LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom verbergt Paul Doop van @Home zich?

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
adadriaansen
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jan 2007 15:03

Waarom verbergt Paul Doop van @Home zich?

Ongelezen bericht door adadriaansen »

PERSOONLIJK

Aan de heer Paul Doop, Directeur Klantenservice van @Home

Goirle, 18 januari 2007.

Betreft: mijn ervaringen met @Home
Mijn kenmerken: TV Digitaal klantnummer: 405221, Factuur Online klantnummer: 21508258, referentienummers bij uw Klantenservice: 1535725 en 4784519

Beste heer Doop,
Allereerst dank ik u voor uw hartverwarmende welkomstwoorden die ik mocht ontvangen bij uw schrijven van 12 en 13 december 2006 met het kenmerk WFMSbr.3.0-CombiKeuze000-231006. Ik was echt ontroerd. Ik voelde me meteen thuis, at home, @Home. Wat had ik toch een goede keuze gemaakt. Waarom had ik me niet eerder aangemeld voor een combikeuze, tv internet telefonie ZOALS HET HOORT? Ik mag u mijn wedervaren met @Home dan ook niet onthouden. Daar gaan we.
1. Vrij spoedig kreeg ik een onvolledig installatiepakket. Bepaalde snoeren ontbraken en ook de bestelde draadloze router ontbrak. Dus letterlijk draadloos en spoorloos.
2. Dit alles werd op 29 december 2006 ontdekt door de installateur van Schuuring. Hij heeft het e.e.a. netjes ondervangen en verholpen en ik heb meteen uw Klantenservice gebeld (dat kon ik toen nog, immers ik zat tot 12 januari bij de KPN) en heb uw medewerker, Bas Schoonderwoerden, medegedeeld dat de router er niet bij zat en met hem afgesproken dat ik er dan maar van afzag.
3. Op 8 januari 2007 kreeg een mailtje met als onderwerp: Factuur @Home Januari. Terwijl ik een factuur verwachtte van 6,10 euro, excl. BTW, kreeg ik een Factuur Online, nummer: 77716519077 en met klantnummer: 21508258, met een totaalbedrag van 96,33 euro, incl. BTW. Ziet u het verschil? Groot, hè?
4. Ik heb dit via uw Klantenservice online wederom meteen medegedeeld en er tot op heden geen enkele reactie op mogen ontvangen. Verzendt u zoveel verkeerde facturen?
5. We belanden aan bij de grote dag, 12 JANUARI 2007. Deze datum staat in hoofdletters in mijn geheugen gegrift. Het is vrijdag en ik ga erbij horen. Ik hoef alleen het stekkertje van de telefoon in de daarvoor bestemde doos te doen en ik ga digitaal ZOALS HET HOORT. We zijn eindelijk geaccepteerd thuis, at home, @Home. Wat wil een mens nog meer? Oost West, thuis best, nietwaar? Terstond heb ik Terschelling gebeld. Er zat wat ruis op de lijn, maar in het hoge Noorden kan het dan ook flink waaien. Wat schetst echter onze verbazing, na pakweg 40 minuten wordt de lijn/verbinding spontaan verbroken. Gek, hè? Terwijl ik toch een abonnement VolopBellen 24 uur heb! Dit is echter tot op heden het langste telefoongesprek dat ik via @Home heb mogen meemaken. Tot op dit moment bepaalt blijkbaar @Home nog steeds, wanneer het gesprek afgelopen moet zijn en de duur ervan varieert tot maximaal 13 minuten. Sinds ik klant van @Home ben, heb ik de hoorn er nog niet op hoeven te leggen. Wat zei Johan Cruijff ook alweer over nadeel?
6. Op vrijdagavond heeft mevrouw Hamels uw Klantenservice gebeld. Na 20 minuten wachten kreeg zij daadwerkelijk iemand aan de lijn die aan het begrip klantenservice een geheel eigen dimensie toevoegde. Mevrouw Hamels, ook een klant van @Home, werd op onbehoorlijke wijze te verstaan gegeven dat ze wegens drukte morgen maar terug moest bellen. NA 20 MINUTEN WACHTEN, KOMT IEMAND VAN DE KLANTENSERVICE ERACHTER DAT HIJ HET DRUK HEEFT!!!???
7. We belanden aan op zaterdag, 13 januari 2007. Mevrouw Hamels is er als de kippen bij en ze wordt door een medewerkster van uw Klantenservice fatsoenlijk te woord gestaan en er wordt aangegeven, hoe ik moet handelen. Ik krijg zelfs een referentienummer: 1535725. Ik heb een nummer, dus ik besta. Voor zover @Home ons dat toestaat belt zij mij dit door. De handelingen mogen echter niet baten, dus ik bel mobiel (prepaid) naar uw Klantenservice. Een van de medewerksters constateert dat het probleem niet bij mij binnenshuis ligt en zal het e.e.a. doorgeven aan de technische dienst. Het zou wel 3 dagen kunnen gaan duren. We hebben zelfs tijdens dit gesprek gelachen, meneer Doop. Dat moet kunnen, vindt u niet?
8. Zondag, 14 januari 2007. U zal denken: Zondag, is dat geen rustdag? Wat kan ik in godsnaam op zondag misdoen?
Terecht, maar lees verder. Kijk ik heb een combikeuze en ook een abonnementje TV Digitaal, die vanaf de installatie op 29 december 2006 het gewoon heeft gedaan en wat schetst mijn verbazing? Ik ontvang nu opeens enkel Nederland 1 en een paar regionale zenders digitaal. Op de rest van de zenders staat: Preview periode verlopen.
Ik schiet spontaan in een lachbui. Dat had ik beter niet kunnen doen, want tevens kreeg ik last van buikloop.
Is er een causaal verband te leggen tussen mijn ervaringen met @Home en de aanval van diarree? Neen, lijkt mij niet. Ik heb me laten verzekeren dat HET heerst. Daarenboven had ik daags voordien voortreffelijke erwtensoep genuttigd. Het was dus gewoon de goden verzoeken.
Maar nu begrijp ik in een flits van heldere geest uw kenmerk van uw bovenvermelde brieven. Daar staat CombiKeuze000, met name die 3 cijfers verraden het al. Ik heb een CombiKeuze van drie keer nul, niks, nada, rien!!!
9. Gisteren heeft mevrouw Hamels wederom uw Klantenservice gebeld met de vraag, hoe het ermee staat. Wederom werd zij netjes te woord gestaan en wederom heb ik een referentienummer gekregen, nl. 4784519. Valt u het veelvuldig gebruik van het woordje ‘wederom’ ook op? Ik kan zelf niet bellen daar zorgt @Home wel voor. En mobiel heb ik ondertussen mijn tegoed van pakweg 50 euro ook al verbeld naar uw Klantenservice.

