Hallo
echt schandalig van Telfort: Je verblijft in het buitenland iemand belt jou maar die krijgt je voicemail...spreekt in en dan betaal JIJ even het dubbele tarief dus voor bellen en gebeld worden in het buitenland koste 4 euro!!!! en dan ja dan moet ik nog het berichtje afluisteren dus kost me ook weer 2 euro!!!
Meer mensen ervaringen mee???
groet
Carole
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] voicemail in het buitenland
-
Re: voicemail in het buitenland
Logisch. dat zijn 2 gesprekken in het buitenland! Voice mail uitschakelen. Ooit wel eens aan gedacht? 

ik vond het niet zo logisch telefort is samen met nog 1 andere provider de enige die daar kosten voor rekend dus zo logisch is het niet.
En nee niet over nagedacht om hem uit te zetten!
bedankt voor uw mening, zijn er mensen die dit ook hebben ervaren die hoge kosten want dat was mijn vraag!
En nee niet over nagedacht om hem uit te zetten!
bedankt voor uw mening, zijn er mensen die dit ook hebben ervaren die hoge kosten want dat was mijn vraag!
Sorry hoor maar bij orange moet men ook betalen.........
-
Goed. Zal ik het nog een keer proberen. Mijn zoon was 4 jaar geleden op Kreta. Vroeg regelmatig zijn tegoed op, wat hier in Nederland gratis is. De klap kwam pas bij thuiskomst, toen hij ontdekte, dat elke opvraag hem 1,54 had gekost!!! Achteraf logisch natuurlijk.
Dit jaar was hij in Tsjexhi:e, maar door schade en schande wijs geworden, hebben we alleen maar SMSjes uitgewissekd dit kwwe.
Dit jaar was hij in Tsjexhi:e, maar door schade en schande wijs geworden, hebben we alleen maar SMSjes uitgewissekd dit kwwe.
bedankt voor de reactie!
Ook ik ben er een stuk wijzer van geworden en zet hem volgend jaar uit!
Was gewoon erg verbaasd omdat dit mij nog niet eerder was overkomen en ik dus niet het idee had dat het zo schikbarend duur was!
Voicemailkosten in het buitenland bij de grote aanbieders
Van de mobiele aanbieders is Vodafone nu de enige aanbieder die gratis voicemail berichten aflevert in het buitenland aan zowel prepaidklanten als abonnees. Telfort en Orange zijn de enigen die voor beide categorieën bellers kosten berekent.
Voicemail ontvangen gratis? abo prepaid
KPN nee ja
Hi nee ja nee
T-Mobile ja nee
Telfort nee nee
Orange nee nee
Vodafone ja ja
het was meer een vraag of meerdere mensen er "slechte"ervaringen mee hadden gehad.Ja dus is het antwoordt.
fijne avond
Carole
Ook ik ben er een stuk wijzer van geworden en zet hem volgend jaar uit!
Was gewoon erg verbaasd omdat dit mij nog niet eerder was overkomen en ik dus niet het idee had dat het zo schikbarend duur was!
Voicemailkosten in het buitenland bij de grote aanbieders
Van de mobiele aanbieders is Vodafone nu de enige aanbieder die gratis voicemail berichten aflevert in het buitenland aan zowel prepaidklanten als abonnees. Telfort en Orange zijn de enigen die voor beide categorieën bellers kosten berekent.
Voicemail ontvangen gratis? abo prepaid
KPN nee ja
Hi nee ja nee
T-Mobile ja nee
Telfort nee nee
Orange nee nee
Vodafone ja ja
het was meer een vraag of meerdere mensen er "slechte"ervaringen mee hadden gehad.Ja dus is het antwoordt.
fijne avond
Carole