Met welk rekeningnummer haalt hollands nieuwe bij jullie je geld van de rekening?Omdat ik problemen heb met hollands nieuwe wil ik vragen met welk rekening nummer ze bij jullie geld afschrijven. In het begin was het bij mij NL 51:ABNA:0565668625 toen NL 48:RABO 0132394782 Deze 2 rekeningnummers heb ik laten blokkeren door mijn bank en dacht dat alles in orde is en dat hollands nieuwe geen geld kon afschrijven van mijn rekening. Maar tot mijn schrik zag ik onlangs dat er gewoon 3 maanden geld was afgeschreven van mijn rekening en gebruikt hollands nieuwe een ander rekeningnummer 515071439. Ben naar mijn bank gegaan om ook deze rekening te laten blokkeren. Blokkeren kon wel maar de bedragen konden niet meer terug gestort worden omdat hollands nieuwe een 0 dagen stornering gebruiken. Nu had ik in augustus ALLes(telefoon /simkaart) terug gestuurd dus nu betaal ik dus wel abonnementgeld maar heb helemaal geen toestel.Natuurlijk gebeld naar hollands nieuwe en daar krijg je dan standaard te horen ik geef het door aan de technische dienst en dan komt het wel in orde. Inmiddels zijn we al weer een week verder en heb nog niets gehoord.
Weet iemand adresgegevens van hollands nieuwe? Want ik heb toen alles aangetekend verstuurd maar nooit meer iets van gehoord.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] welk rekening nummer is van hollands nieuwe ??
-
-
- verified
- Contacteer:
Re: welk rekening nummer is van hollands nieuwe ??
Beste fascomirko,fascomirko schreef:Met welk rekeningnummer haalt hollands nieuwe bij jullie je geld van de rekening?Omdat ik problemen heb met hollands nieuwe wil ik vragen met welk rekening nummer ze bij jullie geld afschrijven. In het begin was het bij mij NL 51:ABNA:0565668625 toen NL 48:RABO 0132394782 Deze 2 rekeningnummers heb ik laten blokkeren door mijn bank en dacht dat alles in orde is en dat hollands nieuwe geen geld kon afschrijven van mijn rekening. Maar tot mijn schrik zag ik onlangs dat er gewoon 3 maanden geld was afgeschreven van mijn rekening en gebruikt hollands nieuwe een ander rekeningnummer 515071439. Ben naar mijn bank gegaan om ook deze rekening te laten blokkeren. Blokkeren kon wel maar de bedragen konden niet meer terug gestort worden omdat hollands nieuwe een 0 dagen stornering gebruiken. Nu had ik in augustus ALLes(telefoon /simkaart) terug gestuurd dus nu betaal ik dus wel abonnementgeld maar heb helemaal geen toestel.Natuurlijk gebeld naar hollands nieuwe en daar krijg je dan standaard te horen ik geef het door aan de technische dienst en dan komt het wel in orde. Inmiddels zijn we al weer een week verder en heb nog niets gehoord.
Weet iemand adresgegevens van hollands nieuwe? Want ik heb toen alles aangetekend verstuurd maar nooit meer iets van gehoord.
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Graag willen we je vragen om ons in een privébericht je gegevens toe te sturen. Dit zodat wij na kunnen gaan wat er momenteel open staat bij de afdeling die hierover gaat.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe