hallo, sinds ruim 2.5 weken hebben we in en om onze woonwijk en buitengebied nauwlijks en geen dekking van vodaphone netwerk, en kunnen dus niet of nauwlijks gebeld worden of bellen met mobile.om met onze mobile te bellen en gebeld worden moeten we onze woonwijk richting centrum rijden waar de dekking wel voldoende is(afstand van 1000meter/1500meter.
we hebben een 3 tal telefoon van vodaphone die dus alle 3 niet te bebruiken zijn doordat het netwerk niet voldoende dekking geeft/heeft.
tevens gaat de display van 1 van de nieuwe telefoons kapot na 7 gespreksuren, bij navraag wordt verteld ooohh ja dat is een bekend probleem van de samsung U600, oplossing innemen, opsturen en afwachten reparatie en over leentoestel wordt nooit gesproken
in 1ste instantie 2.5 weekgeleden hadden ze een storing met een mast in postcode regio en werdt daar de oorzaak aan toe geschreven, maar nu ruim 2.5 week verder nog steeds geen verbetering.
krijg je te horen ja een aantal afctoren zijn niet et controlleren hier is alles groen in ons systeem, ligt mischien aan weers omstandigheden UV werende middelen / bouwkranen enz
we hebben vele malen met klantenservice gebeld A 35centp/m soms een half uur lang, vervolgens naar vodaphone winkel geweest, sim wissels gedaan en upgrades laten uitvoeren, maar dit alles ..... mocht niet baten.
tevens waren er duidelijke afspraken gemaakt vorige week met mede werker dat we gsiteren zouden worden terug gebeld om voortgaan te bespreken maar ook nu blijft het stil.
hebben ook aangegeven dat we zelf niet meer gebruik maken van dure tel nr van klanten service 35cp/m omdat de wachtrij en duur van gesprek te kostbaar word, we hebben abbonementen afgesloten om voordelig en kosten besparend te bellen maar daar is momenteel niet van terecht gekomen( extra hoge kosten laatste weken tel rekening)
na laatste tel gesprek vorige week gaf medewerker aan dat het probleem waarschijnlijk in een mast te zitten die zuid west gebied in regio moet ondersteunen, en er zou binnen 3 werkdagen een reparatie team heen gestuurd worden om 1 en ander te bekijken.
kan u melden dat we na 2.5 week behoorlijk geinriteerd zijn geraakt door gang van zaken en met name omdat we natuurlijk netjes maandelijks ons abbonement geld wel keurig moeten betalen voor een service die niet naar behoren werk.
hebben in onze omgeving nog een aantal mensen gesproken die het zelfde probleem hebben en ook niet verder komen.
kortom vodaphone momenteel een "dikke onvoldoende" voor service en het nakomen van afspraken. als mede het oplossen van storing / problemen en het terug koppelen ervan.
na 5 jaar klant van vodaphone te zijn hebben we nu een diepte punt bereikt.
wordt vervolgt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodaphone's instabiel netwerk en klservice dikke onvoldoende
Re: Vodaphone's instabiel netwerk en klservice dikke onvoldoende
Als u een abonnement heeft hoeft u niet te betalen voor de klantenservice.
Dus 1200 bellen is gratis alleen bij een prepaid betaal je 35 cent per min. Verder zou ik gewoon weer terug bellen en vragen of ze uw probleem doorzetten naar de technische dienst. deze kan veel meer voor u betekenen. en 3 aansluitingen die niet werken kunnen ze niet omheen.
Dus 1200 bellen is gratis alleen bij een prepaid betaal je 35 cent per min. Verder zou ik gewoon weer terug bellen en vragen of ze uw probleem doorzetten naar de technische dienst. deze kan veel meer voor u betekenen. en 3 aansluitingen die niet werken kunnen ze niet omheen.
-
@ freddy1
wat ontzettend vervelend dat je niet gewoon kunt bellen en dat de klantenservice te wensen over laat. Als je wilt dat ik de status van je klacht uitzoek, stuur me dan even een mailtje met je telefoonnummer. Dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
groet
Bas
Vodafone Web Relations
wat ontzettend vervelend dat je niet gewoon kunt bellen en dat de klantenservice te wensen over laat. Als je wilt dat ik de status van je klacht uitzoek, stuur me dan even een mailtje met je telefoonnummer. Dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
groet
Bas
Vodafone Web Relations
hallo bas,
we worden als het goed is vandaag om 11.00 uur gebeld door klanten service, om verdere gang van zaken storing en status te bespreken.
er schijnt een interface probleem te zijn vanaf 16de jl er dit is dus een bevestiging dat onze klachten niet uit de lucht gegrepen zijn.
dat er een probleem is was en is ons al nu bijna 3 wk bekend, want sinds dien werkt het netwerk en onze telefoons niet naar behoren dus eigelijk oud nieuws voor ons.
in afwachting van het tel gesprek en de aan te dragen oplossing van vodafone en enige compensatie te behoeven van het ongemak al weken,
wordt vervolgt.
we worden als het goed is vandaag om 11.00 uur gebeld door klanten service, om verdere gang van zaken storing en status te bespreken.
er schijnt een interface probleem te zijn vanaf 16de jl er dit is dus een bevestiging dat onze klachten niet uit de lucht gegrepen zijn.
dat er een probleem is was en is ons al nu bijna 3 wk bekend, want sinds dien werkt het netwerk en onze telefoons niet naar behoren dus eigelijk oud nieuws voor ons.
in afwachting van het tel gesprek en de aan te dragen oplossing van vodafone en enige compensatie te behoeven van het ongemak al weken,
wordt vervolgt.