LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waardeloze klantenservice van Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
SusannePeppinck
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2010 20:52

Waardeloze klantenservice van Telfort

Ongelezen bericht door SusannePeppinck »

In april ben ik, na aanhoudende ontevredenheid over Telfort, van Telfort overgestapt naar T-Mobile. Daarna heeft Telfort het gepresteerd om tot 2 keer toe (t/m juni 2010!) onrechtmatig abonnementskosten van mijn rekening af te schrijven via automatische incasso. Ik heb de klantenservice gebeld en mij werd verteld dat binnen een maand deze teveel betaalde kosten gecrediteerd zouden worden. Dit gebeurde echter niet. Uit woede heb ik beide afschrijvingen laten storneren en heb ik wederom contact gezocht met de klantenservice. Mij werd verteld dat er iets fout was gegaan binnen Telfort en dat het teveel betaalde abonnementsgeld gecrediteerd zou worden op mijn rekening. Tevens bood Telfort hiervoor haar excuses aan. Deze toezegging is schriftelijk bevestigd door een medewerker van de klantenservice. Er is echter nooit geld gecrediteerd op mijn rekening!

Vervolgens heb ik Telfort meerdere malen verzocht om een gespecificeerde eindafrekening aan mij op te sturen zodat ik het nog wel verschuldigde bedrag aan Telfort kan overmaken. Ik had door mijn storneringen niet alleen de onrechtmatige abonnementskosten gestorneerd maar tevens een klein bedrag aan gebruikskosten t/m 9 april. Ik heb nooit meer enige reactie van de klantenservice van Telfort mogen ontvangen. Ik heb zelfs meerdere malen aangetekende brieven verzonden aan de klantenservice, ook hier wordt niet op gereageerd.

Totdat ik op 16 juni 2010 een brief kreeg van GGN Incasso waarin werd gesteld dat Telfort mijn dossier had doorgezet naar hen. Binnen vijf dagen moest ik het geld overmaken of bezwaar maken. Ik heb binnen de gestelde termijn bezwaar gemaakt. Het is nu inmiddels bijna vijf maanden later en ik heb nog steeds geen enkele reactie van Telfort ontvangen op mijn bezwaar. Het is toch ongelooflijk dat mijn dossier wordt doorgezet naar een incassobureau terwijl Telfort zelf onrechtmatig abonnementsgeld van mijn rekening afschrijft!

Ik heb een aantal keer contact gezocht met GGN. De medewerkers van GGN vertellen mij dat zij niets voor mij kunnen doen omdat Telfort, zelfs naar herhaaldelijk rappel, niet reageert op mijn stukken. De mails die ik naar de klantenservice van Telfort zend, worden simpel beantwoordt en er wordt mij verteld dat mijn dossier is doorgezet naar GGN en dat ze niets meer voor mij kunnen betekenen. Kortom ik word al vier maanden lang van het welbekende kastje naar de muur gestuurd.

Door de lakse houding en de waardeloze service van de zogenaamde klantenservice van Telfort worden de problemen voor mij steeds groter. Telfort heeft grove fouten gemaakt, erkend deze fouten maar weigert deze fouten op te lossen!

p.c.schneider
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2010 21:30

Re: Waardeloze klantenservice van Telfort

Ongelezen bericht door p.c.schneider »

Hoi Suzanne,

Ik ben het helemaal met je eens ik heb net zo iets meegemaakt in mijn geval ben ik in contact gekomen met een smsbox en waren mijn kosten extreem hoog opgelopen.
Ik belde naar de klantenservice kreeg eerst een keuzemenu te horen waarbij de kosten van 30 eurocent tot 14 euro kon oplopen excl de kosten van je mobiele operator ik snap niet dat de OPTA daar niets van zegt.
Dan heb je eindelijk in mijn geval een medewerkster aan de lijn die je klacht niet serieus neemt en als je dan vraagt naar een manager zegt ze doodleuk die weet niet meer als ik.
Uiteindelijk ben ik bij hun incasso afd terecht gekomen om een betalingsregeling af te spreken en na een paar termijnen hebben ze nu zonder mij in kennis te stellen hebben ze het doorgezet naar een incassobureau.Ik bedoel maar zo behandeld Telfort zijn klanten daar kunnen ze beter een boek overschrijven dan over KPN want die zijn heilig vergeleken bij Telfort als ik Telfort was zou ik service maar weglaten want daar moeten ze nog veel voor leren. Ik vind dat er nog veel meer mensen een klacht moeten indienen bij Telfort ze moeten beter luisteren naar hun klanten ik ben inmiddels weg bij Telfort ik wil geen klant zijn bij zo een organisatie. Groeten Pieter

Telfort webcare
verified
Berichten: 959
Lid geworden op: 05 mei 2009 15:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Waardeloze klantenservice van Telfort

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@SusannePeppinck

Graag zoek ik voor u uit wat er precies aan de hand is. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, e-mailadres, alternatief telefoonnummer en het 06-nummer van Telfort aan mij kenbaar maken.

