Op vrijdag 4 maart zou de nummerportering via Tele 2 helemaal zijn afgerond.
Helaas ben ik na 4 maart in een slechte film terecht gekomen.
Na diversen malen te hebben uitgelegd dat ik een probleem heb geen enkel serieus en concreet antwoord.
Mijn probleem is het volgende ik kan wel uitbellen maar niet gebeld worden.
Na diversen personen te hebben gesproken en tegenstrijdige info te hebben gekregen is er dinsdag 8 maart een monteur gekomen.
Dit betekende dat ik voor Tele 2 buiten mijn schuld om een vrije dag moest nemen.
Monteur constateerde dat de aansluit situatie in huis prima was en het probleem dus bij Tele 2 lag.
Vanaf dinsdag 8 maart heb ik enkel dag gebeld en gepood uit te leggen dat ik een probleem heb gezien mijn persoonlijke situatie.
Dagelijks wordt en werd mij beloofd binnen 24 uur te worden teruggebeld met een oplossing van zols men dit noemt een hogere afdeling binnen Tele 2.
Tot op de dag van vandaag nog geen enkele op;lossing.
Mijn vraag en stelling.
Als ik voldoe aan alle vragen van Tele 2 , ik geen schuld draag aan de situatie en bij het bellen van de hulpdienst niet tutoyeer , mijn stem niet verhef en correct blijf.
Mag ik dan redelijkerwijs verwachten dat ik serieus wordt genomen?
Naast alle ergenis en gebrek aan respect van Tele 2 wil ik gewoon gebeld kunnen worden.
De situtie is naar mijn inzien zo dat er administratief een nieuw pad moet worden gemaakt en dit administratief in orde moet worden gemaakt.
Dus gebeld kunnen worden door nummers buitewn tele 2 om.
Mochten er mensen zijn die de zelfde problemen ondervinden is mijn verzoek mij te informeren zodat we wellicht samen via een consumentenprogramma wellicht aandacht kunnen krijgen voor deze wanprestatie van Tele 2.
Ik heb en krijg niet de indruk dat Tele 2 echt wil helpen.
Triest om zo behandeling te moeten ontvangen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanprestatie Tele2
-
Re: Wanprestatie Tele2
Beste davilex,
Het spijt me dat je problemen met de nummerportering nog niet verholpen zijn, mijn excuses hiervoor! Ik zie dat je dit bericht op meerdere fora geplaatst hebt. Ik heb je probleem al in behandeling genomen vanaf klachtenoplossing en heb je zojuist ook via het Tele2 forum geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Het spijt me dat je problemen met de nummerportering nog niet verholpen zijn, mijn excuses hiervoor! Ik zie dat je dit bericht op meerdere fora geplaatst hebt. Ik heb je probleem al in behandeling genomen vanaf klachtenoplossing en heb je zojuist ook via het Tele2 forum geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
de webcares schuimen de fora,s af, moet niet zotter wordenTele2 Webcare schreef:Beste davilex,
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
-
Ik ben ook zo slecht behandeld heb het alleen gepost onder http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 24&t=37600
ze willen alleen klanten binnenhalen en als je binnen bent ben je hun aandacht kwijt en interesseert het ze niet meer hoe ze hun klanten behandelen.
groet Sander
ze willen alleen klanten binnenhalen en als je binnen bent ben je hun aandacht kwijt en interesseert het ze niet meer hoe ze hun klanten behandelen.
groet Sander