LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanprestatie leidt niet tot beëindiging abonnement

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
neervoort48
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 dec 2007 13:00

wanprestatie leidt niet tot beëindiging abonnement

Ongelezen bericht door neervoort48 »

:( Hoewel T-mobile na jaren positieve ervaring nu op twee plaatsen waar ik met grote regelmaat verblijf geen bereik heeft voor de mobiele telefoon, zijn zij niet bereid het abonnement tussentijds te beëindigen. Leidt voor mij tot dubbele kosten. Ik vind bereikbaarheid essentieel uit oogpunt van veiligheid. Wat is hier aan te doen?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: wanprestatie leidt niet tot beëindiging abonnement

Ongelezen bericht door kweenie »

Vóór het afsluiten van het abonnement kijken naar het dekkingsgebied... Als je daar van tevoren naar had gekeken, dan had je kunnen voorkomen dat je onbereikbaar bent.

RobbieP
Berichten: 157
Lid geworden op: 16 sep 2005 21:08

Re: wanprestatie leidt niet tot beëindiging abonnement

Ongelezen bericht door RobbieP »

een mobiele telefoonnetwerk geeft nooit 100% dekking. Het zou ook wel erg makkelijk worden: wil je van je abonnement af, zeg je gewoon dat je op de veluwe geen bereik hebt

Gesloten