LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wel telefoon geen gehoor
wel telefoon geen gehoor
hallo ik heb de laatste tijd bijna iedere dag dat de telefoon overgaat en als ik dan opneem er dan niet word geantwoord, ik heb ook niet het gevoel alsof er iemand aan de andere zijde van de lijn is. In de nummermelder staat ook dat het nummer niet word herkent. Zijn er meer mensen met dit probleem, het is omgeving eindhoven
Re: wel telefoon geen gehoor
Hallo Stefan,
Ook wij ( Noord-Holland) hebben hier geregeld last van. Niet iedere dag, maar zeker een paar keer per week. De telefoon gaat over. Je neemt de telefoon op en aan de andere kant geen gehoor. Na ongeveer 2 a 3 seconde wordt dan de verbinding verbroken. Heel irritant.
Is hier iets tegen te doen? Dan hoor ik het graag.
Ook wij ( Noord-Holland) hebben hier geregeld last van. Niet iedere dag, maar zeker een paar keer per week. De telefoon gaat over. Je neemt de telefoon op en aan de andere kant geen gehoor. Na ongeveer 2 a 3 seconde wordt dan de verbinding verbroken. Heel irritant.
Is hier iets tegen te doen? Dan hoor ik het graag.
Dit is zeer waarschijnlijk een "predictive-dial" systeem van een telemarketing-bureau. Hierbij worden er voor elke callcenter-agent vele nummers tegelijk gebeld, en de eerste die opneemt krijgt de agent aan de lijn voor een leuk verkooppraatje en de rest wordt automatisch opgehangen. Daarbij houdt het systeem ook rekening met de gemiddelde beltijd van elke agent wat in de praktijk inhoudt dat het systeem al begint met bellen nog voordat het vorige gesprek is afgerond. Dit verhoogt de effectiviteit van de callcenter-agents fors. Dit systeem wordt op steeds grotere schaal ingevoerd bij callcenters in Nederland
hmm, klinkt als spam; is op deze manier een produkt/dienst aan de man brengen niet verboden dan?Dit is zeer waarschijnlijk een "predictive-dial" systeem van een telemarketing-bureau. Hierbij worden er voor elke callcenter-agent vele nummers tegelijk gebeld, en de eerste die opneemt krijgt de agent aan de lijn voor een leuk verkooppraatje en de rest wordt automatisch opgehangen. Daarbij houdt het systeem ook rekening met de gemiddelde beltijd van elke agent wat in de praktijk inhoudt dat het systeem al begint met bellen nog voordat het vorige gesprek is afgerond. Dit verhoogt de effectiviteit van de callcenter-agents fors. Dit systeem wordt op steeds grotere schaal ingevoerd bij callcenters in Nederland
Ook wij (Alkmaar ) hebben hier regelmatig last van en ik heb hier voor het storings nummer gebeld . Mijn lijn werd door gemeten en klacht zou worden doorgegeven. Waarom vertellen de dames en heren op het klachten nummer van de KPN niets van bovenstaande? Hou wel uw rekening in de gaten . Ik heb hier jaren geleden ook last van gehad en kreeg spookrekeningen. Zelfs pizza werden bij mij bezorgd en omdat mijn nummer op de nummer herkening stond bij de pizza koerier.Zij gaan er dan van uit dat ik het wel besteld moet hebben . Toen ik op advies van een kennis handsfree toestel heb weggedaan verdwenen de klachten. Maar de schriftelijke klacht die ik ingedien heb bij de KPN is nooit beantwoord.Dit is zeer waarschijnlijk een "predictive-dial" systeem van een telemarketing-bureau. Hierbij worden er voor elke callcenter-agent vele nummers tegelijk gebeld, en de eerste die opneemt krijgt de agent aan de lijn voor een leuk verkooppraatje en de rest wordt automatisch opgehangen.
Hallo,
Ook ik heb heb hier last van (Rotterdam) maar bij mij gebeurt het dus ook ' s nachts?!? Ik heb ook numerherkenning, maar het enige wat ik op mijn telefoon te zien krijg is
EXT. Wat inhoud dat IK zelf bel. Het is mij opgevallen dat het gebeurt als ik niet direct met KPN bel, zo had ik pretium telefonie en nu bel ik via UPC.
Groetjes angelique
Ook ik heb heb hier last van (Rotterdam) maar bij mij gebeurt het dus ook ' s nachts?!? Ik heb ook numerherkenning, maar het enige wat ik op mijn telefoon te zien krijg is
EXT. Wat inhoud dat IK zelf bel. Het is mij opgevallen dat het gebeurt als ik niet direct met KPN bel, zo had ik pretium telefonie en nu bel ik via UPC.
Groetjes angelique
Als het ook s'nachts gebeurt dan zal het geen callcenter zijn, die bellen alleen tussen 8.00 en 21.30 o.i.d. Ik zou maar contact opnemen met UPC want ook daar schijnt nog wel eens wat mis te gaan.
Waarom vertellen de dames en heren op het klachten nummer van de KPN niets van bovenstaande? Hou wel uw rekening in de gaten . Ik heb hier jaren geleden ook last van gehad en kreeg spookrekeningen. Zelfs pizza werden bij mij bezorgd en omdat mijn nummer op de nummer herkening stond bij de pizza koerier.Zij gaan er dan van uit dat ik het wel besteld moet hebben . Toen ik op advies van een kennis handsfree toestel heb weggedaan verdwenen de klachten.
