LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voicemail en gemiste oproepen van KPN.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Karekiet
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 feb 2005 19:16

Voicemail en gemiste oproepen van KPN.

Ongelezen bericht door Karekiet »

Tot een paar dagen geleden had ik een oude telefoon zonder ingebouwd antwoordapparaat,maar door voicemail van KPN kon ik boodschappen uitluisteren.
Kort geleden heb ik me ook aangemeld voor het melden van gemiste oproepen.Hartstikke makkelijk vond ik dat.
Het is allemaal KON,want sinds ik afgelopen week door aankoop van een nieuwe telefoon met ingebouwd antwoordapparaat voicemal van KPN heb uitgeschakeld krijg ik ook geen gemiste oproepen meer gemeld,terwijl ik dat juist wél wilde behouden :!:
Na een mailtje naar KPN daarover kreeg ik als antwoord dat je dat alleen kunt krijgen in combinatie met voicemail. :evil:
Hoezo koppelverkoop....let op:over niet al te lange tijd is het melden van gemiste oproepen ook niet meer gratis :!:

Gast

Re: Voicemail en gemiste oproepen van KPN.

Ongelezen bericht door Gast »

Die service van "gemiste oproepen" is uit te schakelen via het menu van de voicemail,

Uitschakelen die rommel!, als men je wil spreken, moet men maar het geduld hebben om een berichtje achter te laten op de voicemail, en anders belt men wel terug!.

Excalibur

Re: Voicemail en gemiste oproepen van KPN.

Ongelezen bericht door Excalibur »

Hé gast,


blijft moeilijk he, lezen.
Als je goed gelezen had dan had je gelezen dat karekiet de service van gemiste oproepen juist wel wil hebben, maar dat dat helaas gekoppeld is aan de voicemail-service die karekiet heeft stopgezet vanwege de aanschaf van een telefoon met ingebouwde beantwoorder.

Gast

Re: Voicemail en gemiste oproepen van KPN.

Ongelezen bericht door Gast »

Dan kun je weinig met voicemail, dan maar een losse beantwoorder aanschaffen!,

KPN weet wel hoe die geld wil verdienen!.

Gast

Re: Voicemail en gemiste oproepen van KPN.

Ongelezen bericht door Gast »

Met nummerweergave is deze gast prima geholpen, kost aan abbo iets meer, maar de 'gemiste nummers' kun je later in het display nalezen, (mits het telefoontoestel dit toelaat!),

Dus zoeken naar een ander telefoontoestel!.

Gast

Re: Voicemail en gemiste oproepen van KPN.

Ongelezen bericht door Gast »

Vindt je het vreemd dat het niet los van de voicemail kan,

De service is gekoppeld en totaal geïntegreerd in de voicemail van KPN,

Dan niet zwart kijken dat het zonder voicemail niet werkt,

dan gewoon het andwoordapparaat van de telefoon uitschakelen, en de voicemail weer inschakelen,

Hier kon je eigenlijk op wachten, dat deze service niet zonder Voicemail werkt!.

Gesloten