Wederom problemen met simpel en dit keer uitbesteed aan Direct Pay, wie herkent dit?
Dacht dat ik met [persoonsgegevens verwijderd] van Simpel telefonisch had geregeld dat ik als ik mijn kaartje terug stuurde tevens mijn abonnement was opgezegd, en dit omdat ik meer dan 3/4 jaar alleen maar problemen ondervond en er veel te veel administratieve fouten waren gemaakt.
Er was mij telefonisch beloofd dat ik schriftelijke bevestiging kreeg van de afspraken, dit is helaas nooit gebeurt.
Maandenlang niets meer vernomen en ook geen rekeningen meer gekregen, tot afgelopen maand nu 2 jaar later.
Ik zit al meer dan een jaar bij een andere andere provider en had met het kaartje wat was opgestuurd ook nooit kunnen bellen toch?
Ineens een brief van Direct Pay dat ze van Simpel de opdracht hadden gekregen om nog een aantal rekeningen te incasseren, terwijl ik allang bij een andere provider zit.
Heb de hele zaak uitgelegd aan Direct Pay, maar ze willen bewijzen dat ik met [persoonsgegevens verwijderd] heb gesproken, hoe kan ik dat nu bewijzen??
Een bedrijf neemt alle telefoontjes op, maar dat kan ik niet zomaar!
Direct Pay is ook niet al te vriendelijk als je ze belt, ze hebben nergens boodschap aan en nemen de klacht die je bij Simpel legt niet serieus.
Hopeloos geval dat Simpel, had zelfs op 9-11-2012 (2 jaar geleden!!) mijn relaas al gepost bij programma Kassa, lees maar:
sinds eind februari heb ik een Simpel abonnement afgesloten voor mijn dochter (met hartklachten) van 100 belminuten en 1000 sms-jes voor 12,50 per maand.
De eerste maand ging het al fout en er stonden dubbele bedragen op de online factuur.
Toen al gepoogt te bellen waar het voor was maar kreeg geen gehoor, dus maar gemailt naar klantenservice en kreeg slechts een standaard berichtje terug dat ik de site moest raadplegen.
Mijn rekening keurig en op tijd betaald, ook het bedrag wat ik niet kon herleiden.
Ik heb het belplafont ingesteld (dacht ik) maar na een maand kreeg ik een hoge rekening wat veel hoger dan het belplafont bleek te zijn, terwijl mijn dochter bijna niet gebelt had en aan 1000 sms ook meer dan genoeg heeft.
Ineens kon ze niet meer het was geblokeert en ze kreeg een sms op haar mobiel hierover.
Weer maar gekeken op de site, maar alle pagina's gaven een error en waren niet te bereiken, dus maar weer gebelt (paar keer) en alleen maar een bandje en kon niemand spreken.
Toen maar eens een brief geschreven want ik wilde een gespecificeerde rekening aanvragen omdat ik zowel op de site als via de mail of per telefoon geen uitsluitsel kreeg.
Ik wil graag zien wat ze verbruikt per maand zonder dat ze over haar limiet heen gaat wat mij logisch lijkt als consument.
Zo bleef het maanden doorgaan, ze waren zogezegt "gehackt" en ik bellen, mailen en schrijven en krijg tot op de dag van vandaag alleen maar aanmaningen om te betalen, terwijl Simpel nu haar helemaal heeft afgesloten.
Ik betaal helemaal niets meer, ze zoeken het eerst maar eens uit voor me! Woest ben ik, ik had dit abonnement afgesloten voor mijn dochter omdat ze hartklachten heeft en mij MOET kunnen bereiken als het fout gaat.
Teneinde raad heb ik maar weer een simkaartje gekocht met beltegoed voor haar, dus WEER extra kosten terwijl ik met 2 pubers van een WAO uitkering rond moet komen en niet veel te besteden heb.
Schandalig vind ik het, en met mij vele anderen, ik wil van mijn abonnement af, maar dat kan dus niet omdat het nog meer dan een jaar loopt.
Wat kunnen we er nu nog aan doen? Het is nu al zo vaak uitgelicht en op TV geweest, ik heb geen hoop meer hoor!
Ik betaal geen cent meer aan ze, ik verbruik niets, krijg naar mijn mening zelfs nog veel geld van ze terug.
