LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing gaat niet in zee met www. Puk-code.nl

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Frans55
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 okt 2007 22:26

Waarschuwing gaat niet in zee met www. Puk-code.nl

Ongelezen bericht door Frans55 »

Heb vorige week via http://www.puk-code.nl/,

De puk code van de telefooon van mijn vrouw opgevraagd, na betaald te hebben via SMS kosten zouden Euro 8,00 zijn werd uireindelijkl Euro 11,00 zou je een pukcode generator ontvangen en binnen 5 minuten je pukcode hebben.

Niets van dit alles kreeg alleen een handleiding( welke gratis op internet te vinden is ) .
Ik heb diverse keren contact opgenomen via het contact formulier maar geen reactie, ook mijn geld is niet teruggestort op het opgegeven bankrekeningnummer. ben dus opgelicht
Zijn er meer mensen met deze ervaringen?

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Waarschuwing gaat niet in zee met www. Puk-code.nl

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Veel telecombedrijven verstrekken tegenwoordig telefonisch de pukcode wanneer je een aantal persoonlijke gegeven opgeeft.

Grappig, er zijn altijd weer cowboys die een gat in de markt vindne om de gewone man er in te luizen.

Yme
Berichten: 304
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:21

Re: Waarschuwing gaat niet in zee met www. Puk-code.nl

Ongelezen bericht door Yme »

De pukcode is niet van je telefoon maar van je simkaart en kan je gratis opvragen bij je provider! Het is dus dikke onzin om daar je geld aan uit te geven.....en ja je bent opgelicht.

Mijn raad: voortaan maar eerst eens zoeken op de website van je provider...

FHV
Berichten: 89
Lid geworden op: 22 feb 2008 18:37

Re: Waarschuwing gaat niet in zee met www. Puk-code.nl

Ongelezen bericht door FHV »

Zo gemakkelijk is het niet om die te krijgen. Ik heb bij HI verschillende pogingen gedaan, maar ik heb nooit antwoord gekregen op mijn verzoeken. Kan mij dus heel goed voorstellen dat je dan iets anders gaat zoeken.

Teunbosseman
Berichten: 4374
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: Waarschuwing gaat niet in zee met www. Puk-code.nl

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Vreemd.....heb bij verschillende providers en heden nog bij ontvangst nieuwe simcard zowel pin als pukcode ontvangen.

Mocht je provider de pukcode niet willen of kunnen geven dan wellicht idee om op de ( zwarte ) markt ff een gsm kraam aan te schieten.

Veelal kunnen zij terwijl je wacht simlocks, pukcodes etc etc resetten voor een euro uf 7.50

Josephien12
Berichten: 715
Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39

Re: Waarschuwing gaat niet in zee met www. Puk-code.nl

Ongelezen bericht door Josephien12 »

Gewoon bellen met Hi. Ze zijn daar helemaal niet moeilijk in. Al twee keer probleemloos een pukcode van mijn kids opgevraagd, waaronder afgelopen week

Gesloten