Orange heeft vorig jaar besloten samen te gaan met T-Mobile, of liever: Orange is opgeslokt door T-Mobile. Per 12 oktober 2008 is mijn telefoon overgegaan naar T-Mobile. Vanaf die dag begonnen mijn problemen. Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn mobiele telefoon. Omdat ik medio 2007 mijn abonnement(en) kon verlengen, heb ik destijds wederom gekozen voor een HTC toestel, wat onder het merk Orange werd verkocht als SPV 550. Dit toestel matchte kennelijk niet met het T-Mobile netwerk. Vele telefoontjes richting helpdesk, National Roaming Room, klantenservice, alsmede mailtjes naar Orange en een aangetekende brief (nooit antwoord gekregen!). Tweemaal een T-Mobile winkel bezocht, zelfs een nieuw mobiletje van het merk Nokia gekocht, om tenminste te kunnen bellen en SMS-en. MMS? Jammer, vanaf 12 oktober 2008 niet meer mogelijk!! De problemen als volgt: Bij het (uit) bellen lukte het niet gelijk om verbinding te krijgen, wachten wachten wachten op een kiestoon, verbinding tussentijds verbreken, omdat je het verkeerde nummer hebt getoest of niet zo lang wilt wachten? No way! Inkomend: Soms komen de gesprekken niet eens binnen en als iemand dan de voice mail inspreekt, krijg je (gelukkig) wel een SMS-je....Halloooo, ik was gewoon bereikbaar, maar er kwam niks binnen en dat niet 1 keer, maar regelmatig, vooral met telefoons van andere providers, natuurlijk!
SMS: Uitgaand ging 5 maanden lang alleen nog maar, als ik progressief "iemand" of 1233 (de voice mail) ging bellen..... In januari 2009 overkwam het mij, dat ik een paar keer op verzenden drukte, het SMS-je niet wegging en achteraf de ontvanger meldde, dat het bericht 6 keer binnenkwam, zo kom je door je bundel heen! Terwijl hij bij mij maar 1 keer weg was gegaan.... Inkomende SMS duurde vaak 3 uur of langer of.....ik belde toevallig iemand en dan kwamen er een paar tegelijk een paar binnen..... MMS? Nee dus......niet inkomend en ook niet uitgaand. Jammer, van al die spontane fotootjes van onze kleinkids..... In januari 2009 belde Orange mij,waarom ik zo klaagde. Toen bovenstaande problemen waren verteld, zegde men mij toe, dat ik kon vertrekken, met beide nummers, zonder dat de abonnementen waren verlopen, per 5 maart 2009. Dat ik met beide nummers zomaar gratis mocht gaan bellen, waar ik géén misbruik van heb gemaakt, maar nadat ik mijn beide nummers met nummerbehoud heb aangemeld bij Vodafone, begon men over mijn duurste abonnement te klagen tegen Vodafone, dat dat nummer nog niet weg mocht. Dit terwijl ik de schriftelijke bevestiging van Orange/T-Mobile per 28 januari 2009 al binnen had, dat ik per 5 maart 2009 weg mocht. Door deze vertraging hebben ze a. mijn nummerbehoud in gevaar gebracht en b. mij gewoon maar per 5 maart 2009 AFGESLOTEN, terwijl ik dezelfde dag een brief van ze ontving, dat ik tot 19 maart 2009 mocht blijven bellen via Orange/T-Mobile! Nu kan Vodafone mij op zijn vroegst oppikken op 16 maart a.s. met de aantekening, dat het waarschijnlijk niet mogelijk zal zijn, om een nummer, dat zolang is afgesloten, nog op te pikken!!!
Als RADAR een IJSKOUWE DOUCHE heeft, dan mag hij wat mij betreft worden uitgereikt aan Orange/T-Mobile met HARDE IJSBLOKJES Graag!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanprestatie en slechte service van Orange/T-Mobile
-
-
Re: Wanprestatie en slechte service van Orange/T-Mobile
Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit wat er aan de hand is en of we iets kunnen doen om het nummer zonder vertraging te porteren.
Het mailadres is vodafonefonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Antoine
Vodafone Web Relations
Dan zoek ik uit wat er aan de hand is en of we iets kunnen doen om het nummer zonder vertraging te porteren.
Het mailadres is vodafonefonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Antoine
Vodafone Web Relations