LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAARSCHUWING: Pas op voor Tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Ongelezen bericht door Gast »

welke versie heb je:
Bel altijd voor nul cent per minuut naar alle vaste nummers in Nederland . Per gesprek slechts het starttarief van 4 cent.
Van 's avonds 19 tot 's ochtends 8 uur en het hele weekend. Naar alle vaste nummers in Nederland. Per gesprek slechts het starttarief van 4 cent.
Van maandag t/m vrijdag, van's ochtends 8 tot 's avonds 19 uur. Naar alle vaste nummers in Nederland . Per gesprek slechts het starttarief van 4 cent.
telt alleen voor vaste nr´s dus als je mobiel belt ben je dus veel meer kwijt als die 4ct en dat is wat jij waarschijnlijk ook niet hebt gelezen

Gast

Re: WAARSCHUWING: Pas op voor Tele2

waarom reageren algemene voorwaarden lezen en hoe het systeem werkt wil ook al veel schelen.

als jij 06 nrs gaat draaien betaal je nu eenmaal veel meer

Gast

In plaats van conclusies trekken zou je beter eerst informatie kunnen vragen. Ik heb geen 06 nummers gebeld. Ik heb de gewone, vaste nummers gebeld, die nummers waarvoor ik het abonnement heb afgesloten, op de tijden waarop het geldig is.
Dus ook geen 0800 en 0900 nummers, nee, een kengetal en abonneenummer en bij de nummers in mijn eigen woonplaats geen kengetal, maar direct het abonneenummer.

Gast

Deze maand wel :). Maar wat zal de toekomst brengen??

Gesloten