Bijna 3 jaar geleden hebben zowel mijn partner, haar dochter en ik een telefooncontract afgesloten bij Vodafoon. We hebben alle drie het contract verlengd omdat we heel tevreden waren over Vodafoon.
Nu komt de maar, toen onze dochter haar contract verlengd had kreeg ze opeens hoge telefoonrekeningen omdat de zogenaamde blox (sms) niet waren overgegaan met het verlengen. Uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen. Op 6 januari 2009 heeft mijn partner haar contract ook verlengd. Ze was er ook vanuit gegaan dat de Blox gewoon aan zouden blijven staan, er was immers sprake van verlenging. Nu kreeg ze ook hoge rekeningen zelfs tot 80 Euro, terwijl met blox aan dat maximaal de helft kan zijn! Diverse telefoontje naar Vodafoon hebben niets opgelevert. Dat je zo met klanten omgaat!!!!! Ben dus benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt! Als het aan ons ligt is Vodafoon verleden tijd!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafoon verlenging contract
Re: Vodafoon verlenging contract
Ja zeker zijn er mensen zoals u.
Gewoon even bellen naar de klantenservice.
Zij kunnen zien dat u een verlenging heeft gehad en dat de bloxen eraf zijn gehaald per ongeluk.
Dan zetten ze de bloxen er weer op, en krijgt u een tegemoetkoming voor de kosten dat extra gemaakt zijn.
Probleem opgelost.
Gewoon even bellen naar de klantenservice.
Zij kunnen zien dat u een verlenging heeft gehad en dat de bloxen eraf zijn gehaald per ongeluk.
Dan zetten ze de bloxen er weer op, en krijgt u een tegemoetkoming voor de kosten dat extra gemaakt zijn.
Probleem opgelost.
Re: Vodafoon verlenging contract
Leuk dat je even reageerde. De klantenservice hadden we gebeld maar deze was niet bereid om er op in te gaan.
Re: Vodafoon verlenging contract
Serieus?
Klantenservice is dan toch ook bagger daar tegenwoordig..
Ik zou zeggen probeer nog eens te bellen.
Kan zijn dat je gewoon de verkeerde persoon aan de lijn hebt gehad.
Ik heb zelf ook bij vodafone gewerkt.
Ik zou je dat allang gecrediteerd hebben :p
En als ik me niet vergis zou het volgens procedure ook zo gaan..
Wat zeggen ze tegen u dan als u aangeeft dat zij het abonnement verkeerd hebben verlengd?
Klantenservice is dan toch ook bagger daar tegenwoordig..
Ik zou zeggen probeer nog eens te bellen.
Kan zijn dat je gewoon de verkeerde persoon aan de lijn hebt gehad.
Ik heb zelf ook bij vodafone gewerkt.
Ik zou je dat allang gecrediteerd hebben :p
En als ik me niet vergis zou het volgens procedure ook zo gaan..
Wat zeggen ze tegen u dan als u aangeeft dat zij het abonnement verkeerd hebben verlengd?
-
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47
Re: Vodafoon verlenging contract
@HansBax
Stuur me even een mailtje met je klantgegevens en het mobiele nummer, dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is: vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Jan
Vodafone Web Relations
Stuur me even een mailtje met je klantgegevens en het mobiele nummer, dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is: vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Jan
Vodafone Web Relations
Re: Vodafoon verlenging contract
Beste Jan,
Ik heb de gegevens naar jou gemaild,
Ben heel benieuwd.
Alvast bedankt,
Groetjes Hans
Ik heb de gegevens naar jou gemaild,
Ben heel benieuwd.
Alvast bedankt,
Groetjes Hans