LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waardeloze service Pro Assist

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
elisazwanepol
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2012 17:35

Waardeloze service Pro Assist

Ongelezen bericht door elisazwanepol »

Bij het aanschaffen van mijn abonnement bij T-Mobile met een iPhone 3GS heb ik een verzekering bij Pro Assist afgesloten. Hier betaal ik €11 per maand voor. De eerste keer had ik een barst in mijn achterkant, het toestel werd opgehaald, weken later kreeg ik een vervangend toestel.

Nu is het toestel enkele weken terug gevallen en was het hele scherm kapot. Na lang wachten heb ik gisteren mijn telefoon teruggekregen. Pro Assist heeft het scherm gerepareerd, ik moest €40 eigen risico betalen en de chauffeur was weer weg. Nu kan ik niet meer bellen, sms'en, internetten en ook geen telefoontjes, berichten ontvangen. Morgen wordt het toestel wéér opgestuurd, maar ondertussen betaal ik wel een duur abonnement waar ik geen gebruik van kan maken, want de leentoestellen die geleverd worden betreffen niet de functies die ik in mijn iPhone wel heb. Daarnaast betaal ik ook nog mijn verzekeringspremie van €11 per maand. Ondertussen betaal ik dus veel geld en ben ik aan het wachten op mijn toestel.

Ik dacht dat ik door een verzekering af te sluiten geen problemen zou hebben met mijn toestel en altijd voorzien zou zijn van mijn iPhone, maar helaas, niets is minder waar. Ik heb telefonisch een klacht ingediend bij Pro Assist, maar helaas "konden zij niets voor mij betekenen". Naar mijn mening is dit niet de werking van een verzekering, waar je eigenlijk alleen maar gemak van zou moeten hebben? Is er iemand die mij kan vertellen wat voor rechten ik heb om eventuele kosten van abonnement en eigen risico te verhalen?

klaas1978
Berichten: 355
Lid geworden op: 17 dec 2008 22:36

Re: Waardeloze service Pro Assist

Ongelezen bericht door klaas1978 »

elisazwanepol schreef:Is er iemand die mij kan vertellen wat voor rechten ik heb om eventuele kosten van abonnement en eigen risico te verhalen?
Je hebt het recht om die flauwekul per eerstvolgende vervaldatum op te zeggen...

stofzuigertje

Re: Waardeloze service Pro Assist

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ze houden zich keurig aan hun eigen voorwaarden, ze hebben nooit belooft dat ze ook snel dit soort dingen zouden oplossen en dat de gratis leen toestellen niet gelijkwaardig zijn is gewoon jammer.

Volgende keer liever een toestel kopen en Sim kaart nemen die goedkoper is.
Jammer maar vaak is zelf betalen of niet meer laten vallen beter...

Wesselss
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jul 2013 23:50

Re: Waardeloze service Pro Assist

Ongelezen bericht door Wesselss »

@stofzuigertje

Iets later dan jou reactie maar ach... :lol:

Het vervellende is dat bij een afsluiting van het abonnement bijv. bij T-mobile de winkel vaak helemaal vol staat en dat er geen tijd is om er dieper op in te gaan. En de omvattende informatie die een verkoper in de winkel geeft laat het voordoen dat er enkel voordelen zijn. Hierdoor gaan mensen dan hiermee akkoord. Ik vind het dus een vorm van missleiding.

Wesselss
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jul 2013 23:50

Re: Waardeloze service Pro Assist

Ongelezen bericht door Wesselss »

M.Martens schreef:U opent een geschil bij de geschillencommissie.
En waarom dan wel? Het enigste wat ik zou willen bereiken is dat andere 'overwegende' verzekering afsluiters niet de zelfde fout maken als mij.

Naar de geschillencommissie is een kansloze missie....

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Waardeloze service Pro Assist

Ongelezen bericht door devious »

Wesselss schreef:
M.Martens schreef:U opent een geschil bij de geschillencommissie.
En waarom dan wel? Het enigste wat ik zou willen bereiken is dat andere 'overwegende' verzekering afsluiters niet de zelfde fout maken als mij.

Naar de geschillencommissie is een kansloze missie....
Soms kun je beter NIET reageren op M.Martens

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Waardeloze service Pro Assist

Ongelezen bericht door trail46 »

M.Martens schreef:U opent een geschil bij de geschillencommissie.
Het zoveelste slechte advies. Daarmee jaag je iemand op kosten en de uitkomst is gegarandeerd in het nadeel van de klant. Pro Assist is een hopeloze verzekeringsmaatschappij die er echt alles aan gelegen is om onder claims uit te komen maar slim genoeg om de contracten (door advocaten bekeken) zo op te stellen dat je ongelijk krijgt bij de geschillencommissie. Niet luisteren naar dom advies.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Waardeloze service Pro Assist

Ongelezen bericht door sjoegel »

Stop met die onzinnige verzekeringen. Gewoon voorzichtig mee zijn. Als hij kapot gaat heb je gewoon gezeik met of zonder verzekering.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: Waardeloze service Pro Assist

Ongelezen bericht door trail46 »

sjoegel schreef:Stop met die onzinnige verzekeringen. Gewoon voorzichtig mee zijn. Als hij kapot gaat heb je gewoon gezeik met of zonder verzekering.
Helemaal mee eens, je betaald de hoofdprijs voor een dergelijke verzekering en als het op betalen uitkomt zijn er ineens zoveel kleine lettertjes die er altijd weer voor zorgen dat je of niets krijgt of dat wat je krijgt in geen verhouding staat tot de betaalde premie.Ook de belofte dat je bij schade een gelijkwaardig toestel krijgt word zelden gehonoreerd. In het begin 2007/2008 heb ik een iPhone 3G gehad en daar kocht ik een verzekering bij van Pro Assist, 19 maanden keurig de premie betaald en altijd zeer zuinig geweest op de iPhone.In de maand daarop valt het scherm uit en de telefoon word opgehaald, 2 weken later bericht, de waterindicatoren aan de onderzijde zijn kennelijk rood? uitgeslagen en daarom word er niets vergoed. Gevalletje waterschade.Dat was dus eenmaal en nooit weer, intussen 3 telefoons verder (nu een waterafstotende Sony ExperiaT )geen verzekeringen meer maar ook geen problemen of ergernis. :lol:

Gesloten