Daphne

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Waardeloze klantenservice van Telfort

Ongelezen bericht door mich24 »

p.c.schneider schreef:Hoi Suzanne,

Ik ben het helemaal met je eens ik heb net zo iets meegemaakt in mijn geval ben ik in contact gekomen met een smsbox en waren mijn kosten extreem hoog opgelopen.
Ik belde naar de klantenservice kreeg eerst een keuzemenu te horen waarbij de kosten van 30 eurocent tot 14 euro kon oplopen excl de kosten van je mobiele operator ik snap niet dat de OPTA daar niets van zegt.
Dan heb je eindelijk in mijn geval een medewerkster aan de lijn die je klacht niet serieus neemt en als je dan vraagt naar een manager zegt ze doodleuk die weet niet meer als ik.
Uiteindelijk ben ik bij hun incasso afd terecht gekomen om een betalingsregeling af te spreken en na een paar termijnen hebben ze nu zonder mij in kennis te stellen hebben ze het doorgezet naar een incassobureau.Ik bedoel maar zo behandeld Telfort zijn klanten daar kunnen ze beter een boek overschrijven dan over KPN want die zijn heilig vergeleken bij Telfort als ik Telfort was zou ik service maar weglaten want daar moeten ze nog veel voor leren. Ik vind dat er nog veel meer mensen een klacht moeten indienen bij Telfort ze moeten beter luisteren naar hun klanten ik ben inmiddels weg bij Telfort ik wil geen klant zijn bij zo een organisatie. Groeten Pieter
Wat betreft dat je zomaar bij een smsbox terecht komt, dit kan je niet op Telfort afschuiven!

p.c.schneider
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2010 21:30

Re: Waardeloze klantenservice van Telfort

Ongelezen bericht door p.c.schneider »

Nee dat klopt is wel misleiding geweest maar dat heb ik zelf gedaan ondanks ik niet wist dat dit kan oplopen naar hoge bedragen. Maar waar mij het omgaat en dat zie ik ook terug in het bericht van Suzanne dat Telfort je klacht niet serieus neemt als je reclameerd dat door een fout bij Telfort mijn zaak doorgezet wordt naar een incassobureau waar ik helemaal niet van op de hoogte bent gesteld.
Zullen we maar in de woorden van Telfort verwoorden en dat is hun slogan "TELFORT HOUD HET SIMPEL" DAT IS WEL IN DE ORGANISATIE DOORGESLAGEN JE KUNT OOK ZEGGEN ZE DENKEN SIMPEL OVER JE KLACHTEN BIJ TELFORT ZE DOEN ER NIETS AAN. Groetjes Pieter

SusannePeppinck
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2010 20:52

Re: Waardeloze klantenservice van Telfort

Ongelezen bericht door SusannePeppinck »

Ja, het is ongelooflijk hoe de medewerkers van Telfort met hun klanten omgaat. Ik heb zojuist wederom contact met ze opgenomen. Mij werd weer verteld dat ze niets voor me kunnen doen. Het interesseert ze niet eens. Ze nemen inderdaad mijn probleem niet serieus. Maken grove fouten en helpen niemand verder. Ik heb echt nul vertrouwen meer in Telfort en zal ook nooit meer een abonnement bij ze afsluiten. Bij deze raad ik ook iederaan af om ooit een abonnement bij hen af te sluiten. Het zijn oplichters. Hopelijk kan Daphne mij wel helpen.

MrV1976
Berichten: 66
Lid geworden op: 09 nov 2010 14:18

Re: Waardeloze klantenservice van Telfort

Ongelezen bericht door MrV1976 »

Het aanmelden bij een smsbox doe je ZELF bewust of onbewust. Of je nu bij telfort tmobile of KPN of Vodafone zit de kosten zijn hetzelfde. Je kan telfort dit niet verwijten. Klantenservice kan hier niets aan doen (bij geen 1 provider) Dat je vriedelijker te woord had moeten worden gestaan ben ik met je eens, maar om dan te zeggen dat het oplichters zijn gaat te ver

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Waardeloze klantenservice van Telfort

Ongelezen bericht door mich24 »

p.c.schneider schreef:Nee dat klopt is wel misleiding geweest maar dat heb ik zelf gedaan ondanks ik niet wist dat dit kan oplopen naar hoge bedragen. Maar waar mij het omgaat en dat zie ik ook terug in het bericht van Suzanne dat Telfort je klacht niet serieus neemt als je reclameerd dat door een fout bij Telfort mijn zaak doorgezet wordt naar een incassobureau waar ik helemaal niet van op de hoogte bent gesteld.
Zullen we maar in de woorden van Telfort verwoorden en dat is hun slogan "TELFORT HOUD HET SIMPEL" DAT IS WEL IN DE ORGANISATIE DOORGESLAGEN JE KUNT OOK ZEGGEN ZE DENKEN SIMPEL OVER JE KLACHTEN BIJ TELFORT ZE DOEN ER NIETS AAN. Groetjes Pieter
Wat een onzin zeg!!
Dit soort mensen, bah!!

Jij hebt een fout begaan, en in ene in Telfort de schuldige omdat ze niet naar jou maatstaven antwoordde!!

fail!!

Gesloten