Meneer Doop, u bent directeur Klantenservice. Nu ken ik uw functieprofiel niet, maar het zou mij niks verbazen dat er hoge eisen gesteld worden in de sfeer van mensenkennis en inlevingsvermogen. Uiteraard bent u al lezend tot een aantal ideeën en conclusies gekomen. Dat draadloze routertje van 69 euro wordt natuurlijk gratis geleverd en thuisbezorgd. Natuurlijk speelt u allang met de gedachte om mij een TomTom cadeau te doen. Per slot van rekening raakt de klant door dit alles het spoor bijster en de weg kwijt. Niet dan? Natuurlijk gaat u de zaak persoonlijk uitzoeken en geeft u opdrachten om alles asap te verhelpen.
Maar, meneer Doop, ik vrees dat het hier niet gaat om een incidenteel probleem, edoch eerder om een zeer structureel probleem (Dat we vorige week van dinsdag op woensdag en bloc eruit lagen is het vermelden niet waard. Dat is een grootschalig incident en schept tevens een band tussen de klanten.) Reden, waarom ik me heb aangemeld bij @Home Klantenpanel.
Mijn bijdrage aan de Klantvriendelijkheid zal zijn weerga niet kennen. Ik stik van de ideeën en suggesties. Maar blijkbaar heeft u mij niet nodig. Jammer, het aanbod staat echter nog steeds.
Afrondend, meneer Doop, kom ik tot de voorlopige conclusie, Oost West, @Home niet best.
En onder dankzegging bij voorbaat voor het routertje en de TomTom, verblijf ik, met groet,
Ad Adriaansen

