| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waardeloze afhandeling fraude zaak
Waardeloze afhandeling fraude zaak
Sinds vorig jaar oktober zit in een fraude zaak verwikkeld waarbij bedreiging de aanleiding was. Vorig jaar oktober heb ik onder bedreiging meerdere contracten af moeten sluiten bij verschillende providers. Hierna heb ik direct contact gezocht met de verschillende providers en dit verhaal uitgelegd en heb ik aangifte gedaan bij de politie. Nu loopt dit al 6 maanden en er word niet gelezen, of geluisterd vanuit de providers. Incasso bureau's blijven komen en geld eisen terwijl ik hier voor mijn gevoel niets aan kan doen. Vooral de reacties en de manier van afhandeling van Telfort is te beschamend voor woorden. Ik weet dat er naast mij nog 100 andere mensen hiervan de dupe zijn geworden en nog steeds in deze zaak zitten verwikkeld. Zelf mijn advocaat zit hier al maanden op en er veranderd niets. Ook zeggen providers dat ik dan eerste de kosten zelf maar moet gaan betalen en ze dan moet verhalen op de de daders. Ik denk dat ieder weldenkend mens weet dat ik dan kan fluiten naar mijn centen. Niemand luistert op dit moment naar mij en ik ben de wanhoop nabij.
Laatst gewijzigd door sjs191212 op 06 mar 2013 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Waardeloze afhandeling fraude zaak
Jammer, maar dan had je maar niet moeten tekenen. Ik weet wel hoe dit gegaan is...
En nu zijn de providers verantwoordelijk?
Moet niet gekker worden. Dus als ik een puinhoop van mijn leven maak, rekeningen niet betaal dan volstaat even bellen om van je probleem af te komen?
Billen/blaren....
En nu zijn de providers verantwoordelijk?
Moet niet gekker worden. Dus als ik een puinhoop van mijn leven maak, rekeningen niet betaal dan volstaat even bellen om van je probleem af te komen?
Billen/blaren....
Providers zijn inderdaad geen partij in deze. Het zal wat zijn als bedrijven ook nog eens een keer moeten opdraaien voor alle maatschappelijke problemen...
Hahahahahaha, best wel jammer dat jullie denken dat er zomaar getekend is.. wat zou jij doen met een mes op je strot?
Wel een erg simpele voorstelling van zaken. De gang van zaken is nog steeds dat uw betaald waar u voor getekend hebt en vervolgens uw claim neerlegt bij degene die u dit contract hebben laten tekenen.sjs191212 schreef:Hahahahahaha, best wel jammer dat jullie denken dat er zomaar getekend is.. wat zou jij doen met een mes op je strot?
Uzelf verschuilen achter het feit dat u gedwongen werd gaat in de grote mensenwereld niet op.
kun je niet normaal reageren?vogels schreef:Wat deden de verkopers toen je bij hun binnenkwam met een mes op je keel?sjs191212 schreef:Hahahahahaha, best wel jammer dat jullie denken dat er zomaar getekend is.. wat zou jij doen met een mes op je strot?
Blijf vooral zo praten. Kom nog maar eens terug als het je zelf is overkomen.puma73 schreef:Wel een erg simpele voorstelling van zaken. De gang van zaken is nog steeds dat uw betaald waar u voor getekend hebt en vervolgens uw claim neerlegt bij degene die u dit contract hebben laten tekenen.sjs191212 schreef:Hahahahahaha, best wel jammer dat jullie denken dat er zomaar getekend is.. wat zou jij doen met een mes op je strot?
Uzelf verschuilen achter het feit dat u gedwongen werd gaat in de grote mensenwereld niet op.
Ik kan hier genoeg uit opmaken, bedankt voor je reactieIk stel een normale vraag, aangezien je zelf schrijft dat je abo's hebt afgesloten met 'mes op je strot'.
Ik denk echt dat u in de problems zit nu, de providers willen gewoon hun geld zien en eisensjs191212 schreef:Sinds vorig jaar oktober zit in een fraude zaak verwikkeld waarbij bedreiging door woorden de aanleiding was. Vorig jaar oktober heb ik onder bedreiging meerdere contracten af moeten sluiten bij verschillende providers. Hierna heb ik direct contact gezocht met de verschillende providers en dit verhaal uitgelegd en heb ik aangifte gedaan bij de politie. Nu loopt dit al 6 maanden en er word niet gelezen, of geluisterd vanuit de providers. Incasso bureau's blijven komen en geld eisen terwijl ik hier voor mijn gevoel niets aan kan doen. Vooral de reacties en de manier van afhandeling van Telfort is te beschamend voor woorden. Ik weet dat er naast mij nog 100 andere mensen hiervan de dupe zijn geworden en nog steeds in deze zaak zitten verwikkeld. Zelf mijn advocaat zit hier al maanden op en er veranderd niets. Ook zeggen providers dat ik dan eerste de kosten zelf maar moet gaan betalen en ze dan moet verhalen op de de daders. Ik denk dat ieder weldenkend mens weet dat ik dan kan fluiten naar mijn centen. Niemand luistert op dit moment naar mij en ik ben de wanhoop nabij.
dit bij jou en jij moet het dan maar weer terug verhalen op de daders......zo zien hun het.
