LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VOIP-Buster "Sorry, op dit.........."

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
John1940

VOIP-Buster "Sorry, op dit.........."

Ongelezen bericht door John1940 »

Waar ik iets mis in dit forum, maar waar internet vol mee staat (zonder oplossingen overigens.......) is het volgende:

op geen enkele wijze kan ik nog inloggen bij VOIP-Buster. Ze accepteren m'n inlog en wachtwoord niet meer. Ook via de website kan ik niet meer inloggen.

Als ik direct probeer in te loggen om ergens naar toe te bellen, krijg ik continue:
"Sorry, door een onbekend probleem kunnen wij u niet aanmelden op dit moment".

Dit laatste is een opmerking van VOIP-buster, m.a.w. ik ben via allerlei poorten (denk ik). En, nogmaals, het internet staat er vol mee!

Zowel op de laptop (XP), als op twee desktops (XP en WIN7) doet zich hetzelfde probleem voor.
Natuurlijk moet zoiets via de helpdesk te verhelpen zijn, maar de enige mogelijkheid is via de abuse-mode die vervolgens (waarschijnlijk) een mail naar mijn oude mailadres verstuurt.

Ik wil gewoon kunnen inloggen op de site met mijn inlog en wachtwoord om eventueel iets (zoals een mailadres) te kunnen wijzigen: kan niet!

Wie o wie kan deze 71-jarige een hint geven?

John van Haeften
Noordwijk aan Zee

bprosman

Re: VOIP-Buster "Sorry, op dit.........."

Ongelezen bericht door bprosman »

maar de enige mogelijkheid is via de abuse-mode die vervolgens (waarschijnlijk) een mail naar mijn oude mailadres verstuurt.
Wat als je je wachtwoord via deze methode laat resetten ?

Gesloten