Ik heb een Sony Ericsson w890i. Deze heb ik in dec 2007 gekocht via het internet. Geen problemen mee gehad tot aug 2008. Toen begon mijn telefoon mankementen te vertonen. Ik dacht eerste instantie het gaat wel over. Vervolgens heb ik mijn telefoon opgestuurd naar het bedrijf omdat ik nog garantie erop had. Heb inmiddels al 5 x mijn telefoon terug gestuurd ter reparatie en telkens geeft mijn telefoon weer mankementen. Ik heb volgens het bedrijf al een nieuwe telefoon ontvangen bij de 2de reparatie. Toch geeft mijn telefoon nog steeds kuren! Ik krijg het gevoel dat ik helemaal geen nieuwe telefoon heb ontvangen of iets dergelijks. Dat ze mijn reparatieformulieren die ik in stuur niet serieus nemen en mijn telefoon niet (goed) repareren.
Heb vandaag (08-06-10) gebeld met de klantenservice en zij vermelde me dat het hele binnenwerk van de telefoon vervangen is. Dit is voor mij na zoveel pogingen tot reparatie moeilijk te geloven. Ik vind wel dat ik recht heb op een nieuwe Sony Ericsson w890i, na al die al die terugstuur acties.
Wat kan ik nu als actie onder nemen? Een nieuwe telefoon vragen? Schadevergoeding vragen?
Hoop dat iemand mij kan helpen, Bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wat kan ik doen bij 5x terug sturen van mijn telefoon?
Re: Wat kan ik doen bij 5x terug sturen van mijn telefoon?
Naar mijn idee is je garantie verlopen, ik denk dat je met een volledige reparatie (nieuwe binnenwerk) tevreden moet zijn.
Nee, de garantie is met een jaar verlengd doordat ik een nieuwe telefoon heb ontvangen. Eind dit jaar loopt mijn garantie af.
Heb je daar een bron van, heb ik namelijk nog nooit gehoordK-vii schreef:Nee, de garantie is met een jaar verlengd doordat ik een nieuwe telefoon heb ontvangen. Eind dit jaar loopt mijn garantie af.
-
Dat had je eenvoudig kunnen controleren dmv het EMEI nummer te vergelijken van de oude en de "nieuwe"...K-vii schreef:Ik heb volgens het bedrijf al een nieuwe telefoon ontvangen bij de 2de reparatie.
Ja, dat heb ik gedaan, dit is inderdaad een ander nummer. Dus ik heb een ander toestel gekregen. Wat kan ik dan doen nu hij nog steeds kuren geeft?andre@home schreef:Dat had je eenvoudig kunnen controleren dmv het EMEI nummer te vergelijken van de oude en de "nieuwe"...K-vii schreef:Ik heb volgens het bedrijf al een nieuwe telefoon ontvangen bij de 2de reparatie.
Hej!
Ik heb ook problemen met mijn toestel; binnen de (nu ) 3 maanden al 2 x bij de phone house geweest; ze hebben er 3 keer een nieuwe software op gegooid, maar verder konden zij er helaas ook niets aan doen..
Mijn touchscreen is gewoon...slecht! En dat voor de beste touchscreen van 3 maand geleden (er zijn super veel nieuwe mobieltjes uitgekomen, nu durf ik dat niet meer te zeggen, maar toen was dat wel zo..)
Nu heb ik met Hi gebeld en me laten informeren door phone house; ik krijg pas na 3x repareren een nieuwe mobiel.
Hierop lijkt mij dat jij gewoon een nieuwe mobiel zou moeten hebben/krijgen.
Ik zou ook naar de geschillencommissie gaan, want volgens mij doen zij er verder niets aan...
Ik heb ook problemen met mijn toestel; binnen de (nu ) 3 maanden al 2 x bij de phone house geweest; ze hebben er 3 keer een nieuwe software op gegooid, maar verder konden zij er helaas ook niets aan doen..
Mijn touchscreen is gewoon...slecht! En dat voor de beste touchscreen van 3 maand geleden (er zijn super veel nieuwe mobieltjes uitgekomen, nu durf ik dat niet meer te zeggen, maar toen was dat wel zo..)
Nu heb ik met Hi gebeld en me laten informeren door phone house; ik krijg pas na 3x repareren een nieuwe mobiel.
Hierop lijkt mij dat jij gewoon een nieuwe mobiel zou moeten hebben/krijgen.
Ik zou ook naar de geschillencommissie gaan, want volgens mij doen zij er verder niets aan...