LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vreemde telefoontjes

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
pietje44
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 nov 2007 17:13

Vreemde telefoontjes

Ongelezen bericht door pietje44 »

Ik heb een mobieltje met prepaid (orange). Afgelopen maandag om 16.10 ging mijn mobiel over. Op de display kwam de naam van een vriend van mij te staan en zijn telefoonnummer. Aan de andere kant van de lijn hoorde ik geroezemoes, maar verder niets.
Mijn vriend zei naderhand dat hij absoluut niet gebeld had of proberen te bellen.
Dezelfde avond om 22.30 uur gaat weer mijn mobiel. Naam en nummer van mijn zwager. De lijn was echter dood. Tien minuten later, weer de telefoon. Weer mijn zwager, maar weer niets vanaf de andere kant.
Via mijn computer (Skype) belde ik mijn zwager zelf. Die zat rustig tv te kijken en had mij absoluut niet gebeld.
Toen het hoogtepunt: terwijl we met elkaar aan het bellen waren gaat mijn mobiel over met naam en nummer van....mijn zwager. Terwijl ik hem op dat moment op dat nummer aan de telefoon had.
Zijn er deskundigen die mij een verklaring kunnen geven????

telenee
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 sep 2007 12:08

Re: Vreemde telefoontjes

Ongelezen bericht door telenee »

Nou, daar zeg je me wat. Ditzelfde vreemde telefoontje kreeg ik afgelopen week ook. Begreep niet wat er aan de hand was, maar mijn beltegoed is nu toevallig helemaal op, terwijl ik niet eens gebeld heb.

Ik hou het scherp in de gaten, want er klopt duidelijk iets niet.

Bedankt voor de tip!

telenee (en inmiddels ook Orange-nee)

Gesloten