A.P.C. Adriaansen
Molenstraat 61
5051 LE GOIRLE
Telefoon: 013-5348532, e-mailadres: [email protected]. Beide onder voorbehoud (zie boven)
Mobiel telefoon: 06-33720539

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Waarom verbergt Paul Doop van @Home zich?

Ongelezen bericht door ?? »

WHAHAHAHAAAA!

Ik heb nog nooit zo'n absurde, zelfingenomen, arrogante, onbeschofte en egocentrische brief gezien. Punt 2 is werkelijk van de zotte (router is per ongeluk niet geleverd, meneer wil er dan maar geheel vanaf). Het noemen van namen van medewerkers op een forum is extreem onbeschoft, asociaal en diep triest.

Het verdere niveau van de brief is beneden peil. Ik denk dat dhr Adriaansen helemaal niet geholpen wil worden, maar met dit slappe epistelletje met zijn kop op TV wil komen. Want als je zo'n brief stuurt kun en mag je niet verwachten dat je serieus geholpen wordt.

P.S.: Zijn mensen nou gewoon echt zó dom dat ze er vanuit gaan dat een directeur klantenservice hoogstpersoonlijk klachten afhandeld?

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: Waarom verbergt Paul Doop van @Home zich?

Ongelezen bericht door Kika29 »

Amen ?? ik zou het iets genuanceerder beantwoordt hebben maar...idd alsof de @home directeur hiervan onder de indruk raakt is mijn vraag.....Daarnaast idd namen noemen van medewerkers is NOT DONE .....1ste post???

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: Waarom verbergt Paul Doop van @Home zich?

Ongelezen bericht door ehltech »

een cynische manier van schrijven over je klachten,ik denk niet dat de directeur uberhaupt brieven van consumenten leest ,verder vraag ik me af waarom je wel met je beklag dit forum weet te vinden,voordat je besloten had over te stappen had je op ditzelfde forum kunnen lezen dat overstappen niet geheel vlekkeloos gaat bij geen enkele totaalaanbieder zoals tele2,kpn als @home..succes

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Waarom verbergt Paul Doop van @Home zich?

Ongelezen bericht door magel725 »

Dit soort brieven krijgen meestal meteen een enkele reis prullenbak.
Dat draadloze routertje van 69 euro wordt natuurlijk gratis geleverd en thuisbezorgd. Natuurlijk speelt u allang met de gedachte om mij een TomTom cadeau te doen.
Had je niet beter je hele verlanglijstje voor Sinterklaas erbij kunnen doen? Wat een trieste vertoning zeg, zo'n brief...

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Waarom verbergt Paul Doop van @Home zich?

Ongelezen bericht door pvd »

2. Dit alles werd op 29 december 2006 ontdekt door de installateur van xxx. Hij heeft het e.e.a. netjes ondervangen en verholpen en ik heb meteen uw Klantenservice gebeld (dat kon ik toen nog, immers ik zat tot 12 januari bij de KPN) en heb uw medewerker, xxx , medegedeeld dat de router er niet bij zat en met hem afgesproken dat ik er dan maar van afzag.
@??, Kika etc. Dat de klant afziet van de router (die toch nog opgestuurd moest worden) is de keuze van de klant en heeft klant met klantenservice besproken. De naam noemen is idd zeer onbeschoft en not done.



Beste Adriaansen: Familie van Co zeker....Die weet het ook altijd beter. Zou je de naam van de klantenservicemedewerker kunnen wijzigen in xxx :?:
3. Op 8 januari 2007 kreeg een mailtje met als onderwerp: Factuur @Home Januari. Terwijl ik een factuur verwachtte van 6,10 euro, excl. BTW, kreeg ik een Factuur 96,33 euro, incl. BTW.
vermoedelijk in rekening gebracht: Router (€69,- + 2 maand abbonement??) Foutje bedankt.