Het hoeft natuurlijk niet perse een telemarketing -bureau te zijn, het kan natuurlijk ook dat iemand rare grappen met u uithaalt.
vroeger stonden onder telfoons aansluitfactor vermeld.
als je teveel telefoons had met in totaal meer dan 5 bij elkaar opgeteld kon je zulke storingen krijgen. ik weet niet of het nu nog steeds zo is en of het wel waar is, ook van iemand ander gehoord toendertijd. maar kijk toch maar of je niet te hoge aansluitfactor hebt en sluit een paar toestellen. proberen waard zou ik zeggen
als je teveel telefoons had met in totaal meer dan 5 bij elkaar opgeteld kon je zulke storingen krijgen. ik weet niet of het nu nog steeds zo is en of het wel waar is, ook van iemand ander gehoord toendertijd. maar kijk toch maar of je niet te hoge aansluitfactor hebt en sluit een paar toestellen. proberen waard zou ik zeggen
het kan van alles zijn;
het callcenter
de aansluitfactor
of de cps, tele2 e.d
het callcenter
de aansluitfactor
of de cps, tele2 e.d
Ook wij maken het bijna dagelijks mee, je wilt op bepaalde tijden de telefoon eigenlijk niet meer opnemen op het moment dat in het display verschijnt: indentificatie niet ontvangen. Helaas is het in ons geval zo dat wij ook familie hebben die leven in een huis met een telefooncentrale. Ook daar staat de nummermelder uit waardoor indentificatie niet ontvangen wordt gemeld. Je wordt helemaal ziek van al die zogenaamde goedwillende bedrijven die hun services aanbieden.
Wij wonen inderdaad in de omgeving eindhoven.
p.s. Radar is aan die vervelende telefonische benaderingen niets te doen?
[/b]
Wij wonen inderdaad in de omgeving eindhoven.
p.s. Radar is aan die vervelende telefonische benaderingen niets te doen?
[/b]
hoi
wij wonen in oud gastel en ook wij worden regelmatig gebeld zonder gehoor en zonder herkenning van een nummer, ook vaak s'nachts rond 1.30 uur je word er niet vrolijker er van. groetjes angelien
wij wonen in oud gastel en ook wij worden regelmatig gebeld zonder gehoor en zonder herkenning van een nummer, ook vaak s'nachts rond 1.30 uur je word er niet vrolijker er van. groetjes angelien
hoi
ik heb dat ook gehad bij mij bleek het de sms aan sluiting te zijn
nu is het uit gezet en het is over. wie weet is dat bij jou ook .
groeten jolanda
ik heb dat ook gehad bij mij bleek het de sms aan sluiting te zijn
nu is het uit gezet en het is over. wie weet is dat bij jou ook .
groeten jolanda
Als je gebeld wordt er er is niemand? aan de andere kant? Pas op want dat zijn gasten die kijken of er mensen thuis zijn dus wordt de telefoon op genomen dan zijn er mensen thuis.
MENSEN PAS OP!!!!!!!!!
MENSEN PAS OP!!!!!!!!!
Ja die telefoontjes zijn echt irritant.Nu lees ik van alles bij jullie.Maar dat van handsfree dat maakt niet uit,ik heb handsfree allang weggedaan en nog heb ik het.Mijn oma heeft nooit handsfree gehad en heeft ook last.Ik merk gewoon dat KPN een ....... bedrijf is.Ze reageren bijna nooit.Via mail en post klachten gestuurd,maar krijgt nooit antwoord.Dus wat moeten we er nog aan doen als het bedrijf zelf er al niks aan doet.
Waarschijnlijk hebben jullie nog een analoge draadloze telefoon!!
Als er iemand in je buurt een tel. heeft op dezelfde frequentie, dan kan dat voorkomen! soms kun je ook het gesorek horen!!!
Als er iemand in je buurt een tel. heeft op dezelfde frequentie, dan kan dat voorkomen! soms kun je ook het gesorek horen!!!
Bij mij begon het 5 jaar geleden net zo en ineens kreeg ik spookrekeningen. Ook kon ik vaak zelf niet bellen omdat de telefoon in gesprek was of de lijn was dood. Er werd zelfs naar het buitenland gebeld met mijn telefoon. Het schijnt heel simpel te zijn: hacken van de telefoonlijn met een computerprogramma. Maar natuurlijk weet de KPN nergens van. Ik wordt nog kwaad als ik hier aan denk.
Inmiddels bel ik met de UPC en dat gaat een stuk beter, had ik dat maar eerder gedaan dat had mij een hoop ergenis bespaard, en veel geld.
Inmiddels bel ik met de UPC en dat gaat een stuk beter, had ik dat maar eerder gedaan dat had mij een hoop ergenis bespaard, en veel geld.
Ik heb het zelf ook gehad, echter viel het mij op dat wij uitsluitend telefoontjes kregen wanneer wij niet thuis waren. Bij thuiskomst zag je op de nummermelder dat er weer gebeld was door een onbekende. Ik heb mijn telefoonnummer gewijzigd en het omgezet in een geheim nummer. Kost niet zo heel erg veel en heb nu ook meteen geen last meer van callcenters etc. Wanneer ik mijn nummer door moet geven krijgen bedrijven mijn mobiele nummer, kan ik meteen controleren of mijn gegevens worden doorverkocht door bepaalde bedrijven.
Ook ik word net als Stefan uit Eindhoven iedere dag wel een keer gebeld en zodra ik opneem is er niemand aan de lijn, ik heb géén nummer weergave zodat ik niet kan checken wie er aan de lijn was, omgeving Brunssum
Ook wij hebben last gehad van dit soort dergelijke telefoontjes. Voor de nachtirritatie hebben we de telefoon boven verwijderd en hebben in een primafoon winkel een formulier gehaald. Elke keer als we zo'n storend telefoontje kregen vulde we dat in op het formulier. Toen we dat formulier weer inleverde hebben we daarna geen last meer gehad.