LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanaddo livebox bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
wimvandewege
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2006 17:02

Wanaddo livebox bellen

Ongelezen bericht door wimvandewege »

Ik kreeg tot mijn grote verbazing een mail van Wanadoo, waarin ons werd meegedeeld dat het gratis onbeperkt bellen (naar vast nummer in Nederland) met de zgn livebox, is veranderd in een starttarief van 4 cent per gesprek. Ik ben nog geen maand geleden telefonisch benaderd door één van Wandoo's werknemers ivm abonnement wijziging naar de zogenaamde Livebox. Met deze Livebox kon er onbeperkt GRATIS gebeld worden naar vaste nummers in Nederland. Geen woord werd er gerept over een starttarief. Nu, in bezit van die Livebox, lees ik tot mijn grote verontwaardiging dat er een starttarief wordt gehanteerd van 4 cent. De vraag is dan: Wat is houdt het begrip GRATIS nog in?
Mijns inziens is hier sprake van een amorele handelswijze: eerst de worst voorhouden, daarna de tarieven aanpassen.

Ik vind dit puur bedrog!


Wim van de Wege :evil:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Wanaddo livebox bellen

Ongelezen bericht door ronald g »

Dat probleem speelt al een tijd op de forums. Het starttarief daarna kunt u zolang kletsen als u wilt. Hoe dan ook als u een lang beller bent is het goedkoper.
Ronald.

wimvandewege
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2006 17:02

Re: Wanaddo livebox bellen

Ongelezen bericht door wimvandewege »

Daar gaat het niet om.... Het gaat om het principe. Met onvolledige info klanten werven en een week later dit......

petervalk
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:02

Re: Wanaddo livebox bellen

Ongelezen bericht door petervalk »

wie heeft er de oude algemene voorwaarden van wanadoo en wel die nog van 2005 en niet de nieuwe van 14 januari 2006
dit alles om te kijken of wanadoo wel in zijn recht staat de telefoon tarieven zo maar te verhogen
ik hoop dat iemand deze voorwaarden uitgeprint heeft en niet zo als mij maar klakeloos aangenomen heeft.
ja stom ja
nu moet ik straks gaan betalen voor mijn telefoon en kan er niets aan doen mogelijk kunnen we dat wel met zijn allen.
maar dat kan alleen als we de oude voorwaarden hebben.
was getekend peter valk

Jodijo
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 jan 2006 19:30

Re: Wanaddo livebox bellen

Ongelezen bericht door Jodijo »

Hallo Wim

Hier precies hetzelfde.
Ik heb nu inmiddels wel een bericht naar wanadoo toe gestuurd dat ik hier niet mee accoord ga en van mijn abonnement af wil.
Voor 44,95 heb je hetzelfde bij kpn (nu zal daar ook wel weer iets bij zitten), maar ik voel me vies vern*kt door wanadoo :evil: . Starttarief oke, maar ze hadden dat wel eerlijk moeten vertellen of alleen voor de nu nieuw afgesloten abonnementen moeten doen...

Ook ik heb helaas de algemene voorwaarden van wanadoo niet bewaard (stom,stom,stom).
Laat nog wel weten hoe het afloopt.

jwerica
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2006 21:37

Re: Wanaddo livebox bellen

Ongelezen bericht door jwerica »

Ook wij hebben vandaag een achtelijk mailtje gekregen. Ik ben vanaf 1/2 december ook overegestapt naar wanadoo. Wat betreft de voorwaarden ik citeer uit mijn contract:

"Bij aanmelding bent u akkoord gegaan met de algemene voorwaarden en eventuele actie voorwaarden van wanadoo. Deze kunt u nog eens nalezen op http://www.wanadoo.nl/voorwaarden

Wat betreft het "gratis" verhaal dit wordt in mijn contract "zeer voordelig bellen" genoemd.

De uitdraai hebben wij en jullie dus nooit gekregen. Ik ben bang dat we gewoon pech hebben.

Jan-Willem

Gesloten