Vorig jaar augustus een prepaid abbo afgesloten voor een web 'n walk stick a 59 euro. Hoofdzakelijk om in het buitenland mijn mail te bekijken en eventueel bankzaken te doen. Eind maart een bericht van T-Mobile dat i.v.m. EU-regels zij geen prepaid internet meer in het buitenland kunnen aanbieden. Gebeld wat nu te doen. De meneer van de klantenservice gaf aan om in het buitenland bij een T-Mobile winkel een prepaid internetpakket te kopen en die dan in de stick te doen. Was geen enkel probleem. Geen simlock? Nee geen Simlock vertelde de meneer van de klantenservice. Zo gezegd zo gedaan. Een prepaid pakket gekocht in de T-Mobile winkel. Daar zeiden dat waarschijnlijk de stick gelocked was. En... inderdaad de stick was gelocked. Geen internet. T-mobile gebeld vanuit het buitenland en deze zeiden dat de stick nog geen jaar oud was en er dus 50 euro moest worden betaald. Aangegeven aan de klantenservice dat zij het contract niet nakomen zodat ik in het buitenland kan internetten. Dus het minste wat ze dan kunnen doen is de stick unlocken en dan via een prepaid kaart in het desbetreffende land wel te kunnen internetten. De mevrouw van de klantenservice gaf me eigenlijk wel gelijk en beloofde dat binnen 5 werkdagen de unlockgegevens via de mail zouden worden verzonden. Na 6 dagen... geen mail. Weer gebeld. "Ja dat willen we wel doen maar dat kost 50 euro". Er was geen andere mogelijkheid.
Als ik per ongeluk T-mobile 2 dagen te laat betaal word ik onmiddelijk afgeloten omdat ik mijn contract niet na kom. Nu komen zij het niet na en willen eerst 50 euro of anders moest ik maar een nieuw abbo alsluiten. T-Mobile? Schande!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Web 'n walk T-Mobile
Re: Web 'n walk T-Mobile
Volgens mij bestaat er geen prepaid abonnement. Prepaid is een simkaart die je los aankoopt waarop je beltegoed stort de stick koop je er zelf bij.
Dus een contract heb je niet maar er zijn wel algemene voorwaarden ook bij prepaid.
Dat ze deze dienst stoppen is zeker niet in jouw voordeel.
Het zou netjes zijn als ze die sim unlockcode gratis voor je regelen.
Ik ben benieuwd.
Succes.
Dus een contract heb je niet maar er zijn wel algemene voorwaarden ook bij prepaid.
Dat ze deze dienst stoppen is zeker niet in jouw voordeel.
Het zou netjes zijn als ze die sim unlockcode gratis voor je regelen.
Ik ben benieuwd.
Succes.
Re: Web 'n walk T-Mobile
Dat klopt, de stick heb ik gekocht voor 59 euro. De simkaart zit er los bij. Maar T-mobile is verre van coulant ze willen dus 50 euro voor de unlock van de stick, terwijl zij de voorwaarden hebben veranderd in mijn nadeel. En dan nog foute info geven en adviezen die niet werken. Het standaard antwoord: "heel vervelend voor u". Maar al met al niet netjes.