Op 17 maart een nokia 6300 white + tomtom besteld met verlenging van huidige contract. Binnen 10 werkdagen zou het spul afgeleverd worden. Niet dus. Op 2 april klantenservice gebeld T-mobile. Deze mijnheer zou de desbetreffende afdeling mij de volgende dag terug laten bellen of sms sturen (indien pakket verzonden is). Geen bericht. Wederom klantenservice gebeld. Deze vrouw kon niets zien en we moesten maar wachten (en niet zeuren). Uiteindelijke zouden we dus de volgende dag teruggebeld worden. Dag erna, zelf weer moeten bellen. Ja, ze ging er achteraan en of vrijdagmiddag of maandagmorgen zou er teruggebeld worden. Maandag dus wederom niet teruggebeld. Wederom gebeld. Ja, toestel is voorlopig niet leverbaar. Verzocht om een (minimaal) gelijkwaardig toestel als vervangend item. Zeker aangezien er geen datum aan te geven was wanneer toestel wel leverbaar is. Daar mocht zij weer niet over beslissen en zou dinsdag teruggebeld worden. Niet dus. Dus vandaag weer (diverse malen) aan de telefoon gehangen. De persoon die erover mag beslissen is er vandaag weer niet. Morgen wordt u wel teruggebeld.
We zijn dus naar t-mobile shop geweest en daar hadden ze hem gewoon op voorraad (alleen geen tomtom). Klantenservice wederom gebeld. Telefoon zou opgestuurd zijn. Alleen op de vraag of ze weer leverbaar waren, bleek dit dus niet zo te zijn. Hoe je dan iets kan opsturen, kon zij mij ook niet vertellen. Alleen de telefoon uit de t-mobile shop (en dan tomtom door T-mobile op laten sturen) mocht niet!! (Terwijl ze in de shop daarover niet moeilijk deden als T-mobile hiervoor toestemming gaf).
Alleen mijn man 15 minuten later laten bellen naar klantenservice. De white and black/silver edition van de 6300 ZIJN GEWOON OP VOORRAAD.
Heeft iemand hier ervaring mee?? (al is het maar deels).
Morgen voor 11 uur (zeggen ze) word ik teruggebeld met een oplossing (en dat horen we dus al ruim een week).
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Webshop T-mobile + contract
Re: Webshop T-mobile + contract
Nou, donderdag gooide T-mobile medewerkers tot 2 maal de telefoon er op (onder het mom dat plots de verbinding verbroken werd). Ze willen niet meer in discussie. Vrijdag is mij de toezegging gedaan dat voor a.s. vrijdag (hopelijk eerder) het toestel bij mij in huis zou zijn en na ontvangst voor een vergoeding gekeken gaat worden. Helaas niets concreets wilde men afspreken op dit moment.
We wachten af!!!
We wachten af!!!