Wat is er gebeurd nadat je aangifte hebt gedaan, neem aan dat je weet wie de mensen zijn
die jou bedreigd hebben ?
Het is inderdaad ook een groot probleem. En ik kan goed begrijpen dat de providers hun geld willen zien. In dit verhaal gaat het vooral om wie verantwoordelijk is voor de schade en waar het geld vandaag gehaald moet worden. In eerdere gevallen zijn de gegevens om gezet naar de daders, aangezien die bij de opgeloste zaken bekend zijn.Chocomelk schreef:Ik denk echt dat u in de problems zit nu, de providers willen gewoon hun geld zien en eisensjs191212 schreef:Sinds vorig jaar oktober zit in een fraude zaak verwikkeld waarbij bedreiging door woorden de aanleiding was. Vorig jaar oktober heb ik onder bedreiging meerdere contracten af moeten sluiten bij verschillende providers. Hierna heb ik direct contact gezocht met de verschillende providers en dit verhaal uitgelegd en heb ik aangifte gedaan bij de politie. Nu loopt dit al 6 maanden en er word niet gelezen, of geluisterd vanuit de providers. Incasso bureau's blijven komen en geld eisen terwijl ik hier voor mijn gevoel niets aan kan doen. Vooral de reacties en de manier van afhandeling van Telfort is te beschamend voor woorden. Ik weet dat er naast mij nog 100 andere mensen hiervan de dupe zijn geworden en nog steeds in deze zaak zitten verwikkeld. Zelf mijn advocaat zit hier al maanden op en er veranderd niets. Ook zeggen providers dat ik dan eerste de kosten zelf maar moet gaan betalen en ze dan moet verhalen op de de daders. Ik denk dat ieder weldenkend mens weet dat ik dan kan fluiten naar mijn centen. Niemand luistert op dit moment naar mij en ik ben de wanhoop nabij.
dit bij jou en jij moet het dan maar weer terug verhalen op de daders......zo zien hun het.
Wat is er gebeurd nadat je aangifte hebt gedaan, neem aan dat je weet wie de mensen zijn
die jou bedreigd hebben ?
De mensen die mij bedreigd hebben kende ik niet persoonlijk maar na lang zoeken en speuren hebben we de daders wel kunnen achterhalen en de politie heeft daarop een onderzoek gestart. Zover ik weer zijn de daders verhoord en worden ze straks verder vervolgd door het OM.
Ik weet niet hoe oud je bent en hoe je ouders hier instaan, maar heb ooit eens eerder geschreven, als mijn kinderen dat zou overkomen zou ik dat als vader toch iets anders oplossen en dat meen ik nog steeds.hebben we de daders wel kunnen achterhalen
Mijn ouders bemoeien zich verder niet met de zaak en zijn ook niet op de hoogte van alle vorderingen. Hoe zou jij dit oplossen?bprosman schreef:Ik weet niet hoe oud je bent en hoe je ouders hier instaan, maar heb ooit eens eerder geschreven, als mijn kinderen dat zou overkomen zou ik dat als vader toch iets anders oplossen en dat meen ik nog steeds.hebben we de daders wel kunnen achterhalen
Zo'n dader kom je ongetwijfeld eens tegen.......Hoe zou jij dit oplossen?
Misschien het eens met ze over hebben en weten zij wegen waar jij nog niet aan gedacht hebt.Mijn ouders bemoeien zich verder niet met de zaak en zijn ook niet op de hoogte van alle vorderingen.
Laatst gewijzigd door bprosman op 06 mar 2013 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Je weet dus niet zeker hoever die zaak ervoor staat en of die daders uberhauptsjs191212 schreef: De mensen die mij bedreigd hebben kende ik niet persoonlijk maar na lang zoeken en speuren hebben we de daders wel kunnen achterhalen en de politie heeft daarop een onderzoek gestart. Zover ik weer zijn de daders verhoord en worden ze straks verder vervolgd door het OM.
vervolgd gaan worden.
Ik begrijp je onmacht maar al te goed.
Hoop dat je een goed antwoord gaat krijgen van iemand die de wijze raad
heeft voor je, ik helaas niet.
Succes en sterkte ermee !
Ik weet waar de daders zich meestal bevinden. Zoals werkplekken e.d.bprosman schreef:Zo'n dader kom je ongetwijfeld eens tegen.......Hoe zou jij dit oplossen?Misschien het eens met ze over hebben en weten zij wegen waar jij nog niet aan gedacht hebt.Mijn ouders bemoeien zich verder niet met de zaak en zijn ook niet op de hoogte van alle vorderingen.
Ik denk niet dat mijn ouders zich hierin willen mengen.
Als ze inderdaad worden vervolgd ( vraag dit na bij de politie of OM , je hebt er recht op dat te weten!!) Dan kun jij je "voegen" in de rechtzaak, dat moet je wel van te voren doen! Jij geeft dan aan dat jij financiele schade hebt geleden door deze dader en de rechter kan hem dan veroordelen om dit te betalen.
Ik zou toch proberen om regelingen te treffen met de betrokken providers....
Ik zou toch proberen om regelingen te treffen met de betrokken providers....