukkig heb ik een prepaid toestel en kan ik over 2 weken een unlock code aanvragen.
Re: Vodafone zwaar in gebreke
Vlg mij is geen enkele combi bij Vodafone in goede handen, het internet verbruik wordt driftig doorberekend zonder enig data verkeer te plegen
Re: Vodafone zwaar in gebreke
verkeerd geplaatst, heb mijn bericht inmiddels ergens anders geplaatst.
Laatst gewijzigd door Teejay op 11 jun 2011 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Vodafone zwaar in gebreke
Hallo je hebt een eigen topic dan plaatsje het niet nog eens in een
topic van een ander.
Zou een mod dit bericht kunnen verwijderen?
topic van een ander.
Zou een mod dit bericht kunnen verwijderen?