Ik ben nieuw hier, en ik heb een serieuze klacht en weet niet zo goed hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb in september vorig jaar een samsung T-500 samen met een 2 jarig HI abonnement gekocht. Nu ben ik op 13 mei aan het bellen, valt hij ineens uit. Ik zet hem opnieuw aan, maar nu kan ik de pin-code niet meer intoetsen. Het valt binnen de garantie van 1 jaar, dus ik ga meteen naar de winkel (dixons) toe.
Die sturen de telefoon op naar dynafix om hem te laten maken.
Ongeveer 2 weken later wordt ik gebeld. De telefoon is terug in de winkel, maar ze hebben waterschade geconstateerd aan het toetsenbord, toetsel onherstelbaar kapot!
Ik was altijd uiterst voorzichtig met de telefoon omdat ik er 2 jaar mee moest doen, ik heb hem nooit laten vallen, en voor zover ik weet is hij nog nooit met water in aanraking geweest of wat dan ook.
In de winkel zeiden ze dat het dan kwam omdat ik misschien een keertje aan het bellen was buiten terwijl het regende
Zo een telefoon van ruim 550 euro moet daar toch wel tegen kunnen lijkt mij!!
Maar nu krijg ik niks vergoed of wat dan ook. En ik zit ook nog ruim 1 jaar aan het abbonement vast! En ik zit mooi zonder telefoon!
Ik ben het hier echt absoluut niet mee eens! En ook op de manier dat ik geholpen ben, ik ben gewoon afgewimpeld om het zo maar te zeggen!
Kan iemand mij hier bij helpen!? Hoe ik dat moet aanpakken of wat dan ook, want ik ben het hier natuurlijk absoluut NIET mee eens!!!
Met vriendelijke groet,
Jimmy