Graag uw reactie hierop, alvast bedankt.
mvg. Mevr. Meier
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wederom na 2 jaar problemen met simpel
Wederom na 2 jaar problemen met simpel
Laatst gewijzigd door Radar op 02 mar 2015 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Reden: Persoonsgegevens verwijderd
Re: Wederom na 2 jaar problemen met simpel
Ja hoor, WEER GEEN bericht terug gehad op mijn ellenlange klachtenbrief die al meer dan een maand geleden is opgestuurd naar Direct Pay en Simpel (T-Mobile) Zeer uitgebreid alle bewijzen gekopieerd wat betreft mijn correspondentie van 2 jaar geleden met Simpel, niks mag baten. Onterechte rekeningen krijgen terwijl ik niet eens meer klant ben, nu deurwaarder Van Bergh & partners over me heen!! We moeten zelf maar eens een rechtszaak tegen Simpel beginnen geloof ik, welke gedupeerden doen er ook mee? Radar, Kassa, ombudsman etc. kunnen ook niets doen! Heb nu al meer dan 2 jaar hopeloze ellende en moet betalen voor iets wat ik nooit gekregen heb, terwijl beloofd was door Simpel dat het terugsturen van de simkaart genoeg zou zijn om het abbo te beëindigen.
Laatst gewijzigd door Radar op 02 mar 2015 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen verwijderd
Wat bleef maandenlang doorgaan, storingen of dubbele rekeningen of wat precies?majootje schreef:Zo bleef het maanden doorgaan, ze waren zogezegt "gehackt" en ik bellen, mailen en schrijven en krijg tot op de dag van vandaag alleen maar aanmaningen om te betalen, terwijl Simpel nu haar helemaal heeft afgesloten.
Ik betaal helemaal niets meer, ze zoeken het eerst maar eens uit voor me! Woest ben ik, ik had dit abonnement afgesloten voor mijn dochter omdat ze hartklachten heeft en mij MOET kunnen bereiken als het fout gaat.
Teneinde raad heb ik maar weer een simkaartje gekocht met beltegoed voor haar, dus WEER extra kosten terwijl ik met 2 pubers van een WAO uitkering rond moet komen en niet veel te besteden heb.
Schandalig vind ik het, en met mij vele anderen, ik wil van mijn abonnement af, maar dat kan dus niet omdat het nog meer dan een jaar loopt.
Wat kunnen we er nu nog aan doen? Het is nu al zo vaak uitgelicht en op TV geweest, ik heb geen hoop meer hoor!
Ik betaal geen cent meer aan ze, ik verbruik niets, krijg naar mijn mening zelfs nog veel geld van ze terug.
Graag uw reactie hierop, alvast bedankt.
mvg. Mevr. Meier
Als ik u goed begrijp waren er toendertijd een paar problemen en heeft u daarom geweigerd te betalen. U kreeg toen aanmaningen maar ook die betaalde u niet omdat u vond dat het eerst opgelost moest worden door Simpel? Toen heeft Simpel de simkaart geblokkeerd omdat u niet betaalde en u bleef weigeren te betalen?
Daarna heeft u op een gegeven moment gebeld en toen heeft een medewerker gezegd dat het abonnement wel ineens kon worden beëindigd zonder de openstaande bedragen te betalen of de termijn 2 jaar vol te maken (en ook zonder afkoopsom?)?
Hiervan heeft u nooit een bevestiging gekregen, en u bent hier nooit achteraan gegaan? U heeft ook niet gezorgd voor bewijs van bijv. het terugsturen van de SIM of de afspraak het abonnement te beëindigen?
En nu hebben ze de zaak met openstaande rekeningen uitbesteed?
-
- verified
Misschien kun je je klacht neerleggen bij de Consuwijzer (http://www.consuwijzer.nl) of bij de Stichting Geschillencommissies voor consumentenzaken (http://www.sgc.nl). Wij behandelen klachten over overheidsinstanties. Succes! ^NAJmajootje schreef:Ja hoor, WEER GEEN bericht terug gehad op mijn ellenlange klachtenbrief die al meer dan een maand geleden is opgestuurd naar Direct Pay en Simpel (T-Mobile) Zeer uitgebreid alle bewijzen gekopieerd wat betreft mijn correspondentie van 2 jaar geleden met Simpel, niks mag baten. Onterechte rekeningen krijgen terwijl ik niet eens meer klant ben, nu deurwaarder Van Bergh & partners over me heen!! We moeten zelf maar eens een rechtszaak tegen Simpel beginnen geloof ik, welke gedupeerden doen er ook mee? Radar, Kassa, ombudsman etc. kunnen ook niets doen! Heb nu al meer dan 2 jaar hopeloze ellende en moet betalen voor iets wat ik nooit gekregen heb, terwijl beloofd was door Simpel dat het terugsturen van de simkaart genoeg zou zijn om het abbo te beëindigen.