5. Terstond heb ik Terschelling gebeld. Er zat wat ruis op de lijn, maar in het hoge Noorden kan het dan ook flink waaien. Wat schetst echter onze verbazing, na pakweg 40 minuten wordt de lijn/verbinding spontaan verbroken. Gek, hè? Terwijl ik toch een abonnement VolopBellen 24 uur heb!
Fair use policy niet gelzen zeker....
Ik ontvang nu opeens enkel Nederland 1 en een paar regionale zenders digitaal. Op de rest van de zenders staat: Preview periode verlopen.
Te snel zappen zeker....
Deze tekst verschijnt bij mij ook op alle zenders, maar na ca.10 seconden gaat deze weg en krijg ik gewoon beeld en geluid
Dat draadloze routertje van 69 euro wordt natuurlijk gratis geleverd en thuisbezorgd.
Dat had u toch afgemeld?

pvd

ikbenik

Re: Waarom verbergt Paul Doop van @Home zich?

Ongelezen bericht door ikbenik »

2. Dit alles werd op 29 december 2006 ontdekt door de installateur van Schuuring. Hij heeft het e.e.a. netjes ondervangen en verholpen en ik heb meteen uw Klantenservice gebeld (dat kon ik toen nog, immers ik zat tot 12 januari bij de KPN) en heb uw medewerker, Bas Schoonderwoerden, medegedeeld dat de router er niet bij zat en met hem afgesproken dat ik er dan maar van afzag.
Geen reden voor annulatie en wordt dan ook niet gehonoreerd.
Er zat wat ruis op de lijn, maar in het hoge Noorden kan het dan ook flink waaien. Wat schetst echter onze verbazing, na pakweg 40 minuten wordt de lijn/verbinding spontaan verbroken. Gek, hè? Terwijl ik toch een abonnement VolopBellen 24 uur heb! Dit is echter tot op heden het langste telefoongesprek dat ik via @Home heb mogen meemaken. Tot op dit moment bepaalt blijkbaar @Home nog steeds, wanneer het gesprek afgelopen moet zijn en de duur ervan varieert tot maximaal 13 minuten. Sinds ik klant van @Home ben, heb ik de hoorn er nog niet op hoeven te leggen. Wat zei Johan Cruijff ook alweer over nadeel?
VOIP is geen andere vorm van telefonie.
VOIP is niets anders dan praten via internet.
Bestaat al veel langer. Vooral MSN werkt ermee.

Ik bel zelf via VOIPBUSTER. Dat is een programma op de computer. Ik heb een headsetje op mijn hoofd die via een USB-stekker met mijn computer verbonden is en zo kan ik iedereen bellen via internet.

VOIP staat voor Voice Over Internet Protocol.
Oftewel praten via internet.

Dus van VOIP mag en kan niet hetzelfde verwacht worden als van de zeer stabiele analoge telefoonverbinding.
Het zijn ook twee totaal verschillende technieken.

En VOIP heeft nu een aantal negatieve puntjes.

En jij eist dus van VOIP de dezelfde kwaliteit als van de analoge telefoonlijn.
Dan zal ik je snel uit de droom halen. Dat is niet het geval en dat zal het ook nooit worden!
Vrij spoedig kreeg ik een onvolledig installatiepakket. Bepaalde snoeren ontbraken en ook de bestelde draadloze router ontbrak. Dus letterlijk draadloos en spoorloos.
Met alleen een router kun je nooit op internet komen!
Daarvoor heb je een modem nodig!

De gebruikte modem heeft naast 4 LAN verbindingen ook een Wireless antenne en meestal 2 telefoonaansluitingen.

Als je alleen een draadloze router hebt besteld, dan wordt er vanuit gegaan dat je al een modem hebt.

Een router is géén modem!

Gesloten