LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanadoo family+ bellen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
shamira
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2006 22:35

wanadoo family+ bellen

Ongelezen bericht door shamira »

Ik heb 3 maanden geleden een contract afgesloten met Wanadoo .
adsl family met telefonie onbeperkt bellen naar vaste nummers in heel Nederland zonder starttarief.Nu kreeg ik 23 januarie bericht dat ik per gesprek 4 eurocent starttarief moest gaan betalen .Als wanadoo zich niet aan de afsprken houd kan ik dan mijn contract met onmiddelijke ingang opzeggen?
Volgens Wanadoo kan ik alleen de telefonie opzeggen,maar ik heb dit juist in een pakket besteld
anders had ik wel voor tiscaly gekozen ,en met mij nog veel meer mensen
Ik heb het idee dat ze eerst veel klanten hebben geworven ,en nu de prijzen gaan verhogen.

:cry:
groetjes M.Hazenoot

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: wanadoo family+ bellen

Ongelezen bericht door maybe »

gebruik eens de zoekfunctie. Er bestaat al een groot topic over dit.

nielsz
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 jan 2006 19:50

Re: wanadoo family+ bellen

Ongelezen bericht door nielsz »

Ik verbaasde me er ook over toen ik dit bericht via de mail kreeg:

Om het aanbod 'onbeperkt bellen naar vaste nummers binnen Nederland' te kunnen handhaven, introduceert Wanadoo een starttarief van 4 cent per gesprek.

Betalen om het 'gratis bellen' te kunnen handhaven.
Dit klinkt zo krom als ik weet niet wat.
Dat beetje geld doet me niet zo veel, maar dit is regelrechte consumentennaaierij. Onder valse voorwendselen klanten aantrekken om daarna toch geld te gaan vragen voor een eerder beloofde gratis service.

Wie heeft hier nog meer klachten over?
En wat is er aan te doen...want op deze manier ben ik zo snel mogelijk bij Wanadoo weg!!!

Ik ben benieuwd...

Gesloten